Poprzednie częściNATALIA część 1

NATALIA część 3

Kiedy ostatnie krople znalazły się w gardle czworonoga, wystartował znów skowycząc, tym razem w stronę fabryki mebli. Mężczyzna odwrócił się i nagle doznał olśnienia. Widział. Wreszcie widział jej oczy. Były niebieskie, przesycone błękitem jak rozgrzane niebo nad nimi. Pęd oddalającego się z zawrotną prędkością psa, poruszył śliczne kosmyki włosów Natalii. Ich barwa urzekła go mieniącymi się kolorami. Raz wydawały się połyskiwać ciemnym odcieniem blond, za chwilę dostrzegał migotanie czerwieni, by za moment rozkoszować się lekko rudawym ich kolorytem.

– Twoje włosy są magiczne – powiedział.

– Zwyczajne – odparła Natalia. – Ostatnio…

– Nie mów tak – przerwał jej. – Są piękne.

Dlaczego jego słowa powodowały wciąż wstępowanie rumieńców na policzki dziewczyny? Mówił takie oklepane farmazony. Ale sprawiało to jej przyjemność. Każda kobieta przecież lubi być obsypywana komplementami.

– Miałaś mnie pocałować – wrócił do przerwanego pojawieniem się psa wątku.

– Myślisz, że ze mnie taka pierwsza lepsza?

– Nie – odparł wpatrując się w błękit jej oczu tak intensywnie, że poczuła mrowienie pod mostkiem. – Jesteś wyjątkowa, niepowtarzalna, i chcesz tego pocałunku.

Jego bezczelna pewność siebie, zaczęła ją pociągać. Trochę wbrew sobie przymknęła oczy i rozchyliła wargi. Po chwili poczuła delikatny dotyk jego ust. Pocałował ją tak czule, jakby to było muśnięcie skrzydełek motyla. Przyjemna fala rozpłynęła się po ciele Natalii. Powoli otworzyła oczy. Ławka obok była pusta. Rozejrzała się szybko we wszystkie strony. Mężczyzny nigdzie jednak nie było. Jakby rozpłynął się w powietrzu. Zrobiło się jej trochę smutno. Czuła jeszcze na wargach jego dotyk. Czy on był prawdziwy? Czy to rzeczywiście się zdarzyło? Może on naprawdę był tylko jej imaginacją. Natalia westchnęła i wróciła do czytania książki.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • NataliaO 06.07.2015
    chętnie poczytam dalej nie źle czarujesz ;) I dlatego jako opowiadanie to możesz pisać co chcesz, intymny fragment był ładny. 5 :)
  • Wena 06.07.2015
    Cieszę się, jeśli sprawiłem ci małą przyjemność tym opowiadaniem. Jednak to już koniec. Wolę nie ciągnąć tego dalej, bo napisałbym może coś, co by Cię uraziło, a tego nie chcę. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie :)
  • Anonim 06.07.2015
    Boże cudne *.* Nieźle się postarałeś! Zostawiam bezkompromisowe pięć! To ujęcie emocji... Piękne ;)
  • NataliaO 06.07.2015
    Szkoda, że koniec :( Bo było pięknie. Dziękuje :* Pozdrawiam.
  • KarolaKorman 07.07.2015
    Chciałam więcej, a tu koniec :(
    Było wszystkiego po trochę. Ciut gorącego słońca, błękitu nieba, psich fantazji i namiętnych uczuć, pięknie 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania