Trochę z WSPANIAŁEGO życia Mariny (matka , odejscie , bezradność)

Matka Mariny pogrążyła sie w smutku.

Nie mogła zaakceptować faktu iż mężczyzna , którego tak bardzo kochała , pożucił ją i ich wspólne dziecko. Aby zapomnieć , niecierpieć Oktawia zatraciła sie w alkocholu . Zaczeło sie niewinnie , jedna dwie szklanki . W pewnym momęcie zupełnie straciła kontrolę nad swojim życiem. Alkohol pochłaniał jej dusze. Z czasem i najbliźsi sąsiedzi i znajomi , którzy pomagali matce w wychowaniu córeczki odsuneli się.Nie akceptowali już pożuconej i biednej kobieciny z dzieckiem i długami. Wielkie pole poszło na zmarnowanie , plony usechły, bydło porozkradali wieśniacy. Chata nie była już tamtejszym przytulnym domem , gdzie wszyscy żyli w zgodzie , oddaniu i bezgranicznej miłości.

Oktawia straciła pracę , a wszystkie oszczędności przeznaczała na swoje uzależnienie . Była wytykana przez społeczeństwo , szydzono z niej . Jednak najbardziej w tej chorej sytuacji ucierpiało niewinne dziecko, które jeszcze tak niedawno było najszcześliwsze na ziemi. Marina miała wszystko co dawało jej szcześliwe dziecinstwo.

Ojca , który wracając z pracy całował czule córeczkę , przyrodnią siostre która nieodstepowała jej na krok. Matkę która tamtymi czasy oddałaby życie za swoją córkę. Ale czy to była szczera miłość? Skoro tak łatwo wszyscy odeszli, zapomnieli. Nieszczęscie nie opuszczało matki i córki. Nadeszły ciemne dni , które zmieniły biegi historii(w następnej częsci)

Bylo upalnie , tak samo jak wtedy kiedy Marina miała się narodzić.Oktawia wzieła dziecko na ręce,przytuliła je czule , poraz pierwszy od tamtych wydarzen.

-Wybacz córeczko , zawiodłam jako matka , nie obdażyłam cie miłoscią na którą zasługiwałaś.

Nie potrafiłam cię kochać i szanować jak obiecywałam na początku. Pozbawiłam cie złudzeń , że świat może być piekny.

Po tych słowach Oktawia puściła reke coreczki , ktora nie miała pojęcia o tym że poraz ostatni widzi swoją matkę.Matka ruszyla w strone dzikiego lasu. Odwróciwszy sie na chwile w strone Mariny przesłała jej całusa, i bezradnym wzrokiem pożegnała córkę , na zawsze.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Sky300 21.06.2015
    Smutna :( Co do interpunkcji i ortografii to pragnę dodać, że parę błędów było ale za to sam język jakim się posługujesz pisząc jest bardzo dobry :D. Zostawiam 5, ponieważ widzę poprawę :)
  • Marzycielka29 21.06.2015
    Ja także ja widze:) To cholernie przykry tekst, ale tak bardzo prawdziwy 5
  • Anonim 21.06.2015
    Okazuje się, że potrafisz pięknie pisać :)
    ale zacznij walczyć z tymi brzydkimi Ortami ;) 5
  • Galthar01 21.06.2015
    To było o wiele lepsze :D
    Smutne z dramatycznym zakończeniem
    Dam 5, ale zgadzam się z przedmówcami, popracuj nad ortografią.
  • Marinaaa8 21.06.2015
    dziekuje wszystkim , obiecuje ze poprawie tą brzytką ortografie
    :)
  • Angela 21.06.2015
    Poprawa jest naprawdę widoczna, i co mnie osobiście cieszy, wzbudzał emocje 5 : )
  • Marinaaa8 21.06.2015
    Ciesze sie ze wam podoba !!!
  • Majeczuunia 21.06.2015
    Tekst jest przepełniony tragedią, smutny, emocjonalny. Ta okropna ortografia nadal tu grasuje, ale mam nadzieję, że w następnym rozdziale już jej nie będzie. I błagam, wytłumacz mi jedno: czemu "wspaniałego" w tytule jest napisane wielkimi literami???
  • Marinaaa8 21.06.2015
    Az trudno uwierzyc ze napoczatku bylam taką załzą
    :)
  • Marinaaa8 21.06.2015
    Hm. WSPANiALEGo nie nie moge zdradzic wybacz ale wkrotce sama zrozumiesz dlaczego
  • Anonim 21.06.2015
    To poniżej to jest na temat Twojego zachowania względem mnie na forum:

    Marina widzę , że nie odpuszczasz, nic nie wiesz na mój temat ale Ci coś wytłumaczę,
    jestem taki w stosunku do drugiego człowieka jaki on jest do mnie
    jeśli mnie odebrałaś jako chama to znaczy że Ty jestes chamska
    we mnie zobaczyłaś siebie jak w lustrze
    więcej z Toba nie rozmawiam, mam dość Twojej gówniarskiej postawy
  • Anonim 21.06.2015
    Takie coś do mnie napisała, nie potrafisz odpuścić , jesteś chamska i arogancka:

    irytujesz mnie , czasem wydajesz mi sie najgirszym ::hamem:: hehe state przyzwyczajenie
  • Marinaaa8 21.06.2015
    wiem ze moze przesadzilam , ale ty wcale nie byles leprzy ,to ty napisales do mnie zebym sie z tat wynosila i to w podskokach, zabolało mnie to , bo przecierz to nie ty wybierasz kto ma byc a kogo nie ma byc na opowi.pl. To ze nie potrafie zapomnoec to nie znaczy ze jestem chamska i dziecinna . I tak, sorry ale pewnie i tak cie to nie ruszy.
  • Marinaaa8 22.06.2015
    Jestescie ludzmi niskiedo pokroju. O tym swiadczy wasze zachowanie w stosunku do mnie . Obrzacie mnie i kazecie mi wynosic sie w podskokach ..slowa filipazkonopi..Twozycie jakies chore teksty na stronie glownej,mowicie o mnie same brednie , wyciagacie pojedyncze zdania z mojich komentarzy czy opowiadan i obracacie na swoja kozycs.Grzebiecie i lrytykujecie to co napisalam na swojim profilu , . Kim wy przepraszam jestescie zeby oceniac moje zycie. Ja wam w pszerzłosci nie grzebie!!!!
    Odwalcie sie odemnie . Jezeli wasze zycie jest malo interesujace , i wytykajac mnie ubarwicie je to naprawde ztcze powodzenia , daleko zajedziecie!!!!
    Zajmijcie sie swojim zyciem!
    Bo kiedy czytam waszych 125 kom to mam wrazenie ze wy macie jakaś chora OBSESJE NA MOJIM PuNKcIE!!!
    Czy wy naprawde nie macie co robić !
    tylko wtykacie nos w nie swoje sprawy . Przeczutajcie caly komentarz a nie tylko slowa ktore mozecie uzyc przeciwko mnie.
    Mam dosyc waszego szczeniackiego zachowania. Noe dam sie wam ponizac i nieodpuszcze wam nigdy.
    Ale idemnie juz nic nie uslyszycie , rozumiecie czy nie .
    Czy nadal bedziecie pisac miloon komemtarzy na moj temat . Gdybyscie jeszcze mowili prawde . Wy i te wasze chore domysly.
    Z mojej strony to wsxystko !
  • Daniel 22.06.2015
    No to cześć, czy tam coś
  • Anonim 22.06.2015
    Marinaaa8 jak ci się coś nie podoba to odejdź. Uwierz mi, że niewiele osób będzie za tobą płakało, jeśli ktoś taki się w ogóle znajdzie.
    Poza tym czy ty nie rozgrzebywałaś przeszłości ponownie obrażając Filipa? Lub też wypisując o nas takie rzeczy na swoim profilu?
    Poza tym zauważ, że nawet osoby, których nicków nie będę wymieniała na początku cię broniły, ale oni również zauważyli, że jesteś po prostu bezczelna. Jeśli chcesz, by coś się zmieniło powinnaś zacząć od swojego zachowania.
  • Slugalegionu 22.06.2015
    Marinaaa8 proszę cię, uspokuj się i przestań krzyczeć. Po co czytasz komentarze jeśli cię one denerwują? Zresztą, polecam słownik, bo przy tym co piszesz to nawet moje kwiatki się chowają.
  • Majeczuunia 22.06.2015
    Jezus, jak tak ci przeszkadzamy, to weź kobieto odpuść i odejdź! Po co bez sensu ciągnąć kłótnię?
  • J.J Leto 08.07.2015
    O, widzę lekką poprawę. Tekst jest dość przejrzysty, czysty. Ale ta treść jest nie dla mnie.
    Lubię poczytać coś autentycznego. Jednak historia jest dla mnie sztuczna.

    Moja ocena 3.
  • Slugalegionu 08.07.2015
    Poprawa może i jest, ale ciągle te spacje. Nie miej jednak literówek poważnych już nie widzę: ) 4.
  • Haruu 18.07.2015
    Jakie do smutne :( zostawiam 5 i czytam dalej c:
  • Marinaaa8 18.07.2015
    dziękuje za ocenę
    :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania