Średnia ocena: 4.9  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (49)

  • Ale o to juz nie trzeba sie modlić. Wystarczy niebieska tabletka :) Lepiej niech dziadzio sie modli, żeby pikawa zniosła viagrę :)
  • Zdzisław B. 28.07.2017
    No masz! A na tacę to kto da, ha? ;)
  • Zdzisław B. tu gdzie jestem dają za darmo. Tak trza sie ustawić:) mam paru seniorów kolegów, co mnie uświadamiają "tylko na serce muszę uważać, bo zeszłej niedzieli po tym mój kolega zszedł..."
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Kurde, możemy ubić interes... nie pomyślałeś o wycieczkach... hmm... krajoznawczych? Znaczy "co kraj, to obyczaj"? Znaczy z Polski tam... trzy pieczenie upieczone na jednym ogniu, w tym dwie pro publico bono:
    - my - zarobek
    - seniorzy - wiadomo
    - ZUS - przy każdorazowym zejściu seniora "tam" będzie oddychał z ulgą... ;)
  • Zdzisław B. ja to chciałem złożyć wniosek aby do każdej paczki viagry dołączali butle z tlenem i respirator. O tych pieczeniach, co mówisz, nie pomyślałem. Może to błąd :)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski Żadnego tlenu! Co ty, chcesz, aby Cię palcami wytykano, jako element aspołeczny? Że występujesz przeciwko żywotnemu interesowi rządu? Że próbujesz zdewaluować najlepsze hasło reklamowe władzy i ZUS-u, skierowane do seniorów "Drogi emerycie! Popieraj rząd czynem i umieraj przed terminem!", z wynikającymi z tego złymi, finansowymi skutkami?
    No. Dobrze, że chociaż zrozumiałeś błąd. Jako pokutę wpłać grosik na rzecz "polskiego głosu w polskim domu". Oczywiście, nie mniej 500 zł. Miesięcznie. Pamiętaj, że górnej granicy nie ma. Wszystko na chwałę Rydz... Boga. No.
  • Zdzisław B. Chciałeś powiedzieć jak to usłyszałem kiedys od księdza. Na moje pytanie "Proszę ksiedza ile za ten sakrament?", ksiąd na to "Nic, to znaczy ci łaska, ale nie mniej niż 500zll " Czy ty chodzisz ubrany na czarno i nosisz koloratkę ? :)
  • co łaska
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    :)))
    Gdybyś wiedział, co miałem za zdarzenie, lata temu, kiedy do ślubu miałem stanąć... chodziło o to samo :) Dałem takiemu popalić, zapamiętał mnie na długo... jak się skończyło, nie zdradzę. Przyjdzie czas, będzie w czymś grubszym do przeczytania :)
  • Zdzisław B. Będziesz sie smażył bracie, oj będziesz...:)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski ... w doborowym towarzystwie. "Chcę iść do piekła, nie do nieba. W piekle cieszyć się będę towarzystwem papieży, królów i książąt..." jak z radością ogłosił Machiavelli na łożu śmierci :)
  • KarolaKorman 29.07.2017
    ha, ha :) Nie wiem co lepsze: facecja czy Wasze komentarze :) Dam 5 :) Pozdrawiam :)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Powiedzmy - jedno z drugim niech się łączy,
    w przyszłości będziemy mądrzy ;)
  • Ewcia 29.07.2017
    Nie ma zucha by dać 5.Ja chętnie postawię za facecję.
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Aha. Kiedy trolle nie piszą, że dają jedynkę, to dają. Kiedy normalni piszą, że dają piątkę, to piszą ;) Wreszcie pierwsza Ewcia wprowadziła co pisze, to robi :)
    PS. Chyba z urządzenia mobilnego nie można wstawić oceny, tylko z kompa... w każdym razie taki przypadek miał Maurycy Lesniewski.
  • Okropny 29.07.2017
    Zdzisław B. da się zrobić
  • Zdzisław B. Potwierdzam
  • Maurycy Lesniewski z mojego sie nie daje
  • ówczesny 29.07.2017
    Mauro, zmień urządzenie; )
  • ówczesny to padło miało mi starczyć, albo wystarczyć do końca moich dni :))
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski Chcesz żyć tak krótko, jak urządzenie? Ee, zmień je, pożyj jeszcze troszeczkę, życie jednak jest piękine
  • Zdzisław B. zalezy czy z viagra czy bez:) mam IPhone6 to na co mam zmienić żeby działało? Zamówię u Mikołaja :)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Maurycy, nieważne z czym, ważne jak. Jeżeli później będzie trzeba, ze wspomaganiem współczesnej nauki. Po to istnieje, aby świat człeka urządzać lepszym :)
    Nie jestem specem od urządzeń mobilnych. Spytaj się Okropnego, napisał, że da się zrobić.
  • Zdzisław B. to miało być wszystkorobiace urządzenie. Miało golić, pitolić, zęby wyrywać... poza gwiazdkami tamto inne wszystko robi :) moze tu trza cos ustawić. Popytam mądrzejszych. Nie to żebym myślał, ze nie jesteś mądry... rozumiesz :) ode mnie, w tej materii:)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski ... w tej materii trzeba samemu dbać o kondycję.. .aby dobrze stawa... znaczy, aby dobrze się stawało, a nie tylko zdawało ;)
  • Zdzisław B. ale ja o tamtej materii tej, która bez tabletów, znaczy tabletek sie obywa. Tej co staje... no staje na wysokości zadania. Znaczy o tej co gwiazdki wysyła. No teraz to juz zupełnie jasno Ci wyklarowałem. Rozumniesz (celowo) mnie teraz ?:)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Maurycy Lesniewski no przecież ja o tym też piszę ;)
  • Zdzisław B. mam jejasne podejrzenia, ze piszemy o różnych staje...wach i innych gwiazdkach:) niech już bedzie, ze mamy dogadane :)
  • Ewcia 29.07.2017
    Zdzisław B. ja dałam 5 z komórki bez problemu
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Otóż to, Maurycy, niech tak stanie, bo się całkiem zakałapućkamy, jak drzewiej gadano ;)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Maurycy, czytasz Ewcię? Po nauki do Ewci, jak wstawiać z komórki... i nie mówimy o szałerku ;)
  • betti 29.07.2017
    Nareszcie coś, co można przeczytać bez żenady, a nawet z uśmiechem. Z tej radości i ja dam 5. Pozdrawiam.
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Uśmiech na początek weekendu zawsze mile widziany. Zwłaszcza że zapowiadają koniec deszczy i trochę słońca. Również pzdr.
  • Pan Buczybór 29.07.2017
    Ta. Wierszyk (facecja) bardzo spoko. Idealna na poranek. 5
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Ok, Buczyborze. Nie zgłaszam zdania przeciwnego.
  • Pasja 29.07.2017
    Taka modlitwa z rana to jak śmietana z gipsem i drutem od parasola. Miłego dnia. 5
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Pewnie podobnie ta modlitwa zadziała, jak wymienione wspomagacze ;)
    Nawzajem, słonecznego weekendu. Należy się w deszczowym lipcu.
  • Pasja 29.07.2017
    Zdzisław B. Nie pomoże, gdy drgnie w korze, kiedy w rdzeniu już nie może.
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    pasja
    wtedy drut od parasola
    może i pomoże.
    Tylko że wtedy może być jak w tym dowcipie o facecie, który miał aberrację i w swój korzeń napierd... młotkiem. Poszedł do seksuologa, aby ten mu pomógł... ;)
  • Szudracz 29.07.2017
    W tym wieku, to już korzeń nie pomóże.:)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    Hmm... najstarszy ojciec na świecie:
    http://wyborcza.pl/1,76842,12688970,Najstarszy_ojciec_swiata_mieszka_w_Indiach__Mowi_.html
    Te źródła są bardzo niepewne, a nawet jeszcze bardziej niepewne. Niezbyt więc wierzę. Natomiast kiedyś czytałem o pewnym arabskim księciu, który został ojcem w wieku 90 lat. Chciał się upewnić, że żona (jedna z kilku) nie puściła się bokiem i kazał sprawdzić DNA. Okazało się, że naprawdę jest rodzicem :)
  • Karawan 29.07.2017
    Jaka różnica miedzy grzybem a morzem? Zasadnicza; jak grzyb to juz na pewno nie może ! (i viagra na to nie pomoże!)5
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    I tu wyrasta dylemat -
    czy całe grzyby ścinać,
    czy tylko zwiędłość
    ucinać ;)
  • KarolaKorman 29.07.2017
    Pod Twoje teksty zawsze watro zajrzeć, zawsze coś ciekawego się wyczyta :)
  • Zdzisław B. 29.07.2017
    To i mnie przyjemność sprawia, gdy ktoś do mnie zagląda... a jak jeszcze coś wyniesie... ;)
  • Ramzes 31.07.2017
    Zabawnie i krótko. Mój komentarz niestety tylko z tym drugim. 5
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    ... że krótki? Ale treściwy :)
    Pzdr.
  • fanthomas 12.02.2020
    Krótko i na temat
  • Zdzisław B. 13.02.2020
    Czasem zgodnie z zasadą: "minimum słów, maksimum treści".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania