Poprzednie częściUmarło One

Umarło One (Część ID)

... ,,Badania wskazują na to, iż w 99% procentach odciski należały do Tadeusza Ru**kiego. Jak można się domyślić był to mój dziadek. Czyżby chciał mi coś przekazać jeszcze przed tym jak zmarł ? Ale kto podłożył nitkę ? Wszystko wyjaśniło się 31 kwietnia. W tym dniu umarła moja 18-letnia siostra. Może nie o tyle umarła, ale została zgwałcona. Kilka dni po zdarzeniu zniknęła. Uznano ją za zmarłą.

Postanowiłem udać się do lekarza z podejrzeniem choroby psychicznej. Doktor który mnie przyjął myślał, że to żart, byłem w 100% zdrowy, dlatego udałem się do lekarza innego typu - do egzorcysty. Jestem katolikiem i wstyd mi za to, ale nie miałem wyboru. Była to kobieta, około 50 lat, zmarszczona, wyglądała na zmęczoną. Gdy przekroczyła próg domu poczułem się jak w tych niewłaściwych filmach ukazujących demony - kobieta wyczuła jakąś ,,złą energie,, , nie ukrywam irytował mnie ten fakt i zaczynałem powoli wątpić w to co się tutaj wyprawia. A jednak, prawda okazała się jeszcze boleśniejsza, ale czy prawdziwa ? Nie było świec, nie było dymu. Egzorcysta wytłumaczył mi, że owy demon próbuje mi coś przekazać, coś z przeszłości. Patrząc na okoliczności coś związanego z listonoszem. Przychodziło mi na myśl wiele dziwnych rzeczy. Głównym wątkiem było to, iż to ON zgwałcił niegdyś moją siostrę ... Czas było się o tym przekonać...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • NataliaO 08.08.2015
    same zgony tragedia, dobre zakończenie ; 4:)
  • Ichigo-chan 08.08.2015
    4, idę czytać ostatnie. Wkręciłem się :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania