Pokaż listęUkryj listę

łstyl /62/ - Śniłam o konwaliach - Dekaos Dondi O!💮

💮w temacie: tam gdzie rosną czarodziejskie konwalie💮

 

Przyznam szczerze, że nigdy nie były moją mocną stroną. Powód był zazwyczaj prozaiczny. Nie lubiłam wilgotnych poduszek, w które łzy często wylewałam. I to przeważnie w samotności. Zawsze jakiś powód się znalazł. Często tylko dla mnie zrozumiały. Zupełnie nieistotny dla innych. W sumie trudno się dziwić. Jestem inną. Po swojemu inną. Rozumiem inaczej świat, w którym przyszło mi żyć.

Wiem. Egoistka ze mnie. Jakbym była pępkiem, wokół którego świat ma się kręcić, tak jak chcę. Ale tak wcale nie jest. Po prostu czasami nie wiem, jak odnaleźć siebie, w tym wszystkim, gdzie mnie jest tak mało.

Znowu śniłam, o zaczarowanych złudzeniami, konwaliach. Podeptanych przez złych ludzi. A może nie tyle złych, co nie myślących dalej. Poza czubek własnego nosa. Nie zastanawiają się, że kilka słów, może kogoś bardzo zranić. Tak bardzo, że w jakiś skrajnych okolicznościach, człowiek targnie się na swoje życie, a przyczyna nie będzie nawet wiedziała, że przez nią, o jednego człowieka mniej na świecie.

A mógłby jeszcze tyle dobra popełnić i być dla kogoś.

Ktoś powie, że zła także. Lub być obojętnym. To prawda. Bo życie nieprzewidywalne jest, a człowiek nie ideałem, lecz nieustającym początkiem przyczyn i skutków, o trudnym do przewidzenia, finale. Dla siebie i dla innych.

Czasami się czuję, jak ta niepasująca konwalia. Jestem nią. Rosnącą gdzieś z boku, obok ogródka. Na szczęście w nieszczęściu, tym razem obudziłam się w cieniu podeszwy.

Wisiała nade mną, na promieniach słońca.

Nie pozwalały, by mnie wgniotła w ziemię.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Konwaliowy sen O!
  • słone paluszki 2 miesiące temu
    Pasją!!!
    Bo ładnie!
  • słone paluszki
    Strzeliłas pewnie w sam środek O!
  • Szpilka 2 miesiące temu
    Bo wrażliwcy tak mają, powinni unikać cynicznych potworków, bo te jako wybrakowany wyrób człekopodobny nie znają pojęcia - empatia. Innej metody nie ma, potworka nauczyć empatii się nie da, to cecha wrodzona, a nie nabyta.

    Paluszek ◉‿◉
  • Wraźliwcy sie rodzą O!
  • Dekaos Dondi 2 miesiące temu
    A jednak na końcu jest promyk nadziei🌱↔Paluszki / Pasja💮
  • Połówki postawiłeś XD
  • mamycię 2 miesiące temu
    Pasja
  • W sam środek strzeliłeś i pewnie pudło O!
  • mamycię 2 miesiące temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Ano obadamy🤷
  • mamycię a jednak pudło
  • mamycię 2 miesiące temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi często mi się w życiu zdarza 🤷
  • Pasja 2 miesiące temu
    Dobro bez zla nie istnieje i odwrotnie. Uczymy się całe życie żyć według zasad, ale nikt nas nie nauczy empatii dla innych.
    Dekaos? Pozdr
  • Zaiste, że nie istnieje. Ale Dekaos istnieje O!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania