Poprzednie częściDrabble - Nawiedzony Dom

Drabble: Najpierw obowiązki

- Jestem cały twój. – Uśmiechnął się promiennie i obrócił wokół własnej osi, prezentując przede mną, całą swoją olśniewającą postać. - Wykorzystaj mnie.

Słysząc tak jawne zaproszenie, poczułam jak rumieniec wypełza mi na policzki, a dłonie wilgotnieją. Tak długo na niego czekałam, trwając w niepewności, kiedy zechce mnie odwiedzić.

Cząstka mnie drżała z podniecenia, druga zaś niespokojnie zerkała w stronę nieposprzątanej kuchni i łazienki, gdzie brudne ubrania domagały się włączenia pralki. Tak, to mogłoby przeszkadzać.

- Usiądź na chwilkę i daj mi piętnaście minut – poprosiłam gościa i galopem zabrałam się do sprzątania.

Trwało to jednak dłużej.

Gdy wróciłam, pomysł na tekst zamykał za sobą drzwi.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Justyska 26.03.2019
    Wpadałam z rozpędu, znam to z autopsji:p Bardzo fajne drabble:))
    Pozdrawiam
  • Angela 26.03.2019
    Miło mi i dziękuję : )
  • kalaallisut 26.03.2019
    Dobre :D samo życie;)
  • Angela 26.03.2019
    Dziękować pięknie : )
  • Bogumił 26.03.2019
    Aż sprawdziłem do owe drabble oznacza.
  • Angela 26.03.2019
    Dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam : )
  • Angela 26.03.2019
    Dziękuję za odwiedziny.
    Pozdrawiam : )
  • Cofftee 26.03.2019
    To takie życiowe.
    Twój pomysł na tekst jak widać postanowił jednak zostać :-) Moim zdaniem bardzo udana, wartka wizualizacja.
  • Angela 26.03.2019
    Pięknie dziękuję i pozdrawiam : )
  • Pasja 26.03.2019
    Witam
    Często tak coś umyka obok nas. Czasem warto pójść na spontan i wszystko inne zostawić za sobą, bo nigdy nie dowiemy się co straciliśmy.
    Pozdrawiam ciepło
  • Angela 26.03.2019
    Tak, Masz 100% racji, problem pojawia się wtedy, kiedy odkrywamy, że z tej naszej spontaniczności
    niewiele zostało.
    Dziękuję ślicznie i równie ciepło pozdrawiam : )
  • sensol 26.03.2019
    sfrajerowałaś się :) (dobre!)
  • Angela 26.03.2019
    Czasem i tak bywa : P
    Podziękował : )
  • Angela 26.03.2019
    Czasem i tak bywa : P
    Podziękował : )
  • Joker 26.03.2019
    W punkt, łatwo jest się rozpraszać, w tak ważnej chwili, bardzo dobre ;)
  • jesień2018 26.03.2019
    Haha, bardzo fajne! Chociaż ja mam odwrotnie, jak pójdę myć naczynia i sprzątać, to mi się w głowie pomysł dopracowuje...
  • Canulas 27.03.2019
    Bardzo fajna końcówka. W ogóle melodyjne, ale końcówa - me gusta.

    "- Jestem cały twój – uśmiechnął się promiennie " - Uśmiechnął się nie jest wtraćeniem odnoszących się bezpośrenio do wypowiedzi, wiec chyba po kropce z wielkiej".
  • Angela 27.03.2019
    Dziękuję wszystkim razem i każdemu z osobna.
    Can, masz rację, zaraz poprawię : )
    Pozdrawiam cieplutko.
  • Dekaos Dondi 27.03.2019
    Angelo. Fajnie napisane a ostatnie zdanie, robi wykrzykniki !!!.
    Aczkolwiek, dobrze, że galopem. Bo gdyby normalnie... to by mogło całe mieszkanie zdążyć wyjść, nie tylko ''pomysł na tekst'':))
    Pozdrawiam* * * * *
  • Angela 27.03.2019
    : D Ale na szczęście nie wyszło, a i pan pomysł zostawił po sobie notatki, ale o tym sza : )
    Dziękuję ślicznie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania