Ściany absurdu#4: ECO – system w wielkim mieście (drabble)

W czasie remontu kuchni posiałam na ścianie owies. Nie było łatwo, ale porady DIY z YT okazały się przydatne. Kłosy wyrosły w poprzek (bo jak inaczej?), co zabawne, zakrywając sporą część blatu Niecierpliwie czekam na żniwa. Moja owsianka będzie pyszna, bo używam naturalnych nawozów i oczywiście nie zanieczyszczę jej glutenem!

Lubię patrzeć jak dojrzewające kłosy kładą się pod naporem wiatru – czysta Natura! Choć choruje na zatoki od tych ciągłych przeciągów, to leczę też duszę!

 

Ale jak to? Owsianka odwapnia kości?

 

To pójdzie na paszę (dla kur od sąsiadki z piątego). A ja zjem frytki, bo na balkonie już po wykopkach.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • kasiaczek 9 miesięcy temu
    Świetne.
  • Justyska 9 miesięcy temu
    Dziękuję :)
  • Poncki 9 miesięcy temu
    https://m.demotywatory.pl/4621289
  • Justyska 9 miesięcy temu
    Haha dobre, idealnie pasuje :)
  • Pasja 9 miesięcy temu
    Poszukiwanie powietrza w wielkim mieście i trend "być ECO" coraz bardziej przytłacza nas do sięgania po zdrową żywność. Czy, aby nie jest przeraklemowany ten pęd do natury. Coraz bardziej karmią nas iluzją zdrowej owsianki i zdrowej wody. Czy kreatywne spędzanie czasu w domu bez biegania po galeriach jest pierwszym krokirm do pomysłu na życie? Co to właściwie znaczy? Sadzenie owsa i obok grilowane ziemniaki i pomiędzy przeciąg? I w pakiecie zatoki.
    Żyć w równowadze z naturą i chronić środowisko, w którym żyjemy. Coś zmienić i w sobie i pozostać w zgodzie ze sobą.

    Pozdrawiam serdecznie
    .
  • Justyska 9 miesięcy temu
    Witaj Pasjo, równowaga to podstawa. Obecnie trzeba być eko, spełniać się zawodowo, wychowywać dzieci, piec chleb i myśleć o sobie i podróżować i to wszystko w jeden dzień:)) aaa i nie puc alkoholu relaksując się przy winie!
    Pozdrawiam!
  • 00.00 9 miesięcy temu
    Bajeczne jakby żyć w mysiej dziurze na polu. 😉
  • Justyska 9 miesięcy temu
    Dziękuję, nie pomyślałam o tym w ten sposób!!
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Justyska↔Nie ma to, jak własny wychów, w pieleszach mieszkania. Chociaż zależy, czym ściany pomalowane i jaka ich struktura. A balkon, to na zewnątrz wisi, też narażony i dymi z niego innym.
    Chyba, że elektryczny, choć też ma swoje plusy i minusy. Jednakowoż sąsiadka może zyskać.
    Interpretacja zapewne nie jedna:)↔Pozdrawiam🙂:)
    P.S↔Pamiętam Twoją serię 30 - tu:))
  • Justyska 9 miesięcy temu
    W domu zmieści się wiele :)) pomysłów pełne półki!
    P.s zobaczymy do ilu dociągnę:)
  • plath 9 miesięcy temu
    Kojarzy mi się z dniem świra xd świetne :)
  • Justyska 9 miesięcy temu
    Uwielbiam ten film, dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania