Poprzednie częściO pewnym prokuratorze (satyra)

O pewnym gnomie

Gdy usłyszano pewnego gnoma –

innych szkalując jakie ma… zdanie;

gdy zasłyszano, co z ust mu ścieka…

.

u zwykłych ludzi rodzi pytanie:

„Gdzie tenże trafi? Wronki czy Tworki?

Które z tych miejsc mu będzie pisane?”.

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • il cuore 5 miesięcy temu
    żadne z tych miejsc nie będzie pisane
    bo dogadają się skurwiele
    być politykiem to sprzedać siebie
    a społeczeństwo jak najdalej

    w ostateczności konsylium będzie
    i zdecyduje najpoważniej
    że rzeczą najważniejszą w niebie
    jest matka i ojciec w sutannie
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Co będzie, to będzie, czas pokaże...
    wiele się może zdarzyć.
  • Lotos 5 miesięcy temu
    Hahahaha... tam będzie rządził.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Wreszcie Napoleonem zwać się będzie mógł ;) Wzrostem jak znalazł ;)
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Chory z nienawiści człowieku, ty lepiej kuknij na to coś teraz nazywane sejmem. Jeszcze chwila a okradzione staruszki urzadzal tym wybranym przez siebie, a zemsta ziejaca, majdan. Prorok-rymokleta, qzva! Znalazł się porządny od sraj taśmy ze stanu wojennego moralista.
  • SwanSong 5 miesięcy temu
    Nie trolluj.
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    SwanSong Gada do siebie kukłopacyna.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    SwanSong Ta bidulka na umyśle musi. Już tak ma. To moja osobista trollica, a właściwie hejterka: "tam gdzie ja, to i ona" :)
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. To się, nie produkuj, czaszkopodobny.
    Trollicę se, spec od srajtaśmy ze stanu wojennego przypomniał, literatopodobny stale i wciąż w tej samej przepoconej kufajce i to od ponad czterech dekad.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    befana_di_campi Bidulko, wiesz, że ciebie na swój sposób toleruję? Ograniczonaś, ale za to (albo dzięki temu) mnie wierna jak pewne zwierzątko. "Tam gdzie ty piszesz, mój Panie, ja zawsze jestem jak na zawołanie" :)))
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Ooo, jaki łaskawca. No nie, ludzki, kurde neostalinowski dobrodziej.
    Dzięki takim jak befana, to jeszcze masz swoją czternastą trzynastkę, krezusie od srajtaśmy z twojego złotego okresu stanu wojennego.
    Dzierżyński Felek byłby z ciebie dumny :-D :-D :-D
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    befana_di_campi No proszę, jakie wierne z ciebie zwierzątko - zawsze jesteś, jak tylko na ciebie zawołam :) Tak trzymaj, moja wierna trollico.
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Potłukł się w ciemię i gada do siebie, bo nie odróżnia naturalnego echa od własnego bełkotu.
    Befana jest czytelniczką, w ciemię potłuczony. Nie musisz jej znikąd przywoływać. Ona sama tobie podobne pierdoły łowi, i nie tylko twoje, autorku z jednym neuronem na dodatek ogryzionym przez myszy.
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Do zerówki, półgłowo! Niby od czego są portale, a w portalach komentarze? Jestem czytelniczką, za to ty takim panem, który kiedyś w Krakowie regulował ulicznym ruchem, mimo że za nim pulsowały światła. Z tobą bywa podobnie, tupiący za słoniem, insekcie.
    Ilekroć napiszesz o "trollicy", tylekroć te oraz podobne zdarzenia, o ile uznam za stosowne, to będę ci przypominać.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    befana_di_campi ...a teraz, trollico, mój wierny zwierzątku - tableteczki i lulu spać, pod pierzynkę, co by ci reszta "tego ograniczonego" nie przemarzła :)
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Jestem czytelniczka, nie trollem postbolszewicki użytkowniku. Nie smaruj tu zatem swojego podbitego nienawiścią zaduchu, to i befana zostawi ciebie w postpezeterowskim spokoju. Chcesz z befana wojny, to skolko ugodno, tawariszczu kacapski...
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. "moje wierne zwierzątko"... Naucz się pisać po polsku, nie kacapsku.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    befana_di_campi ...i jak, tableteczki pomogły? Nie przemarzłaś pod pierzynką? To teraz wchłeptaj śniadanko i idź się przewietrzyć, zwłaszcza swoją półgłówkę :)
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. "Wychłeptaj", nie "wchłeptaj" :-D :-D :-D. Po jakiemu to? Po "ruskiemu"?
    Gryzmoli jak quasi polskomówiący kacap, na dodatek z afazją.
    Kończę przepychankę, bo robi się nudno tak, iż nawet nie potrzeba emetyku.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    befana_di_campi Moja wierna trollico - wychłeptujesz to z michy, rozchlapując zupę naokoło. Natomiast "wchłeptujesz" w siebie, oczywiście też rozlewając. Taki mój neologizm doprecyzowujący.. Co to jest "neologizm" to sobie sama spróbuj znaleźć :)
    PS. Już wieczór, nie zapomnij więc wziąć nową garść tabletek, bo nie zaśniesz.
  • Marek Adam Grabowski 5 miesięcy temu
    Nie jest złe, ale miałeś dużo lepsze. Komentarze pokazują, że słusznie doszukiwałem się tutaj aluzji politycznych. Co jest mu pisane? - Spokojny los w ławach opozycji, a potem powrót do władzy. Takie życie. Pozdrawiam 3
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Za komentarze nie odpowiadam. Kto kogo widzi w facecji - to jego. Co najlepsze - nie ma w niej słowa o polityce, nie ma wskazań na kogoś konkretnego, a... no właśnie ;)
    Równiez pozdrawiam.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Byłem, pewien, że to o tobie Zdzichu...
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow - jak widzisz, znowu się pomyliłeś. Ale pozostańmy przy nadziei, że kiedyś trasfisz z "podmiotem lirycznym".
  • słone paluszki 5 miesięcy temu
    Trolle cię lubią.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    ...i to jeszcze jak :))) Nigdy przed trollami czy hejterami nie ustępuję, najwyżej lekceważę. Czasem jednak lubię się z nimi pobawić, porzucać patyczek, aby pobiegały. Rzadko to robię, ale tym wiernym pieskom "też należy się" ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania