SPISEK PISΛRZY – Czyli historia młodego grafomana – ZAPOWIEDŹ

[Wersja finalna może się różnić. Gdyby ktoś się nie skapnął po tytule, wszelkie błędy w ułożeniu teksu, zapisu dialogów, czy interpunkcji są celowe!]

 

***

Ta narracja pierwszoosobowa jest naprawdę irytująca...

 

Chwila, moment. Powinienem się najpierw przedstawić. Nazywam się Mian Kuder, mam siedemnaście lat i czytając ten wstęp opowieści pewnie zauważyliście, że nie jestem zbyt dobry w pisaniu...

 

Wszystko zaczęło się dosyć niewinnie...

 

***

– Słuchajcie – powiedziałem zawstydzony – Żaden ze mnie pisarz, więc nie śmiejcie się z moich błędów.

– No co ty! Przecież nikt by-- Oj, ale błędów nawalił!

– Przecież cię słyszę, idioto!

 

***

– W ogóle to skąd się wzięła nazwa tego klubu?

– "Skąd się wzięła"? A nie wystarczy, że brzmi ciekawie?

 

***

– Ja jestem Buc, to jest Rebel, tamta w kącie to Claros, a ten opryskliwy starzec to Gawędziarz...

 

[SPISEK PISΛRZY – Czyli historia młodego grafomana]

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Pan Buczybór 13.07.2021
    Hmmmmmm, coś podejrzanie brzmią te imiona...
    Ten, zapowiedź jak to zapowiedź - nie ma co oceniać. Pomysł wydaje się w miarę ciekawy, choć tak szczerze po tym krótkim kawałku tekstu mam raczej mgliste pojęcie o nim. I trochę mnie martwi ten zwiastun błędów na początku - może to być równie zabawne, co irytujące. No, zależy jak sobie z tym poradzisz i jak to wykorzystasz.
    Jestem zaintrygowany.
    Pozdrawiam
  • DEMONul1234 13.07.2021
    Ciekawe co to mogą być za imiona ^^
    Cała opowieść będzie tak jakby książką naszego grafomana... A główne pytanie, które zarazem trochę może zdradzić to : O co tak naprawdę chodzi w pisaniu?
  • Grain 13.07.2021
    Proponuję Vademecum grafomana - Jerzego Wittlina.
  • DEMONul1234 13.07.2021
    Nie musisz być dla siebie taki okrutny :)
  • Grain 13.07.2021
    DEMONul1234 samozachłystku.
  • TheRebelliousOne 13.07.2021
    Ooo, kolejna osoba pisze fanfic ze mną w obsadzie! No jestem ciekaw kim będę tutaj... :D
  • DEMONul1234 13.07.2021
    hmm...pisarzem raczej... :)
  • D.E.M.O.N 13.07.2021
    hahaha " no napisałeś.
  • DEMONul1234 14.07.2021
    Muszę przyznać, że masz naprawdę ciekawy nick :)
  • D.E.M.O.N 14.07.2021
    DEMONul1234 nie znałem Cię wcześniej, ale tak się poprostu mianuje :)
  • Clariosis 14.07.2021
    Ostatnio próbuję odrdzewić komentatorsko, to zajrzałam do Ciebie. ;)
    No ciekawie, widzę, że obsada już ułożona, zapowiada się lekka i humorystyczna historia. Mam nadzieję, że trochę groteski się tu znajdzie, gdyż jestem wielką fanką wyolbrzymionych opisów i absurdalnych sytuacji w komedii. ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
  • DEMONul1234 14.07.2021
    Jak pisałem, finalna wersja może się różnić. Obsadę mam, ale powiedzmy, że chcę spróbować czegoś nowego. Być może grafomania została wymuszona na bohaterze? Kto wie?
  • Shogun 15.07.2021
    Ooo, interesujące :) Też kiedyś napisałem tekst o grafomanię, ale jednostrzał :)
    Cóż, będę śledził, bo zapowiada się zabawnie :)
  • DEMONul1234 15.07.2021
    Shogun sprawdzaj emaila co jakiś czas :)
  • Shogun 15.07.2021
    DEMONul1234 Ooo, no w sumie racja, za rzadko tam zaglądam :)
  • Shogun 15.07.2021
    DEMONul1234 zajrzałem i spoko, dam znać ;)
  • Onyx 15.07.2021
    Hah, fajnie się zapowiada, może wyjść z tego opowiadania naprawdę ciekawa i zabawna historia :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania