Poprzednie częściDraple cz. 1/100

Draple cz. 2/100

Dzień nowy nastawał! A wraz z nim nastawiała się pora szczurochomickich wyścigów szczurochomików. Koty śpiewały coroczną piosenkę coroczną. Aj, jak fajnie posłuchać tej pioseneczki skocznej! Bululululu! Miał i tyle. Miał i chuj.

No, draple być nie powinno nie-powinnymi powidłami. A jakże, Nuncjo.

Aaaale, wracajonc do Nuncjo. Nuncjo to oczywiście fanatyk słowa oczywiście, a, co gorsza, rzadko ma wenę!

Ostatnio go napadła i skrobie tym kałamarzem do pisania. Jednak on to wykorzystuje w epoce skrobania.

Biedny Nuncjo, oj, biedny. Szachownicę mu przywiózł jego bratokolega, a on biedny jest, oł, biedaczek. Kurczę. Biedny.

Waflami magazynek można sobie przelać! Bo co? Kielich? Aaa tam, lepsze to, niż brać jakiegoś gnojka do ekipy czołowej. A, i dziury leśne w 2011 roku; były zakopane łopatami, gdy motyka mu opadła ze zmęczenia. Poetycka proza jest ,,the best". Ale epoki się zmieniają, niestety.

Więc teraz Nuncjo będzie krzyczał przez sny, że niby jest opętany.

A, właściciel wyrzucił te Szczurochomiki. Akcja się powiększyła; bo niby co jest gorsze od Szczurów? A o chomikach już nie wspominając, spalić żywcem.

Ale pojmując dzisiejszą epokę spalania żywcem diabłów, to wszystko jest możliwe.

Nawet to, że teraz nieżywe chomiki leżą w kanałach.

Nawet to, że teraz te szczury zjada jakiś grubas.

 

Ale to jest tylko możliwe.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • literatx 20.08.2017
    Dzięki za opinię!
  • literatx 20.08.2017
    A raczej opinie. Walić to :)
  • Nuncjusz 20.08.2017
    masz na mysli chomika nr 7?
  • literatx 20.08.2017
    Nie.
  • Nuncjusz 20.08.2017
    literatx szkoda, bo to legendarny już Sakal Zwycięzca :)
  • fanthomas 13.10.2018
    nieźle porąbane. chyba nawet za bardzo
  • Nuncjusz 13.10.2018
    Co to za wykopki prowadzisz? ;)
  • fanthomas 13.10.2018
    Nuncjusz a tak przypadkowo trafiłem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania