Poprzednie częściHi piss

Hi piss 9

Facet usiadł na krześle, zakładając nogę na nogę.

- Mówcie mi Condrat. Macie wiadomość od Vase’a?

- No… tego…

Lorencjusz przygryzł wargę i wyjął z kieszeni pogniecioną kopertę. Podał ją Condratowi.

- Czegoś tu przypadkiem nie brakuje? – zapytał tamten, zaglądając do środka.

- Nie, wszystko jest w porządku.

- A gdzie list?

- O, popatrz. No nie wiem. Pewnie wypadł po drodze.

- Zabawni jesteście. Dotarliście tutaj, więc wykazaliście się determinacją. To się chwali. Popatrzmy…

Condrat wyjął niewielki nożyk i rozciął jeden bok koperty. Rozłożył ją i dopiero teraz Lorencjusz zobaczył, że przy samej krawędzi od środka ktoś wypisał coś maleńkim druczkiem.

- Czternaście i dziesięć – przeczytał Condrat.

- Co to znaczy?

- No cóż, spójrzmy na mapę.

Condrat wstał i podszedł do regału z książkami. Wyjął stamtąd duży atlas.i zaczął go przeglądać, niedbale przerzucając kartki. Lorencjusz spojrzał na kolegów i wzruszył ramionami.

- Tak, mam. Ontario Beach. Doskonale - wyszeptał Condrat.

Zamknął atlas i odłożył na półkę.

- To jeszcze nie koniec. Niedaleko stąd… Tym razem naprawdę niedaleko, jest wioska będąca pewnego rodzaju centrum zbiorowości hippisów. To Rainbow Village. Odszukajcie tam dwóch braci, zwanych Kokainowymi Jeźdźcami i powiedzcie im o spotkaniu na Ontario Beach, czternaście i dziesięć. Rozumiecie?

- Nie bardzo.

- To dobrze. Wszystko jest w porządku. Możecie już iść.

- A gdzie John Dee?

- Czemu to cię interesuje, co?

- Bo miałem dostarczyć informację bezpośrednio do niego.

- Występuję w imieniu Johna. Wszystko mu przekażę. Jest obecnie… poza zasięgiem.

- Okej. W takim razie chodźmy. Vase powinien być zadowolony.

- Na pewno będzie. Spotkamy się zapewne na Ontario Beach. Tam być może poznacie Johna Dee. W Raibow Village dostaniecie nagrodę za wasz trud.

- Jasne. Peace, man.

Wyszli, chociaż Lorencjusz nie miał poczucia dobrze spełnionego obowiązku.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • O, to wróciło.
    Zaraz siadam i czytam.
    Pamiętam, że mnie bawiło.
  • fanthomas 06.02.2018
    Postaram się, żeby kolejne części były dłuższe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania