Poprzednie częściCzarne wspomnienia Lili Rozdział 1

Czarne wspomnienia Lili Rozdział 2

Rozdział 2

(ze szpitala )

W szpitalu okazało nie że mama była w ciąży ze mną , miałam bardzo dużo szczęścia że nic mi się nie stało . Lekarz przekazał wiadomość o stanie zdrowia mamy babci Kim okazało się że mama ma złamany obojczyk , nogę i problemy z oddychaniem ponieważ leżał nieprzytomna w wodzie. Chociaż pomoc przyszła bardzo szybko uczniowie okazali się niezwykłym poczuciem czasu i od razu ruszyli na pomoc.

Kiedy Ana leżała w szpitalu odwiedzili ją przyjaciele i tata Nik .Kim przekazała tacie, że zostanie ojcem i trzeba zadbać o bezpieczeństwo mamy i moje ponieważ za kilka dni wraca do domu i będzie potrzebna pomoc w opiece. Nik na początku nie wiedział co się dzieje w jednej chwili strach sparaliżował go od góry do dołu z powodu wypadku mamy a zaraz potem Kim przekazała mu , że zostanie ojcem tata szalał z radości a zarazem był przestraszony bo mieli dopiero po 18 i 19 lat . Nik nie wiedział jak powiedzieć o tym swoim rodzicom. Dziadkowie mieli dobry kontakt ze sobą dla tego poprosił Kim o przekazanie tej wiadomości .

Ana leżała jeszcze w szpitalu trzy tygodnie tata nie odchodził od mamy na krok .

Kiedy Kim odebrała nas ze szpitala i wróciłyśmy do domu gdzie zebrali się zaznajomi i rodzina by zobaczyć mnie i mamę .

Pojawili się również nastolatkowie, którzy pomogli nam. Mama nie wiedziała jak ma się odwdzięczyć za uratowanie nas .

Ale gdyby wiedziała co się stanie za kilka miesięcy to nie była by taka miła dla nich .

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania