Poprzednie częściWywiad z Maurycym Leśniewskim

Wywiad z Canulasem, czyli rozmowy o miłości, seksie i polityce

Bob: Wyczekiwany przez wszystkich wywiad w końcu dojdzie do skutku. Co prawda Canulas, Król Opowi nie mógł dotrzeć do studia, ale połączę się z nim telefonicznie. No to zaczynajmy.

(piip)(piip)

Canulas: Taa... Czekam na pytania.

Bob: Witam. Tu Bob. Może zacznijmy od podstaw. Powiedz coś o sobie, swoich pasjach i tak dalej.

Canulas: Lubię noże. Kiedyś miałem ponad sto na ścianach i nie jakieś chujostwa tylko konkretne. Aaaa i ważne, bo ostatnio mu było przykro. Marok, wiedz, że cię lubię. Wracając do tematu... Miałem noże, jeszcze kilka mam, na przykład Bunchmeda, że można się było golić.

Bob: Miałeś? Co się z nimi stalo?

Canulas: Dobre pytanie w sumie. Czasem tu i tam jeszcze znajduję jakiegoś gdzieś w szafce. Zająłem też drugie miejsce w walkach na noże. Kurwa! Oparzyłem się. Przepraszam, dużo przeklinam.

Bob: Eee... To się wytnie.

Canulas: To dobrze, bo ja pierdolę. Miałem kiedyś małą bandę i raz okradliśmy magazyn wojskowy. Poznałem też kobitę, co miała męża i trójkę dzieci. Mąż był wojskowym i chcieli mnie zajebać. Spałem wtedy na siłowni w hotelu, gdzie byłem trenerem.

Bob: Interesuje mnie jeszcze runmageddon, w którym podobno brałeś udział.

Canulas: Siedemnaście razy. Pięć w wersji hardcore, dwa zimowe...

Bob: Oglądałem kiedyś hardcore porno. Te biegi to coś podobnego?

Canulas: Powiedzmy, że nieco bardziej ekstremalne przeżycia. W skrócie dwadzieścia kilka kilometrów, siedemdziesiąt przeszkód, wspinanie, nurkowanie w lodzie, doły, dachy, jakieś takie pierdoły. W lasach, w Bałtyku - różnie. Jednemu trzasnęły kości, innemu serce, ktoś inny umarł. Raz trafiłem do karetki, bo zażyłem przed biegiem (30stopni ciepła) efedrynę i mnie wyjebało, ale tylko zasunąłem im wodę, bo musiałem się napić i poszedłem dokończyć. Ze trzy razy rzygałem, raz miałem hipotermię. Nigdy nic nie połamałem. Sobie nie połamałem, bo innym to... Nieważne. Chciałem zrobić bieg morskiego komandosa, ale na razie za chujowy jestem. Lubię psy i ogólnie zwierzęta, jakby była katastrofa - całkiem realnie dopuszczam zjedzenie innego człowieka by przeżyć.

Bob: Jak będzie katastrofa na wszelki wypadek nie ukryję się u ciebie.

Canulas: Okej. Zgubiłem się dwa razy. Raz w Puszczy Kampinowskiej w zimie, najebany Capitanem Morganem i w Bieszczadach - jeden dzień, aż trafiłem na Ukrainy kawałek. Łatwo rozpierdalam hajs i w niezbyt przemyślany sposób. Dach dziurawy, brak materaca, śpię na ziemi. Grałem w pokera na hajs, w sumie żyłem z tego chwilę, również z paserki. Znałem najlepszego złodzieja w Warszawie i inne takie - nie wiem czy to sie nadaje.

Bob: Zależy czy to żart czy serio.

Canulas: Wszystko serio.

Bob: To jak najbardziej. Standardowo głupie pytanie. Jaką supermoc chciałbyś mieć?

Canulas: Żeby się teleportować do danego kurwiska, z którym się właśnie kłócę. I niewidzialność.

Bob: A od jak dawna piszesz?

Canulas: Z osiem lat może.

Bob: Zacząłeś od horroru?

Canulas: Od sfonetyzowanych sesji rpg i ogólnie fantastyki, ale zawsze najbliższy był horror.

Bob: Ulubiona muzyka?

Canulas: Krzyki zarzynanych wrogów i Nick Cave.

Bob: No to jeszcze ulubiona książka i film.

Canulas: Into The Wild i Królestwo Spokoju.

Bob: Chcesz jeszcze coś dodać na koniec?

Canulas: Wykorzystam chwilę sławy i dodam: Nie bierzcie narkotyków, dzieci.

Bob: Dzięki za wywiad. A, zaraz, byłbym zapomniał. Skąd się wziął nick Canulas?

Canulas: Otóż wziął się on od... Kurwa! Znów się oparzyłem. I do tego zalałem telefon. Chyba...

(Połączenie zostało przerwane)

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Ritha 25.07.2019
    No cóż. Zara zobaczymy czy wiarygodnie.

    „Canulas: Taa….” – wiarygodnie

    „Canulas: Lubię noże. Kiedyś miałem ponad sto na ścianach i nie jakieś chujostwa tylko konkretne. Aaaa i ważne, bo ostatnio mu było przykro. Marok, wiedz, że cię lubię. Wracając do tematu...” – hahaha, taa (pssst, wysyłają sobie pająki)

    Wiele rzeczy jest mi znajomych, przyłożylista się widzę :)

    „Łatwo rozpierdalam hajs i w niezbyt przemyślany sposób. Dach dziurawy, brak materaca, śpię na ziemi” – dziś rano obiecał, ze kupi materac, zrobię screena i jak mu łapa odmarznie w styczniu posłużę się nim jako dowód w sprawie o ubezwałasnowolnienie :>
    Czytam dalej.

    „Znałem najlepszego złodzieja w Warszawie i inne takie - nie wiem czy to sie nadaje” :D

    Fantastycznie, Fanthomas. To Ci podniesie oglądalność :)
  • ausek 25.07.2019
    Tak, "czytalność" zapewne podniesie. ;) Drogi Fanthomasie, trzeba być dobrym obserwatorem, by pisać takie teksty. Dobre, choć można było więcej wyciągnąć z wypowiedzi Cana. Szkoda, że takie krótkie.;)
  • Canulas 25.07.2019
    Ech, no... Liczyłem, że trochę obszyjesz kołdrą metafory niewygodne fakty :))
    Nie no - złoto.
    Pogadalim
  • Canulas 25.07.2019
    Tylko nie ma nic o 23
  • Canulas 25.07.2019
    W ogóle dobry byłby pomysł, że ten z wywiadu desygnuje dwóch następnych, a Ty wybierasz
  • fanthomas 25.07.2019
    Nie chciałem za dużo zmieniać w twoich wypowiedziach bo wtedy byłyby to już moje wypowiedzi ;)
  • Canulas 25.07.2019
    fanthomas, nie no. Wyszło zajebiscie.
    Bardzo gites
  • Tjeri 25.07.2019
    Cholerka, też lubię ostre noże. Od tępego noża jest gorszy tylko, no nie wiem, ale coś pewnie jest. Poza tym tępym łatwiej się skaleczyć. No i tępota w ogóle jest paskudna.
  • Canulas 25.07.2019
    Wszystko oszustwo. Nawet nie gadaliśmy ;)
  • Tjeri 25.07.2019
    Canulas, nawet nie lubisz noży?? Aaaa
  • Canulas 25.07.2019
    Tjeri, hmm, nie no, noże uwielbiam
  • Tjeri 25.07.2019
    Canulas uff... bo czasem mam wrażenie, że jestem dziwna.
  • jolka_ka 25.07.2019
    " Żeby się teleportować do danego kurwiska, z którym się właśnie kłócę. I niewidzialność." xD
    Kurwiszcza* plus obsługa bankomatów, fejsbuków jako super moce.

    I gdzie kurwax, sorex, brawox? :/
    A tak serio to udane :D
  • Canulas 25.07.2019
    Ja nie miałem wpływu na zapis, ale też uważam, że udane ;)
  • fanthomas 25.07.2019
    A nie wiem, neologizm powstał to niech zostanie
  • Tjeri 25.07.2019
    Tak w ogóle i w szczególe - to bardzo fajny pomysł i wykonanie też git. Oba wywiady udane. :D
  • Canulas 25.07.2019
    Dużo już było wywiadów. Pomysł zaiste zacny. Żeby sie do Fantomas dostać, to czekasz jak na przeszczep serca.
    Teraz łatwiej, bo odkąd kupił PS4 przyjmuje łapówki w postaci kodów do doładowań, ale rok temu - masakra
  • fanthomas 25.07.2019
    No sporo było. Nuncjusz, szudracz, Maurycy, neurotyk, ritha
  • Tjeri 25.07.2019
    No to muszę poszperać. Szczególnie za tymi nickami, które kojarzę :)
  • fanthomas 25.07.2019
    Zaraz wrzucę linki bo to stare czasy ;)
  • Tjeri 25.07.2019
    Dzięki, ponurkuję :D
  • fanthomas 25.07.2019
    Aaaa nie podświetlone, trudno
  • fanthomas 25.07.2019
    A teraz się podswietliło, magia
  • JamCi 25.07.2019
    Fajne :-) hih ale prawie wszystko wiedziałam już wcześniej będąc tu tylko chwile. Jakieś pikantne szczegóły? Chociaż troszeczkę :+)
  • Canulas 25.07.2019
    Ssssspiegujesz mję?
  • fanthomas 25.07.2019
    Ja tu już tyle siedzę i nic nie wiedziałem
  • Canulas 25.07.2019
    fanthomas, im mniej wiesz, tym pewniej śpisz
  • Mane Tekel Fares 25.07.2019
    Canulas Im mniej wiesz, tym krócej zeznajesz.
  • Ritha 25.07.2019
    o to to
  • JamCi 25.07.2019
    Canulas niiiiiii ino moja skleroza nie je jeszcze tak bardzo zaawansowana :-)
  • Angela 25.07.2019
    No, jest sysunia, tak se myślę ;)
  • Canulas 25.07.2019
    "Czasem tu i tam jesczsze znajduję jakiegoś" - se nie przypominam, żebym tak szeleścił przy jeszczu
  • Shpaque 25.07.2019
    no nie nie mogę - doskonałe :)
  • Pan Buczybór 25.07.2019
    trzeba jednak zorganizować zbiórkę na materac dla biednego Cana.
    i jeszcze dziurawy dach...
    wyrazy współczucia, ziom
  • Canulas 25.07.2019
    Mam się wybornie - dziękuję.
  • maga 26.07.2019
    Ja pierdziele :) :) Gruby tekst!
    Jestem też pod wrażeniem płynności dialogów.
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania