Poprzednie częściList do tej jedynej

List do tej jedynej 3

Hej,

Będę milczał, walczę z myślami, walczę z uczuciami. Muszę poukładać myśli, muszę samemu zrozumieć swoje emocje.

Sama powiedziałaś, poleciłaś mi bym milczał. Przemyślał, zapomniał, a nawet gdyby była taka potrzeba, już nigdy się nie odezwał. Obiecuje, że jeszcze się odezwę, ale jeszcze nie teraz.

Każda myśl, jest związana z tobą, proszę byś uciekła, zniknęła. Ale to ja niechce cię opuścić. Gdy uciekasz, idę za tobą. Mój krok, zaraz za twoim, chce być przy tobie, ale nie mogę.

Życie jest za krótkie, by płakać o miłości, by zatracać się w uczuciach. Ale ja nie potrafię. Tłumaczysz mi, dlaczego nie chcesz, rozumiem to ale tak bardzo tego niechce. Mówisz, że w życiu znajdę lepszą od ciebie. Zawsze tak słyszałem, zawsze wierzyłem, ale teraz przestałem wierzyć w cokolwiek. Przestałem cokolwiek czuć.

Gdy zapomnę o miłości obiecuje, że jeszcze się odezwę. Odezwę się gdy przestanę tęsknić.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • kasiaczek 10 miesięcy temu
    Jakie to romantyczne, łoł.
  • kamińe 10 miesięcy temu
    jam też wzruszon
  • MartynaM 10 miesięcy temu
    Ja chyba nie jestem romantyczna, bo rozbawił mnie ten tekst...

    Odejdź, ale będę cały czas za tobą... jak w przedszkolu.
  • Szalej. 10 miesięcy temu
    A ja akurat doskonale to rozumiem.
  • Charlotte41 10 miesięcy temu
    Ciekawe, a jednocześnie romantyczne. Łap 5 :) zapraszam przy okazji na mój profil, może znajdziesz tam też coś dla siebie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania