LBnD 30 - Amazonka

Pierwszy nasz koń nazywał się Amor. Potem rodzice dokupili klacz o wdzięcznym imieniu Amazonka. Była piękna. Miała w oczach łagodną mądrość, w kopytach magię. W kłusie jakby unosiła się w powietrzu. Kiedy na nią patrzyłam, ogarniało mnie niezwykłe uczucie. Wszystko wokół cichło i uspokajało. Tak jak ja, wiecznie wsłuchiwała się w szumy traw. Kiedy opuściłam rodzinny dom, klacz bardzo tęskniła, zaczęła chorować. Na domiar złego odszedł również Amor. Znajomy weterynarz nazwał ten stan końską depresją. Dla niej, dla Amazonki zmieniłam kierunek studiów, wróciłam na wieś. Była to jedna z moich najlepszych życiowych decyzji. I tylko konia, tylko konia mi żal.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • kigja 15.07.2021
    W tytule zaznacz LBnD 30 - Amazonka i wklej tam link do innych linków.
  • LBnDrabble 16.07.2021
    Witamy kolejne drabble w Bitwie. Powodzenia!

    Literkowa
  • Akwadar 16.07.2021
    Konie... to cięzka choroba, można ją zaleczyć, ale nie sposób się z niej wyleczyć. ;)
  • kigja 16.07.2021
    Dobry administrator, dobry, pomocny...?
  • kikimora 16.07.2021
    Po kilku próbach w końcu wkleiłam link - dzięki
  • Szpilka 16.07.2021
    Ano, tylko konia żal, ech, życie ?

    Ciekawy drabbelek ?
  • Patriota 16.07.2021
    Bardzo ładne.
  • Dekaos Dondi 16.07.2021
    Kikimora↔Tak prawdziwie, acz subtelnie napisane. Ładne drabble:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Bożena Joanna 16.07.2021
    Życiowe decyzje mają różne przyczyny, niekiedy żal dyktuje słuszne postanowienia.
    Pozdrowienia!
  • Bajkopisarz 18.07.2021
    Ważne i ważniejsze. Nie każdy musi zrozumieć dany wybór, bo każdy mierzy swoją miarą. Niezakochani w koniach mogą znaleźć tutaj dziwactwo i nic w tym złego. Po to nie jesteśmy jednakowi, by się dziwić i pojmować inne punkty widzenia.
  • Vincent Vega 18.07.2021
    Silna relacja człowieka i zwierzęcia to piękna sprawa, pokazuję, że człowiek potrafię między gatunkami zachować braterstwo i okazać miłość. Pozodwiam serdecznie:)
  • LBnDrabble 18.07.2021
    Zapraszamy Autorkę!
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 23 lipca /piątek / godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i zapraszamy Autorów do odwiedzenia swoich konkurentów i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Koni zawsze żal…
  • Pasja 19.07.2021
    Bardzo ciepłe, chociaż smutne drabble. Konie jak ludzie cierpią jeśli kogoś tracą.

    Pozdrawiam
  • Trzy Cztery 19.07.2021
    "Kiedy na nią patrzyłam, ogarniało mnie niezwykłe uczucie"
    - jeśli jest coś/ ktoś na ziemi, kto powoduje taki stan, to nic dziwnego, że trzeba o tym napisać. Żeby się tym podzielić z innymi ludźmi. Ja zobaczyłam Twoją Amazonkę, Jej "łagodną mądrość w oczach" i "magię w kopytach". Musiała być niezwykła.
  • Pan Buczybór 19.07.2021
    No, całkiem niezłe. Silny koń, ale dla niego też są pewne granice. Historia całkiem całkiem, dobrze zmieszczona w takim formacie
  • Ocalić Myśl 22.07.2021
    Podoba mi się subtelność opisu, ukazanie pięknej przyjaźni. Pozdrawiam serdecznie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania