Poprzednie częściModlitwa staruszka (facecja)

Modlitwa staruszki (facecja)

(no dobra, aby nikt nie czuł się pokrzywdzony... wstawiłem wczoraj "Modlitwa staruszka", czas na modlitwę płci przeciwpołożnej. Ponieważ i inne modlitwy nasuwają mi się do głowy, pewnie powstanie cykl "Modlitwy uniwersum ;) )

 

MODLITWA STARUSZKI

 

Też mam jeszcze potrzeby,

całkiem niewielkie, Panie.

Niech mój chłop choć raz w roku

na wysokości stanie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Czy jest szansa na zatwierdzenie tych modlitw przez episkopat i wydanie oficjalnego modlitewnika? Myślę, że oczekiwania nie tylko wśród mocherogłowych są duże.
    Rada dla babci, niech dziadkowi dosypuje do herbaty z miodem, takę niebieską sproszkowaną tabletkę;)
    Jeśli chodzi o ''co łaska'' to dam 5 na tacę. Pozdrawiam
  • Zdzisław B. 30.07.2017
    Te modlitwy to JA zatwierdzam. Żadne łepiskopaty niech nawet nie próbują, gdyż mogą przez "łepłopatą" zarobić. To są modlitwy UNIWERSUM, a nie jakiejś jednej czy drugiej religiji. Niech mi tylko spróbują podebrać!Nie uda im się, chociaż zniszczyli słowiańskie święta i je podebrali. Nie ze mną te numery!
    Natomiast, jak się zbierze się dość modlitw, tak koło setki, to pewnie kolejny autorski tomik dam pięknie wykonać i zrobić. Ale to daleka śpiewka... ups! - modlitwa ;) Na razie nowa beletrystyka na horyzoncie zdarzeń...

    PS. Co do niebieskich tabletek, to niech babcia nie przesadzi, aby z życia dziadka nie wysadziła... ;)
  • Zdzisław B. Zawsze babcia może poszukać młodszego modelu:)
  • Zdzisław B. 30.07.2017
    Maurycy Lesniewski Tyz prowdo. Ale młodszemu to nie tabletek trza, ino piniondzy babcinych, co je w kuferku pod łóżkiem trzyma... ;)
  • Zdzisław B. Albo co za dziadzia z ubezpieczenia...:)
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    Maurycy Lesniewski To tyż. Tylo co trza troche odczekać, co by dziadka pochować...
  • Neurotyk 30.07.2017
    Genialne:)
    Swietna, iekigentna ironia babci.
    6
  • Neurotyk 30.07.2017
    *inteligentna
  • Zdzisław B. 30.07.2017
    Neurotyk No cóż, dziadek dużo gada, ale kiedy przychodzi co do czego... więc co babcia może? Pomodlić się... a że na koncepcie jej nie zbywa, więc i modlitwa inteligentna bywa :)
  • Freya 30.07.2017
    A jak nie stanie, to przynajmniej niech wstaną te obrazy co wiszą na ścianie. :)
  • Zdzisław B. 30.07.2017
    Prędzej ranne wstaną zorze... a dziadek dalej nie może ;)
  • KarolaKorman 30.07.2017
    Pisz, Zdzichu, te miniaturki, bo ino myk się je przeczyta, a śmiać się można cały dzień :)
  • Zdzisław B. 30.07.2017
    Taa... myślisz, że z kapelusza je wytrzepuję?
    Po pierwsze - nie mam kapelusza... znaczy, wena musi najść... ale jak najdzie, to i nową się znajdzie :)
  • Zdzisław B. zasuwaj do sklepu z kapeluszami, ono migiem :)
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    7 W try miga pozasuwałem... zamknięte. Ciemna noc :/
  • KarolaKorman 31.07.2017
    Wiem, że nie z kapelusza, ale piszesz, że pomysłów masz na całą serię, a ja chętnie przeczytam :)
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    KarolaKorman ... tylko pamiętaj o cierpliwości. To cenna cecha i do tego, na szczęście w przeciwieństwie do innych cech, ,można ją ćwiczyć ;)
  • Pasja 31.07.2017
    Tu nie trzeba się modlić, tu trzeba wziąć sprawy w swoje ręce i wydobyć z kalesonów dobre zmiany. Jest taka przypowieść... dobrej gospodyni ciasto w ręce rośnie. Pozdrawiam 5
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    Ups! :)
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    PS. Zapamiętam przysłowie, kiedyś wykorzystam rymowo. Niech tylko myśl mnie najdzie ;)
  • Pasja 31.07.2017
    Zdzisław B. Staruszce bardziej by:-) pomogła modlitwa o sprawne nadgarstki.
  • Pan Buczybór 31.07.2017
    Heh. Chyba każda o tym marzy. Szczególnie w starszym wieku. Dobre to i 5.
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    Niech nie tylko marzy, niech rosną w jej dłoniach marzenia... ;)
  • Szudracz 31.07.2017
    Stołek mu podsunie i wyżej dziadek stanie :) 5
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    Też prawda. Tylko czy o to babci będzie chodziło... ;)
  • Karawan 31.07.2017
    Przypomniałeś mi Panie Z starą facecję; Dlaczego dawniej oświadczano się na kolanach? By konkurent mówił do rzeczy, stał na wysokości zadania i wiedział czym to pachnie ;) Brawo Panie Z!! To perełka w Pańskich wierszykach.5
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    O kurde :))) Nie znałem tego, zapamiętam ;)
    Miło, że się spodobała facecja.
  • Ewcia 31.07.2017
    Raz w roku to za mało więcej, by się zdało.
    Bardzo wesoło podeszłeś do tematu potrzeb w pewnym wieku.Strach się bać co mnie czeka za 20 lat.
    Dla mnie super 5.
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    Może babcia woli politykę małych próśb? Wpierw wyprosi raz w roku, potem dwa razy... może takie prośby, niezbyt wielkie od razu, są skuteczniejsze? ;)
  • NataliaO 31.07.2017
    Rozbawiło mnie 5 :)
  • Zdzisław B. 31.07.2017
    Mogę iść. Zadanie spełnione :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania