Wakacyjne Bunga-Bunga

1 lipiec

Nareszcie wakacje. Czas relaksu,zabawy,odpoczynku,nowych przygód i miłości. Tak, miłości, pomyślałam rozpaczliwie. Ile bym dała za choćby odrobinke miłości w swoim osiemnastoletnim życiu...

Moje rozmyślania przerwało pukanie do drzwi.

-Kto tam?-zapytałam nieśmiało.

-Agnieszko to ja, twoja siostra- usłyszałam podniecenie w głosie Joanny.

Otworzyłam drzwi a ona natychmiast pobiegła do mojego laptopa. Zauważyłam, że jest zarumieniona. Niewiedziałam o co chodzi. Dla mnie najważniejsze było tylko to, aby przespać się jeszcze z godzinkę lub dwie, ale Joanna na to nie pozwoliła. Szybko wskoczyła z laptopem na łóżko.

W Google wbiła jakąś nieznaną mi stronę. Na pierwszy rzut oka wydała mi się bardzo stylowa i utworzona pod badawczym okiem. Nagle moim oczom ukazały się dwa zdjęcia. Zaspanym spojrzeniem rozpoznałam tylko tyle, że na tych fotografiach znajduje się dwóch mężczyzn. Dopiero gdy przetarłam rękami oczy, ujrzałam przystojnych chłopaków. Jeden szatyn, o wlosach ciemnych jak heban, ten drugi...

I wtedy mnie zamurowało. Wpatrywałam się w Niego jak w obrazek albo trudno zauważalny punkt na ścianie. Był moim ideałem.

Pod zdjęciem byly jakieś imiona lub przezwiska. Czarny OMBRE, a mój lovelas JACO. Poniżej zauważyłyśmy, że koncertują w tą sobotę. W tą sobotę w Lublinie?! O Boże, muszę tam być. Bilety kosztują od 105zł jeden. Skąd wziąć na to pieniądze-rozmyślałam.

- Siostro, nieprzejmuj się tymi kosztami, jutro udamy się w poszukiwaniu pracy na okres tygodnia- powiedziała Joanna. Wydawało mi się, że to jedyne wyjście ,ale nie wiedziałam ,że to będzie aż takie trudne i głupie a przede wszystkim poniżające bo kto widział pracować tylko tydzień?!

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • BreezyLove 20.02.2015
    Hmm czekam na ciąg dalszy, jestem ciekawa jak to rozwiniesz ;) 4
  • KarolaKorman 20.02.2015
    Wygląda to jak początek czegoś dłuższego, więc czekam na dalszy ciąg. Tę część oceniam na 3 :)
  • Hannah 20.02.2015
    Mam nadzieję, że akcja się rozwinie. Czekam na dalsze części.
  • agusia 15.08.2017
    Mam nadzieję, że dalsze rozdziały wam się spodobają. To pierwsze opowiadanie, więc dopiero się rozkręcam.
  • Pan Buczybór 15.08.2017
    2 lata się rozkręcasz?
  • agusia 15.08.2017
    Nie nie dwa lata.
    Myślisz że to takie proste? Jest jeszcze praca, obowiązki, własne życie...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania