Nigdy nie będę Twoja PROLOG,część 1

*PROLOG*

Siedemnastoletnia Wiktoria od trzech miesięcy nie jest już z Michałem.Dziewczyna bardzo cierpi.Od rozstania nie dopuszcza do siebie żadnych chłopaków.

Na horyzoncie pojawia się bardzo przystojny Patryk.Czy Wiktorii uda się uciec przed miłością?

* * * * * * * * * * * * * * * * * *

-Wiki przestań się mazać on nie był wart twoich uczuć-szczebiotała przez słuchawkę Julia.

Julia była najlepszą przyjaciółką Wiktorii i nigdy nie pozwoliłaby jakiemuś frajerowi złamać serca jej kumpeli.

-Jula ale to nie jest takie łatwe,on strasznie mnie zranił.Rozumiesz?-chlipała przez telefon.-a najgorsze jest to że nasz związek był tylko dla beki.Rozumiesz?On wcale mnie nie kochał!-tłumaczyła

-Jak on złamał ci serce to ja złamię mu kości.Ma ich bardzo dużo!-zawołała oburzona Jula-Ty masz serce tylko jedno.-powiedziała łagodniej.

Wiedziała że przyjaciółka jest bardzo wrażliwa na takie uczucia miłosne.

Wiktoria się zaśmiała

-Masz racje-powiedziała po czym zamilkła.

-Ej nie przejmuj się nim.Serio.Na świecie jest jeszcze milion facetów.

Znajdziesz tego jedynego.Wierz mi.

-Pff...łatwo tobie mówić.Ty masz szczęście z Maksem a ja jestem ofiarą miłosną.

-Wiki nie mów tak.Nie jesteś żadną ofiarą.Tylko faceci...ale nie wszyscy oni nie wiedzą co to jest miłość.

-Jula dzięki za pocieszenie...jak kolesie nie wiedzą co to miłość to wolę zostać starą panną!

Te ostatnie słowa mocno zaakcentowała.Jula była przerażona.

-Wiki...nie o to mi chodziło...

-Wiem sorki Jula ale nie chcę o tym gadać okey?

-No okey mogę do ciebie wpaść?

Nastąpiła cisza.

-Nie dzisiaj przepraszam mam dość.Pa-powiedziała i się rozłączyła.

Miłość?To nie dla mnie pomyślała Wiktoria.W jej głowie pojawiło się tysiące myśli.Nie mogła jednak przestać myśleć o Michale...

* * *

Następnego dnia Wiktoria się obudziła z bólem głowy.To pewnie dlatego że w nocy za dużo płakała.Nie mogła sobie pozwolić żeby Michałowi uszło płazem.Musi zapłacić za to co zrobił.Wiktoria obmyślała plan zemsty.Miała powody by się zemścić ale były przeszkody.Za bardzo go kochała eh i to uczucie kochać kogoś a ktoś kompletnie ma cie w gdzieś.Wiktoria za dobrze znała to uczucie.Musiała o nim zapomnieć jak najszybciej.

Wzięła telefon do ręki a tam 3 połączenia nieodebrane-Michał.

-Czego on chce?-pytała sama siebie-zadzwonię do niego może chcę do mnie wrócić?

Żałosna nadzieja pff...A może jednak?

Telefon znów zadzwonił.Tym razem to Julka.

-Halo?

-No hej jak się czujesz?

-Sama już nie wiem.Michał do mnie dzwonił...

-I co?zapytała z nadzieją Julka

-Julka!-wrzasnęła oburzona -chyba nie myślisz że my do siebie wrócimy?Nigdy.

Wiktoria sama nie wiedziała co mówi.

-W sumie...masz racje-powiedziała Julia-dla was nie ma już nadziei prawda?

-Racja...

-Wiesz co?Może pójdziemy dzisiaj na imprezę?

-Nie mam ochoty..

-Proszę cie będzie fajnie

-No nie wiem

-Proszę...

Wiktoria westchnęła.

-No dobra o której?

-O 19 będę u ciebie

Wiktoria zakończyła rozmowę.

Oby tak było...pomyślała Wiktoria

* * *

Powoli zbliżała się 19.Wiktoria dalej nie miała pomysłu jak się ubrać.Nagle się rozległo pukanie do drzwi.To była Julka.

-Julka zwariowałaś po co pukasz?-zawołała rozbawiona Wiktoria

-Już mnie tak nauczono

Dziewczyny się roześmiały.

-Ale super że się zgodziłaś na tą imprezę-powiedziała zachwycona Julka.

-Wiesz tak szczerze to nie chce mi się iść.Będzie nudno jak zwykle.

-Oj Wiki nie przesadzaj.Kto się może spotkasz swojego księcia-powiedziała Julka z ironicznym uśmieszkiem.

Wiktoria się zaśmiała i rzuciła w przyjaciółkę poduszką.

-Ej!

-Julka ogarnij się pomóż mi w co mam się ubrać a nie marzysz mi tu.

Julka się zaśmiała.

-Okey załóż to-powiedziała pokazując mi na czerwoną sukienkę

-Zwariowałaś?!Nie założę jej nie ma mowy!Byłam w niej na pierwszej randce z Michałem!

-Okey spokojnie wyluzuj a to?

-Dobra ta może być idę się przebrać

Po dziesięciu minutach Wiktoria była gotowa

-No no jaka dżaga.Chłopaki padną z wrażenia jak cię zobaczą

-Eh Jula nie przesadzaj tylko nie mów mi o chłopakach.

-Wiki nie zapominaj że to nie jest babska impreza.Chłopaki też tam będą.

Wiktoria westchnęła.

-No dobrze chodźmy wreszcie

Po pół godzinnej przejażdżce dziewczyny były już na miejscu.

-Wow jaka super impreza

Julka była zachwycona Wiktoria niekoniecznie.Dziewczyny udały się w kierunku sali tanecznej.Rozległy się gwizdy i wołania chłopaków.

-Hej ślicznotko!

Wiktoria nie zwracała na nich uwagi.Mimo tego czuła czyjś wzrok na sobie.Dziwnie się czuła.Szybko się obejrzała za siebie.Wpadła na jakiegoś typa.

-Ej uważaj jak cho...-jej głos nagle się urwał- o nie...

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • lea07 15.06.2016
    Opowiadanie dosyć ciekawe i w ogóle, lecz często powtarzasz imiona tych dziewczyn i to trochę obrzydza cały tekst. Spróbuj używać synonimów. To naprawdę pomaga i od razu lepiej się czyta. Zwracaj także większą uwagę na interpunkcję. Całość wygląda ok więc...
    Mam nadzieję, że Cię nie zraziłam, ponieważ naprawdę chce Ci pomóc. Ciekawy pomysł i tak dalej. Czekam na ciąg dalszy :) Na pewno przeczytam! Zostawiam 4 :) . Życzę weny i miłego pisania :D
  • lea07 15.06.2016
    Ooo. A tak w ogóle to widzę, że jesteś nowa więc: Witamy na Opowi! Początki są trudne, ale jak na pierwszy raz napisałaś naprawdę dobre opowiadanie :D. Także powodzenia w twórczości :)
  • Dziękuje Ci bardzo :) Każda opinia jest dla mnie ważna,początki są trudne...niestety ale staram się nie poddawać. :D Kocham czytać i pisać opowiadania :) więc dlatego tu jestem :D Dziękuje kochana za komentarz,na pewno dostosuje się do Twoich uwag :) Pozdrawiam ;*
  • Alicja 15.06.2016
    Witaj. Tekst jest nawet, nawet. Jak na początek jest dobrze. Tylko po kropce robimy spację. Na pewno przeczytam jeszcze coś Twojego autorstwa. Na razie zostawiam 4. Życzę powodzenia i pozdrawiam :)
  • Dziękuje :) Popracuje nad interpunkcją,pozdrawiam również :)
  • nagisa-chan 15.06.2016
    zostawiam 4 ;) Witam na opowi i zapraszam do przeczytania opowiadania kogoś z aktywnych ba Opowi
  • Dziękuje bardzo :) Popracuje nad interpunkcją.
    Również pozdrawiam :))
  • oj nie tutaj komentarz dodałam :) Jestem na telefonie i ciężko troche,
    w porządku,w wolnej chwili poczytam :)
  • Szalokapel 06.07.2016
    Podoba mi soe. Jak na pierwszy rozdzial przystało błędów jest dużo. Ale na pewno w kolejnych częściach je wyeliminowałas. Podoba mi się. Zostawiam 4.
  • Dziękuje :) Staram się jak mogę i nie wiem czy te błędy wyeliminowałam,mam nadzieję że będzie coraz lepiej. :)
  • Szalokapel 06.07.2016
    Anonimowa_dziewczyna, zaraz biorę się za część szóstą. Wtedy zerknę i napiszę, czy popełniasz troszkę mniej błędów. Bardzo dobrze, że sie starasz.
  • blaackangel 19.03.2017
    Wszystkie uwagi jakie miałam co do twojego opowiadania, zawarli juz inni użytkownicy w komentarzach :) Cóż jak narazie jest to typowa historia jakich pełno ale od ciebie zależy czy stanie się niesamowitą :) Na zachętę zostawiam 4 :) I widzę że masz już kilka innych części więc zabieram się do czytania :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania