Poprzednie częściDrabble - To jest moja heroina

Drabble - Kolor

Spójrz na kompozycję barw mego życia. Jest uboga, gdzieniegdzie są malutkie plamki czerni, symbolizujące te trudniejsze chwile. Mamy też złote kropki, są to uderzenia adrenaliny w miejscach takich jak parki linowe. Kilka różowych kresek, kiedy naprawdę się śmiałem. Poza tym jedynie biel płótna, ograniczona hebanową ramą. Kiedy tak przeglądam obrazy innych nie czuję błękitu smutku, żółci zazdrości bądź też czerwieni gniewu. Lecz chyba powinienem, bo mają znacznie więcej kolorów niż ja. Co robisz? Na co ci to wiadro? Chlapnęłaś farbą na me płótno, ale ta po prostu spłynęła, pozostawiając biel. Wiesz czemu? Bo chronię moją kompozycję przed kolorowym brudem emocji.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Sky300 03.08.2015
    ,,Poza tym jedynie biel PŁÓTNA, ograniczona hebanową ramą. Kiedy tak przeglądam PŁÓTNA innych nie czuję błękitu smutku, żółci zazdrości bądź też czerwieni gniewu." ~ Popraw powtórzenie ;)
    Sedno tego Drabble'a jest znakomite, zostawiam 5 :)
  • NataliaO 03.08.2015
    Chlapnęłaś farbą na me płótno, ale ta po prostu spłynęła, pozostawiając biel. Wiesz czemu? Bo chronię moje płótno przed kolorowym brudem emocji. - Zakończenie mi się podobało, Bardzo fajny i przyjemny tekst. Życiowy. 5:)
  • Ktokolwiek 03.08.2015
    Pięknie. Prawdziwy majstersztyk,a sluga chyba zostanie moim nowym autorytetem :) nie muszę chyba dodawać, że 5? :D
  • Anonim 03.08.2015
    No, Sakal :O Ostatnio pozytywnie mnie zaskakujesz, jak z tym tekstem na przeprosiby... Fajnie wyszło ;)
  • Slugalegionu 03.08.2015
    Dziękuję wam wszystkim za komentarze: )
  • Angela 03.08.2015
    Emocję, i uczucia przedstawione kolorami w dodatku w bardo fany sposób : ) 5
  • Senezaki 03.08.2015
    WOOOW! Masz pińć :D Kocham takie teksty XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania