Poprzednie częściLBnD 21 - Zaginione szpileczki

LBnD 29 Plan

Za drzwiami pojawia się cień. Dobrze zna te lekko szurające kroki. Buty dudnią o kamienną posadzkę. Szuka jej. Skulona, całym ciałem przywiera do zimnych kafelków i siłą woli usiłuje stać się niewidzialna. Wstrzymując oddech, wsłuchuje się w każdy szmer.

Kap

Kap

Kap

Krople z cieknącego kranu wybijają rytm i znikają w wypełnionej po brzegi wannie.

Kątem oka spostrzega ruch klamki. Do wnętrza wpełza wątła smuga światła. Jeszcze mocniej przywiera do ściany. To koniec. Słyszy jego świszczący oddech, ale drzwi powoli znów się zamykają. Zapada ciemność.

Przymyka oczy. Udało się. Powoli wchodzi do wanny i po omacku znajduje ukryty wcześniej nóż…

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • LBnDrabble 23.06.2021
    Witamy pierwszy raz w Bitwie i życzymy ciekawej lektury drabble innych walecznych.

    Literkowa
  • Vincent Vega 23.06.2021
    Gęsty klimacik, dobrze napisane, ale brakuje mi tu przypraw, mocniejszego twistu. Czwóreczka i pozdrawiam serdecznie. :)
  • Cicho_sza 23.06.2021
    Dzięki, ciężko mi się przyprawia w stu słowach ? Ale pracuję nad tym. Pozdrawiam
  • Mgła 23.06.2021
    Ja z przyjemnością przeczytałam
    Pozdrawiam:)
  • Cicho_sza 24.06.2021
    Dzięki ?
  • Pasja 23.06.2021
    Doskonały studium strachu przed bolesnym dotykiem oprawcy. Nóż w wodzie i ciemność chroni jej ciało.

    Pozdrawiam
  • Cicho_sza 24.06.2021
    Dziękuję za to doskonałe studium. I za piękną interpretację ?
  • Kocwiaczek 23.06.2021
    Bardzo dobre. Niedopowiedzenie na koniec dodaje smaczku. Zastanawiam się, czy zamierza zabić jego, czy też samą siebie. A może pójdzie kroić warzywa, bo szukał jej mały głód? (taki żarcik na rozluźnienie klimatu;)). Wszystko jest możliwe, a to sprawia, iż drabble na tym zyskuje. Ode mnie zdecydowana piątka. Pozdrowienia!
  • Cicho_sza 24.06.2021
    I to właśnie autor miał na myśli, aby czytelnika do domysłów pobudzić. Być może, ten budzący zgrozę osobnik wcale nie szedł by skrzywdzić, a ocalić. Być może...?
  • Dekaos Dondi 24.06.2021
    Cicho_sza↔Hmm... to ja pójdę inną ścieżką:)
    Skoro zna szurające kroki, to znaczy wie, do kogo należą.
    Boi się, że ów ktoś przeszkodzi jej w samobójstwie, gdyż ma wszystkiego dość. Łącznie z owym cieniem.
    Na szczęście ów cień, tylko uchyla drzwi, lecz nie wchodzi. Nie widzi jej. Zamyka do zewnątrz.
    A ona może spokojnie znaleźć nóż... i tego tam... bo utopić się boi:)
    P.S↔Każdy tekst, może mieć wielość interpretacji?↔Pozdrawiam:)↔%
  • Cicho_sza 24.06.2021
    Owszem, dla każdego coś innego ? Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam
  • Wertyt 24.06.2021
    Wyobraźnia kiełkuje...
  • kigja 24.06.2021
    To jest najpiękniejsze, że jeden temat może dać niesamowitą ilość interpretacji.

    Tutaj też jest strasznie, ale chyba nie aż tak, jak u pasją.
    Ktoś się skrada, ktoś się chowa
    Czyja to poleci głowa...

    A może to Psychoza ?
    Niezłe drabble.
    Pozdrawiam.
  • Cicho_sza 24.06.2021
    Dzięki, taka minimalna psychoza, haha. Ku uciesze interpretujących. Pozdrawiam serdecznie ?
  • LBnDrabble 24.06.2021
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 28 czerwca /poniedziałek / godz. 23.59
    Dziękujemy za udział.
    Literkowa
  • Pan Buczybór 24.06.2021
    Morderca albo ofiara zmuszona do ostatecznego kroku... Bardzo spoko tekst. Obrazowy, dobrze budujesz napięcie.
  • Cicho_sza 24.06.2021
    Dziękuję Panie Buczyborze ?
  • Akwadar 24.06.2021
    Podoba mnie się fabuła, nie podoba mnie się zapis: "kap
    kap
    kap"
  • Cicho_sza 24.06.2021
    To co radzisz Akwadarze?
  • Akwadar 24.06.2021
    Cicho_sza
    Kap, kap, kap - krople z cieknącego kranu wybijają rytm i znikają w wypełnionej po brzegi wannie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania