Poprzednie częściMaroq - cząsteczka 1

Maroq cząsteczka 3

Pomimo tego, iż nie należałem już do Stowarzyszenia na bieżąco wiedziałem, co się tam wyprawia, gdyż Maroq nie omieszkał mnie o wszystkim informować. Przychodził codziennie i siedział długimi godzinami. Opowiadał także o swojej przeszłości, przyszłości i teraźniejszości, a także każdej głupiej duperelce, która przyszła mu dogłowy.

 

Z każdym dniem jego historie stawały się coraz bardziej niedorzeczne. Jednego dnia miał dwóch braci, drugiego czterech, a następnego był jedynakiem. Gdy wspomniał o tym jak siedział na górze lodowej i pierdolnął go Titanic, zaśmiałem się w głos, ale tak z lekkim zażenowaniem. Spojrzał na mnie jakbym co najmniej napluł w twarz jego babci. Najwyraźniej traktował wszystko nad wyraz poważnie.

 

Stał się coraz bardziej natarczywy. Gdy wspomniałem, że muszę wyjść, zaoferował, iż zostanie i przypilnuje mi mieszkania na wypadek kolejnego włamania. A nawet nie wspomniałem mu o poprzednim.

 

W końcu postawiłem sprawę jasno:

 

- Nie życzę sobie tych twoich ciągłych wizyt - powiedziałem.

 

- W takim razie zrobię krzywdę osobie, którą cenisz najbardziej - odparł bez wahania.

 

Wyprosiłem go z mieszkania. Przez całą noc stał pod drzwiami i w nie łomotał.

 

Nie mogłem spać, więc miałem czas by rozmyślać. Wpadło mi do głowy, że przecież siebie cenię najbardziej. To zmieniało postać rzeczy i musiałem nieco złagodzić ton, bo jeszcze Maroq gotów był mi coś zrobić.

 

Skąd mogłem wtedy przypuszczać, że mówił o sobie?

 

Warto mieć więcej niż jednego przyjaciela, zwłaszcza gdy okaże się on psychopatą - pomyślałem wtedy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Nie wiem dlaczego tu nikogo nie było? Opek bardzo spoko, może nie pojawiła się ta część na głównej i to powód przejścia bez echa...
    Naprawdę spoko jest
  • fanthomas 31.12.2019
    Maurycy bo towarzystwo całe opowijskie uciekło na inny portal
  • fanthomas zdrajcy! :)
  • indri 31.12.2019
    A Marczello to kto? Sroce spod ogona wypadł? No bez przesady nie całe i cały czas tu przyłazi na dodatek to co uciekło. A ja? Nigdzie nie uciekałem.
  • fanthomas 31.12.2019
    Indri, a ja ciebie nie kojarzę. Ktoś nowy czy stary?
  • indri 31.12.2019
    fanthomas stary. Jeszcze zdążyli podonosić do admina zanim uciekli.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania