Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Drabbelek - Artystyczna dusza dwubranżowca

Historia oparta na faktach (z dedykacją dla Mistrza)

*******************************************

 

Jest mistrzem, idolem. Ma lekkie pióro i milion pomysłów. Od niego wszystko się zaczęło. Ilekroć udawało mi się coś skrobnąć, okazywało się, że on wpadł na to wcześniej. Łączył nas czarny humor. Z tym że jego był fajniejszy.

A zdarzyło się razu pewnego, że szedł wzdłuż szosy. I jakiś czub potrącił go miniwanem. Od tamtej pory nie mógł usiedzieć przy biurku nawet godziny. Miał farta, że przeżył.

Ja – dwubranżowiec postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce: sprawić masterowi urodzinowy prezent. Odnalazłem czuba, nafaszerowałem lekami (tak, żeby zdechł, na co sobie zasłużył).

Nie mówiłem wam? Prócz pióra, czasem posługuję się też arszenikiem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • fanthomas 11.05.2018
    no tak, dość zaskakujące treściowo, bo spodziewałem się czegoś innego ;)
  • maciekzolnowski 11.05.2018
    Myślę, że twist byłby lepszy, gdyby to Steven King pojawił się jako zleceniodawca morderstwa. Dzięki, Fanthomas!
  • Ciekawy choć króciutki tekst. Podoba mi się.
  • maciekzolnowski 11.05.2018
    :D Merci!
  • maciekzolnowski 11.05.2018
    Jest to też rodzaj zagadki (przynajmniej dla niektórych), o jakiego pisarza w drabbelku chodziło. No cóż, w jednym z moich postów się wygadałem, że idzie o Kinga. Trochę szkoda "chłopaka", tak nawiasem mówiąc. Czterdzieści minut pisania na maszynie, no bo kręgosłup nawala, a potem przerwa albo w ogóle szlus.
  • Canulas 12.05.2018
    Nooo, powiem, że czytałem Twoje lepsze, choć co do wyboru mistrza, to się zgadzam.
  • maciekzolnowski 12.05.2018
    No problem, Canulas, szczerość jest zawsze w cenie! I za nią dziękuję. Cóż, pojawia się stałe pytanie, co też autor miał na myśli, pisząc tego drabbelka (a więc: co miałem na myśli, no co)? ;)
  • maciekzolnowski 13.05.2018
    No tak, tym razem chodziło wyłącznie o zabawę. ;) Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania