Poprzednie częściUmarło One

Umarło One II

... Nie otrzymywałem już żadnych dziwnych wiadomości, drukarka nie wariowała a światło nie zapalało się same. Pozostała tylko tajemnica związana z moją teoretyczną rodziną. Po sześciu latach od śmierci dziadka na światło dzienne wychodzą nowe fakty.

Niestety, moja kariera podupadła i w danej chwili pracuje jako sprzedawca w okolicznej kwiaciarni niedaleko miejsca zamieszkania. Przechodzę tam codziennie i dopiero niedawno zauważyłem, że regularnie o tej samej godzinie ktoś w czarnym kapturze mnie obserwuje. Początkowo nie zwracałem na to szczególnej uwagi, ale z dnia na dzień nieznajomy był coraz bliżej. Pewnego dnia, w trakcie powrotu postanowiłem ostatecznie podejść i zapytać się o co chodzi. Niestety w pewnej chwili zaczęła uciekać. Na szczęście, niedaleko stał partol Policyjny, a wiec zacząłem krzyczeć "Łapać go, to przestępca !". Jeden z funkcjonariuszy ruszył w pogoń. Udało nam się go złapać. Po zdjęciu maski, prawda okazała się bolesna i przerażająca. Była to ...

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • NataliaO 08.08.2015
    ta jasne, najlepiej tak zakończyć ;) 4 :)
  • Ichigo-chan 08.08.2015
    ...moja siostra!
    Tak? Zgadłem? :D
    Niezłe masz tempo XD
    4 :)
  • ZeksterPL 08.08.2015
    Nie rozczarowując cię, nie nie zgadłeś ;).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania