Tunia → Dekaos Dondi

W naszej grupie mamy taką jedną Tunię. Tak na nią mówimy, bo do znudzenia lubi powtarzać: „Tu nie tak, a tu nie poezja, tylko pożal się Boże”. Krótko mówiąc, swoim zaangażowaniem wolontariuszki, pragnie wzniecić odpowiedni poziom antyprozy, w naszej społeczności. W końcu żeśmy uwierzyli w tę dogmatyczną prawdę, że tylko ona, w swoim bezinteresownym zaangażowaniu, stanowi puchowy balsam na zakrwawione literackim gniotem rany i wszystko wie najlepiej. Po jakimś czasie, stała się dla nas nieodzowną „atrakcją turystyczną.” Stałym elementem krajobrazu. Jak dajmy na to drewniany, zabytkowy wychodek za stodołą, w czasach nostalgicznie minionych.

Teraz jej słowa, delikatne jak miłość pioruna do błyskawicy, nieustanie wskazują zarośnięte ścieżki niebiańskiej poezji. O właśnie. To bardzo istotne, lecz niestety, nie jesteśmy aniołami. Za to ona jest wszechwiedzącą, cud anielicą. My to ciągle durnoty piszemy. Jeno świrowersy w kupę układamy. Musimy w końcu naprawić skrzywione umysły i wejść na jedyną możliwą ścieżkę… słusznej wersyfikacji naszych pisarskich poczynań. Chociażby dlatego, że jak będziemy biedną tak ciągle molestować wypaczonym pisaniem kiczowersów, które się nawet psu na kapelusz nie nadają, to w końcu biedaczka w żółte kalendarze kopnie, na klozetce u psychiatry dokonując żywota. I co wtedy? Jeno wydatek na wieniec i nieodżałowana strata. Tym bardziej, że pan doktor, może nie być poetą, tylko nawijać prozą o życiu, co jeszcze szybciej wypłoszy ciało, z leżanki na dolinę Jozafata.

Lecz w końcu przyszło przesilenie wiosenne.

Dzisiaj w ramach dozgonnej wdzięczności, dostała od nas prezent.

A mianowicie, guzik z pętelką.

- A na cholerę mi to? - zapytała normalnie - Nawet średniówki i przerzutni brak. Patos z zapychaczem paragonu, naćpany grafomanią.

My żeśmy odpowiedzieli na pierwszy wers:

- Żebyś wreszcie miała guzik do gadania i dała nam święty spokój. Chociażby na trochę, byśmy mogli od ciebie odpocząć. Na wciąż nie da rady. Jesteś solą naszej poetyckiej ziemi.

- Poziom waszych żartów dosłownie poraża inteligencją. Jestem pod wrażeniem. A pętelka po co, że dopytam?

- Gdyby pierwsza opcja zawiodła. To taka metafora rezerwowa.

- Niby czego?

- Nic się nie bój. Tylko w ostateczności. Jak już nie będzie naprawdę innego wyjścia.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 28

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (116)

  • Pasja 16.03.2020
    Znakomita parodia ? Ha, ha, ha
  • kigja 16.03.2020
    hi hi hi :)
    Kocwiaczek?
    Dekaos Dondi?
    :)
  • kigja 16.03.2020
    Nie ma brzydko pisać :(
  • Bajkopisarz 16.03.2020
    Czy betti, autoironia?
  • Shogun 16.03.2020
    I po cóż to znowu wojnę zaczynać? Zaraz znowu morze pomyj wyleje się na opowi. Nie lepiej sobie darować i ze spokojem ducha po prostu tworzyć? Mało to mamy problemów, że jeszcze na portalu literackim ich potrzeba?
  • bogumil1 18.03.2020
    No ten wpis przeszedł niezauważony, a należy go docenić, poszedłeś pod prąd hołocie. No ale jak widzisz, admin uznał że to nie jest obrażanie i poniżanie.
  • bogumil1 a gdzie indri?
  • Napisałem do admina o usunięcie tego tekstu.
  • Pasja 16.03.2020
    Dlaczego się chowasz za szyldem NSzO
  • indri 16.03.2020
    pasja przepraszam, podejrzałem, czy sobie ktoś jeszcze piątki z tego szyldu nie postawił, tak jak mnie i Tomkowi stawiano jedynki.
  • indri 16.03.2020
    Proszę osobę zarządzającej konkursami o usunięcie tego tekstu.
  • Kolego Indri nie przesadzaj. Przeczytałem tekst i nie ma nic demoralizującego ani obraźliwego. I nawet autor nie rzuca na nikogo podejrzeń. Ile tutaj było dużo gorszych tekstów i jakoś się nie dopominałeś o usunięcie.
    Zacznijmy od siebie i zachowajmy zdrowe podejście. Wyluzuj i się uśmiechnij. Jeśli rozpęta się burza, to właśnie ty ją już zapowiadasz.
  • Szpilka 16.03.2020
    Dlaczego? To jest satyra, bardzo dobra i wysmakowana, w tekście nie ma nawet nicku głównej bohaterki, po którym można by zidentyfikować kogokolwiek ?
  • Szpilka i to się nazywa zdrowy rozsądek.
  • Szpilka 16.03.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi,

    Dzięki ?
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    O, żali Ci (_!_) ściska? ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka oho, też byłoby czego;))))
  • indri i kto tutaj mówi o dobrym smaku? Największym zadymiarzem jesteś ty.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    Jak to mówią - głodnemu chleb na myśli, Ty zacząłeś o (_!_) ?
  • indri 16.03.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi jeśli uważasz, że to nie jest obraźliwy tekst, peel nie może się bronić, to żyj w tym przekonaniu dalej. Ja ci nie zabraniam. Napisałem do admina, żeby to usunął, a on zrobi co chce.
  • indri 16.03.2020
    Szpilka spłentowałem żartobliwie Wasz dialog po prostu, a Ty od razy z wysokiego C: "zacząłeś";)))
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    A fe! Kapuś!
  • Indri napisałeś, to już się uspokój. Poczekajmy na werdykt. Idź i zajmij się innymi sprawami i nie siej burzy.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    Jakiś niesmaczny ten żarcik, w przeciwieństwie do zamieszczonej satyry ?
  • Kocwiaczek 16.03.2020
    Angela, Tjeri lub Pasja. W tej kolejności. Jeśli jakiś Pan to jednak zbyt dobrze zakamuflowany, więc nie zgadnę.
  • indri 16.03.2020
    Kolego Indri nie przesadzaj. Przeczytałem tekst i nie ma nic demoralizującego ani obraźliwego. I nawet autor nie rzuca na nikogo podejrzeń. Ile tutaj było dużo gorszych tekstów i jakoś się nie dopominałeś o usunięcie.
    Zacznijmy od siebie i zachowajmy zdrowe podejście. Wyluzuj i się uśmiechnij. Jeśli rozpęta się burza, to właśnie ty ją już zapowiadasz.

    Niepowtarzalny, niepoważne tłumaczenie dla mnie. Jeżeli w samym tekście nie ma nic obraźliwego, jak twierdzisz to po powstał. Owszem, nie ma w nim wulgaryzmów, ale sam w sobie jest prowokacją i dobrze o tym wiesz. Napiszę wielkimi literami: TEKST JEST PROWOKACJĄ W CELU ROZPĘTYWANIA KOLEJNEJ G. BURZY, A OSOBA, KTÓRA JEST W NIM ZACZEPIANA NIE MA MOŻLIWOŚCI OBRONY.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    Weź Ty się w czółko stuknij, a potem doucz:

    satyra

    1. «utwór literacki ośmieszający i piętnujący wady ludzkie, obyczaje, stosunki społeczne itp.»

    https://sjp.pwn.pl/slowniki/satyra.html
  • indri 16.03.2020
    Szpilka dziękuję za taką satyrę personalną.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    Gdzie masz jakieś nazwisko, nick, adres zamieszkania itd?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka
    Regulamin

    9. Zabronione jest: (...) prowokowanie użytkowników, (...).

    A tekst jest czystą prowokacją.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    Hahahahahha, przecież Ty cały czas prowokację uprawiasz i nikt na Ciebie nie donosi ?

    Ubrdałeś sobie coś i tyle.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri
    A poza tym napisano - W NASZEJ GRUPIE, a nie na portalu Opowi. Dlaczego się uparłeś, że to osoba z Opowi?
  • indri 16.03.2020
    Tekst prowokujący jest zamieszczony na portalu opowi, chyba nie masz problemów logiką szpila?
  • Zaciekawiony 16.03.2020
    indri
    Sam wstawiałeś już prowokujące satyry na konkretne osoby, czemu teraz nagle ci to przeszkadza?
  • kigja 16.03.2020
    Dużo portali, a na każdym jakaś Tunia.
    hi hi hi
  • Szpilka 16.03.2020
    Bingo! ?
  • indri 16.03.2020
    Szpilka no to się tak baw dalej, to ja o którejś z was taki tekst napiszę. Podobnie było z fekaliami wklejanymi tutaj użytkownikom przez administratora sąsiedniego portalu. Dopóki wklejał wybranym to nikomu nie przeszkadzało, jak je wkleiłem Tjeri, to wielka obraza majestatu, kasowanie tekstów i tak dalej. Chcecie się tak bawić, to się bawcie.
  • Szpilka 16.03.2020
    indri

    A proszę Cię bardzo, napisz o mnie taki tekst, ale nie kiszke, tylko satyrę.

    Wiersz zniknął z Internetu, gdzieś go mam, jak znajdę to wkleję, chodzi o satyrę Böhmermanna o Erdoganie. Będziesz mógł sobie poczytać o Erdoganie, który kozy pieprzy, śmierdzi itd. To jest satyra niskich lotów i o takie coś można się obrazić.
  • kigja 16.03.2020
    indri jesteś takim krzykaczem.
    Byłam świadkiem w restauracji, taki pan krzyczał na kelnera. Żona bardzo przepraszała w imieniu męża, była to nie miła sytuacja.
    Czy to ty byłeś tym panem z restauracji?
  • indri 16.03.2020
    kigja niemiła pisze się razem
  • kigja 16.03.2020
    indri Przepraszam bardzo. Sprawdziłam masz rację.
    indri jesteś mądry ale krzykacz.
  • indri 16.03.2020
    kigja jeśli już to walczę o sprawiedliwość. Krzykacz to pasuje do kogoś kto japę drze, a nie ma racji, albo ma i drze o jakąś błahostkę. Ja walczę o imponderabilia i poszanowanie drugiego człowieka, czyli o sprawy ważne. I walczę z kulturą. Oczywiście wśród ludzi panuje takie przekonanie, że lepiej się nie odzywać, bo to i tak nic nie da, i boją się zabierać głos, gdy dzieje się niesprawiedliwość. W ten sposób stają się współwinni złu, bo milczą.
  • kigja 16.03.2020
    indri To bardzo szlachetne, ale możesz walczyć delikatnie. Nie krzycząc. Tutaj myślę o dużej ilości komentarzy od Ciebie. Napisałeś do założyciela forum poczekaj na decyzję. Nie krzycz.
    To nie będzie taki efekt.
    Pozdrawiam
  • Puchacz 16.03.2020
    kigja Jprd, trzeba być totalnym socjopatą, aby największego chamszczyka i trolla opowijskiego, czyli siebie, palant nazwał walczącym o sprawiedliwość! I jeszcze poszanowanie drugiego człowieka i kultura!
    Jprd!
  • kigja 16.03.2020
    Puchacz Masz do mnie zażalenie? Nie rozumiem Z Twojego komentarza nic.
    Wytłumaczysz mi to co jest napisane?
  • Puchacz 16.03.2020
    kigja Dałem po prostu wyraz bezbrzeżnego zdumienia i szoku akurat pod Twoim wpisem.
    Nic tu personalnie do Ciebie.
  • kigja 17.03.2020
    Puchacz Teraz zrozumiałam dobrze. Ja nie mam też nic personalnie do Ciebie. Pozdrawiam
  • Szpilka 17.03.2020
    indri

    Czytaj i porównaj, przetłumaczyłam kawałek, bo rozpowszechnianie oficjalnie jest zakazane sądownie, ale jak wiadomo, w Necie nic nie ginie ? Wprawdzie autor się zarzekał, że to antysatyra, czyli przykład jak pisać nie należy, tjaaaaa...

    Der Text Schmähgedicht von Jan Böhmermann:

    Sackdoof, feige und verklemmt,
    ist Erdogan der Präsident.

    Sein Gelöt stinkt schlimm nach Döner,
    selbst ein Schweinepfurz riecht schöner.

    Er ist der Mann der Mädchen schlägt,
    und dabei Gummimasken trägt.

    Am liebsten mag er Ziegen ficken,
    und Minderheiten unterdrücken

    (...)

    Głupi jak but, tchórzliwy i zacofany jest ten prezydent Erdogan.
    Jego fiutek paskudnie śmierdzi kebabem,
    nawet świński pierd pachnie lepiej.
    On jest meżczyzną, który bije dziewczyny i przy tym nosi gumowe maski.
    Najchętniej lubi kozy p...ić i uciskać mniejszości.
  • Puchacz 17.03.2020
    Szpilka Cholera, idealny opis Bordo!
  • Koledzy i koleżanki bardzo proszę nie śmiecić tutaj. Można dyskusję przenieść na pitolenie. Tutaj bawimy się i zgadujemy kto napisał tekst. Admin nie usunął, więc uznał, że jest ok. Sprawa jest zakończona.
  • Puchacz 17.03.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Oki :)))
  • Puchacz cieszy mnie to. Zabaw się z nami jak cuś?
  • Szpilka 17.03.2020
    Puchacz

    ?
  • Tjeri 16.03.2020
    Mam dość wojenek, ale wcale by żadna wojna z tego tekstu wyjść nie musiała. Nie ma nicku, nie ma konkretnych scen. Owszem, jest napiętnowany pewien styl bycia, do którego można podpasować wiele osób na każdym portalu... ale wygląda na to, że tylko najgłośniejszy krzykacz powiązał go z konkretną osobą ;). Tym samym przypisał te cechy osobie, o której myśli. Ot, paradoks.
    Co do zgadywanek, nie podejmuję się. Co najmniej kilka osób mogło napisać.
  • Pasja 16.03.2020
    Jeszcze raz przeczytałam i nie rozumiem tego całego krzyku. Temat ujęty ciekawie. A takich Tuni mamy na pęczki. Palec pod budkę, bo za minutkę zamykam budkę.
    Moim zdaniem jest to mężczyzna??
  • 00.00 16.03.2020
    Niekończącą się Opowieść...
    Znam sytuację, męczącą chwilami, aczkolwiek tekst bawi zamiast przytłaczać. :)
  • Anonim 16.03.2020
    Zabawny tekst.
    Nie ma napisane o kim, a jednak nie ma też wątpliwości ;)
    A co do autora, to stawiam na ... faceta, który sie próbuje podszyć pod Dekosia. Bo wg mnie Dekoś to nie jest. Ale wstrzymam się z typowaniem.
  • Pan Buczybór 16.03.2020
    Nie pochwalam rozpalania przygasłego ogniska, ale bardzo sprawnie napisany tekst. Satyra w punkt, rzeczowa i kreatywnie obudowana. Autora nie zgaduję - jakoś mi ten styl z nikim konkretnym się nie kojarzy.
  • Kocwiaczek 17.03.2020
    Męczace to już jest. Naprawdę nie macie nic lepszego do roboty niż tak się co chwila szturchać patykami jak dzieci? Rozgrzebujecie te same tematy i podsycacie kłótnie. Lepiej ten czas poświęcić na coś pożytecznego.
  • Ant 17.03.2020
    Wygląda, że nie mają :)
  • Kocwiaczek 17.03.2020
    Ant to trzeba chyba zabrać grabki do innej piaskownicy, by na to nie patrzeć :)
  • Przykro, że nie potrafimy się bawić. Smutne jest to, że ten Pan ukrył się za NSzOp. Nie potrafi pokazać oblicza.
    Chyba brzydki jest, albo cuś.
  • Ant 17.03.2020
    Kocwiaczek to by było pójście na łatwiznę ;)
  • Posprzątane Panie i Panowie
  • indri 22.03.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi spr
  • kigja 17.03.2020
    Teraz jest ładnie i czysto :)
  • DEMONul1234 20.03.2020
    Wszyscy wiemy, o której pani jest tu napisane...Smutny opis, ale prawdziwy
  • Antonina 21.03.2020
    Chcę wam dać wszystkim ostrzeżenie
    Honor jak wiecie swój bardzo cenię
    Wszystkim co ludzi obrażają
    Dupska tak skroję aż się zesrają
  • Puchacz 21.03.2020
    Całkiem się lejce mózgowe gościowi poplątały.
  • wicus 21.03.2020
    Od razu widać, że to musiał napisać ktoś, kto uważa się za poetycką wyrocznię - to ekstremalnie zawęża "krąg podejrzanych". Pycha jest częstą przypadłością, ale tu jest wyjątkowo nadęta.
  • Antonina 21.03.2020
    Żeby blać wyleczyć z pychy
    Piszę chamom akrostychy.
  • wicus 21.03.2020
    Antonina Zostawmy takie wierszyki przedszkolakom.
  • Puchacz 21.03.2020
    wicus To zostawcie.
  • Antonina 21.03.2020
    wicus ok koniec z akrostychami, dotarły.
  • Puchacz 21.03.2020
    Antonina Dureń :)))
    Dotarły do tych, co mieli jeszcze wątpliwości, czy jesteś pieprznięty.
    Teraz wszyscy wiedzą.
  • Antonina 21.03.2020
    Puchacz jeszcze wczoraj nie wiedziałeś, że masz do czynienia z akrostychem, jak czytałeś moje wiersze, więc nie zachowaj dystans i porządek;))
  • Antonina 21.03.2020
    Po prostu próbuję nowych form literackich, a ty stoisz w miejscu, więc się cofasz.
  • Puchacz 21.03.2020
    Antonina Nie przy oszołomie, chamie i kapusiu.
    Tu mam akurat instynkty mordercze :)
  • Puchacz 21.03.2020
    Ty nic nie próbuj z literatury.
    Jesteś kompletnym beztalenciem.
  • Puchacz 21.03.2020
    Kompletnie nic takiego nie widać, ale nawet ślepy miewa wizje.
  • Pasja 21.03.2020
    Dekaos? ?
  • Pasja 22.03.2020
    Zgadłam?
  • Dekaos Dondi 21.03.2020
    To na pewno→Antonina / Indri / Eneasz / Bogumił itd... on to taki nasz wesołek. Do niego to podobne:))
  • Opowi→Nieustająca Kraina Inspiracji Wszelakich →Nie narzekam:))→Fajne tu jest:))
  • Dekaos Dondi 21.03.2020
    Wyżej to ja napisałem:)→Walę się po piersi:))
  • refluks 22.03.2020
    Komuś z małym fiutkiem albo z kurzym móżdżkiem się coś pomylyło.
    Bo ten konkurs ma na celu napisanie tak, żeby autora zgadywać.
    A nie tworzyć i tylko w swoim mniemaniu krotochwilne o innych.
    Swoją drogą niesamowita jest ona.
    Krucha kobietka poetka.
    A sadzi kopy jak w ringu wagi cięzkiej.
  • Puchacz 22.03.2020
    Jedno nie wyklucza drugiego.
    Poza wykluczeniem z zabawy namolnego idioty.
  • refluks 22.03.2020
    I kto je autorem tego dzieła?
  • Dekaos Dondi 22.03.2020
    Tu też Dziękuję Wszystkim Tym, co mnie odgadli:)
    Też żyłem w niepokoju, że nie ma swojego stylu:)
  • indri 22.03.2020
    I to jeszcze ty okazałeś się tą świnią. Mogłem się spodziewać. A posądzałem puchacza. Niniejszym go przepraszam. Od dziś nie podaję ci ręki. I nikomu, kto to badziewie chwalił. Dobrze sobie zapamiętam te nicki.
    Jared
    Pasja
    Puchacz
    Antoni Grycuk
    Kigja
    Szpilka
  • indri 22.03.2020
    I dostaniesz jutro odpłatę taką na jaką zasłużyłeś.
  • Indrii chcę ci wyjaśnić, że Jared nie prowadzi tej zabawy już od dawna. Był tylko założycielem. Trzy osoby prowadzą ten konkurs. Nie wyzywaj i nie strasz.
  • kigja 22.03.2020
    indri Dlaczego robisz awantury?
    To tekst literacki z wyobraźnią.
    W tym tekście widzę koleżanke z liceum która była przewodniczącą klasy. Uciekaliśmy przed nią. Nawet nauczyciele unikali spotkania ale musieli bo były lekcje.

    indri Kogo Ty widzisz w tym opowiadaniu? Masz wspomnienia, jak ja mam?
    Pozdrawiam Cię indri
  • kigja 22.03.2020
    Dekaos Dondi Nie odgadłam. Było za trudne. Ale to chyba dobrze. Gratuluję że nie było widać kto napisał.
    Pozdrawiam Cię
  • indri 22.03.2020
    Jedyną moją odpowiedzią do osób które wymieniłem będzie: won. I nie próbuj włazić pod moje teksty.
    Won.
  • kigja 22.03.2020
    Nie jesteś uprzejmym człowiekiem. Dlaczego chciałabym pisać pod Twoim tekstem. Spotkałaby mnie przykrość i niekulturalne zachowanie. Dlatego nie będę chciała nic pisać.
    indri Bóg patrzy na Twoje zachowanie i jest smutny.
    Pozdrawiam Cię bo chcę żeby Bóg był ze mnie zadowolony
  • Dekaos Dondi 23.03.2020
    Kigja→Ale Tyś mnie przecież w połowie odgadła:) ↔Drugi Komć od góry:))→Pozdrawiam:)
  • Szpilka 23.03.2020
    Gratulacje, świetna satyra ? ?
  • Dekaos Dondi 23.03.2020
    Szpilko→Dzięki:)→Pozdrawiam:)
  • kigja 23.03.2020
    Dekaos Dondi To była ja. Cieszy mnie że trochę zgadłam.
    Pozdrawiam Cię Dekaos Dondi
  • Dekaos Dondi 23.03.2020
    Kigja→Jeszcze raz Pozdrawiam:)→A co!→Kto mi zabroni
  • Pan Buczybór 23.03.2020
    No i wyszło szydło z worka... Nie interesuje mnie mocno sam konkurs, ale ten tekst był bardzo popularny. Trzymaj się Dekaos i nie daj się zjeść niewyżytemu katolowi - będzie pluć i wyzywać tak długo, jak nie dostanie bana, a kto wie ile to potrwa...
  • Dekaos Dondi 23.03.2020
    Panie Buczyborze→Dzięki:)→Bez obaw:))
  • refluks 24.03.2020
    "katolowi"

    Zastanawiam się czy gdyby bogumił był wyznania mojżeszowego lub Islamu, to Panisko Buczyborowe pozwoliłoby sobie określic go żydziskiem albo kozojebcą. Niewyżytym.
  • Wrotycz 23.03.2020
    Po przeczytaniu miniaturki, jak i komentarzy, wiem jedno. Może to jeszcze nie hipokryzja, a jedynie wybiórczość w ocenie postaw, Indri.
    Tunia ma prawo do wszelakiej szczerości, a Deduś i inni to już nie?
    A tak na marginesie, Indri:
    http://www.opowi.pl/na-spotkanie-ide-w-mini-a56381/
    Czemu Wrotycza nie broniłeś? Nie lubisz go? :)

    Co do bana... ejże, nie wierzę. To tylko taktyka, próba ocieplenia wizerunku Tuni.
    _____________
    Nie zgadłabym, Dedusiu, że to Twoje pióro. Postarałeś, więc brawa za odwagę ujawnienia autorstwa:)
  • Dekaos Dondi 23.03.2020
    Wrotyś→Dzięki:)→Miło Cię widzieć:)→To jeno tekst satyryczny:)
    Poczucie humoru wyzwala człowieka...→Pozdrawiam:)
  • www.opowi.pl/bez-twarzy-a55999
  • www.opowi.pl/ostra-jazda-bez-trzymanki-a54778/
  • Akwadar 23.03.2020
    no, nazbierało się... szyderstewko DD to pikuś przy tym szaleństwie szyderstwa i jadu B
  • Puchacz 23.03.2020
    A jednak to nie jest sprawiedliwe.
    Wszyscy wiedzą, kto jest największym portalowym szkodnikiem i chamem.
    Tylko admin kieruje się swoistą logiką, uważając, że trzeba użyć chuja czy kurwy, aby dać ostrzeżenie lub banować.
    A przecież bez tego można być największym kutafonem, kapusiem i bydlakiem, co król tutejszych klonów nam ciągle udowadnia.
    Trzymaj się DD :)))
  • Dekaos Dondi 23.03.2020
    Puchaczu→Dzięki:)→Jestem nieprowokowalny:))→Jeśli taka ma wola:)→Pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania