Ocean rozpaczy. Rozdział I. Część I.

Historia ta oparta jest na faktach autentycznych!

 

Głównymi bohaterkami tych wydarzeń są dwie siostry, które pragną odmienić swoje życie, pod kątem 180 stopni na lepsze niż dotychczas. Siostra starsza jest po solidnych przejściach i dwukrotnych rozwodach, i od kilku lat jest samotna, natomiast siostra młodsza jest panną niedotkniętą przez żaden zły los. Jedynie tylko obie chcą posiadać swoje połówki, które jak na razie nie są, osiągalne muszą, na nie czekać. Jedna z sióstr to Virginia, która jest po czterdziestce, a druga siostra to Marica młoda dziewczyna tuż po dwudziestce, i one mieszkają w tej samej miejscowości na Śląsku.

***

 

Kobiety są ze sobą w bardzo dobrych relacjach, szanują się wzajemnie, rozumieją doskonale, kochają się i zawsze mogą na siebie liczyć, oraz lubią ze sobą spędzać jak najwięcej czasu, uwielbiają, być dla siebie dyspozycyjne na różne wyskoki w końcu chcą, kogoś poznać. Ich pasją wspólną jest taniec, muzyka, podróże itp... A przede wszystkim dla nich najważniejszy jest trafny strzał w dziesiątkę, czyli udane życie.

***

 

Virginii staż małżeński z dwoma mężami był bardzo krótki, obydwa małżeństwa pękły jak bańki na wodzie. A zaś Marica jeszcze się nie przejechała na niczym ale boi się, aby w życiu źle nie trafiła tak jak jej siostra, i dlatego obie chcą, by ich życie wyglądało zupełnie inaczej, żeby w końcu nie musiały, martwić się o swoją przyszłość mając, to w 100% zapewnione. Wystarczy, mieć trochę oleju w głowie a one go mają, i się o takich kandydatów starają.

***

 

Cdn.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • oldakowski2013 11.01.2019
    Nie oceniam, bo nie ma co oceniać, te dziewięć linijek? A i w nich jest kilka błędów interpunkcyjnych (nie wliczam wstępu)
  • Zaciekawiony 12.01.2019
    Zapowiada się, że ocean będzie płytki.
  • Aisak 12.01.2019
    SziSzi wróciło!
    Hurra!!!!!!

    Ale oryginalne imiona, jak na zwykły Śląsk xD
    Byde czytać :]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania