Poprzednie częściDrabble - Strach

Drabble - Cenny Przedmiot

Patrzysz na mnie codziennie, czasami po kilka godzin i zawsze się cieszysz na mój widok. Jestem powodem twojego szczęścia, smutku, żalu, śmiechu, gniewu i innych, nie tak ważnych emocji. Choć jestem mały i często się gubię, ty zawsze mnie odnajdujesz. Lubię patrzeć na ogniki w twoich oczach, kiedy znikam i na ten błysk, który w nich świeci, gdy mnie odnajdujesz. Bez mojej osoby twoje życie byłoby strasznie nudne i męczące, bo jako człowiek jesteś strasznie leniwy. Zwykle mnie nie dostrzegasz, ale wiesz, gdzie jestem. Zawsze po mnie wracasz, bo jestem silniejszy niż jakikolwiek narkotyk. To ja — twój telewizyjny pilot.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pan Buczybór 25.07.2016
    Genialne.Uwielbiam twoje opowiadania.Oby tak dalej.5
  • GeraltRiv 25.07.2016
    Dzięki, a ty mnie czytasz? Jakoś pierwszy raz widzę cię pod moim tekstem xd
  • Pan Buczybór 25.07.2016
    GeraltRiv Czytam,tylko rzadko komentuję i oceny też jakoś rzadko daję.
  • GeraltRiv 25.07.2016
    Pan Buczybór heh. No spoko. To miło, że ktoś czyta, ale fajnie by było wiedzieć kto.
  • Rasia 26.07.2016
    Kurczę, a ja podejrzewałam, że to pies, bo na człowieka byłoby za oczywiste :D No to dałam się odrobinę nabrać, fajnie to przemyślałeś, piątka dla Ciebie :)
  • GeraltRiv 26.07.2016
    A dziękuję, dziękuję i pamiętaj - u mnie koniec zazwyczaj nigdy nie jest oczywisty XD
  • Rasia 26.07.2016
    Na tym w końcu polega drabble ;)
  • GeraltRiv 26.07.2016
    Rasia własnie puściłem nowe drabble ale zrozumiem jak ktoś wstawi mi tam 1 :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania