Poprzednie częściBractwo Cieni - część 1

Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Bractwo Cieni - część 4

Małgorzata po chwili spokoju opowiedziała Schneiderowi czego się dowiedziała .

Nagle do lokalu wszedł szybko jakiś ksiądz .

-Co tu on robi ? To miejsce morderstwa . Wyproście tego księdza !

-Pani Małgorzato . Wiem co się stało pani siostrze . Proszę mnie wysłuchać .

-Zostawcie go w spokoju . Chodźmy na korytarz .

Na korytarzu obok miejsca zbrodni .

-Co ksiądz wie o porwaniu mej siostry i zabitym ?

-Był to nowy chłopak pani porwanej siostry . Nazywał się Robert „Kolec” Kolecki i mieszkał w Rybniku na ulicy Kościuszki . Pani Alicja zajmowała się sprawą profanacji grobów w Rybniku przez kult miejscowych satanistów . Byłem jej informatorem . Przypadek sprawił , że napisał do niej młody chłopak pół Polak , pół Włoch . Był to jej przyjaciel z lat szkolnych i poprosił o spotkanie w rybnickim „Świerklańcu” . Prześwietliłem jego i okazało się , że ma powiązanie z włoską sektą satanistyczną o nazwie „ Fratellanza Delle Ombre” , czyli „Bractwo Cieni”. Postanowiłem wykorzystać zbieg okoliczności i umówić jego z Alicją na miejsce kultu . Alicja wiedziała z kim ma do czynienia i udając głupią i naiwną sprowokować Bartka , żeby pojechać z nim na miejsce kultu. Chłopak połknął haczyk.

-Powiedział ksiądz imię Bartek . Jak on ma na nazwisko i czy spotkał się w „Świerklańcu” z moją porwaną starszą siostrą .

-Naprawdę nazywa się Bartek Fabbro i jest bogatym biznesmenem , który finansuje sektę.

-Muszę z nim pilnie pogadać . Trop prowadzi do „Świerklańca”. Tam go znajdę .

Detektyw Syrena z partnerem Schneiderem udali się na miejsce , w którym mógł być Bartek.

Zastali Bartka przy barze.

-Nazywasz się Bartek Fabbro i finansujesz sektę , do której należysz . Gdzie jest Alicja Syrena ? To moja siostra ty fałszywa szujo ? Gdzie ona jest ?

W tym momencie Bartek Fabbro złapał butelkę whisky i z całej siły uderzył Schneidera w twarz . Małgorzata nie zdążyła wyciągnąć rewolweru , bo Fabbro przewrócił na nią stolik .

Przewróciła się i zawołała :

-Stój w tej chwili .

Bartek nie reagując na te słowa wybiegł na zewnątrz i wsiadł do swojego drogiego auta.

Zapalił silnik i z piskiem opon ruszył w stronę Rynku . Tam drogę zajechały mu trzy policyjne

radiowozy . Bartek przeklął i ostro skręcił w stronę ulicy Sobieskiego .

Drogę zagrodził mu Schneider i wycelował rewolwer w stronę kierowcy . Ten z kolei nie chciał się zatrzymać i próbował przejechać policjanta .

Schneider otworzył ogień w kierunku napastnika . Trafił go cztery razy w klatkę piersiową .

Fabbro stracił panowanie nad swym luksusowym samochodem i zderzył się ze ścianą kamie-

nnicy . Zginął na miejscu . Pani detektyw dotknęła ciała kultysty i dowiedziała się , że jej sio-

stra żyje , ale grozi jej wielkie niebezpieczeństwo , które widziała w swej wizji.

-Wiem gdzie jest Alicja. Jest przetrzymywana w Bazylice Świętego Antoniego w jej podziemiach

Bazylika Świętego Antoniego została wybudowana w Rybniku w latach 1903 – 1906 .

Detektyw Syrena , jej partner wraz z policjantami – strzelcami wkroczyli przez piwnicę do

podziemi , które okazały się katakumbami .

Bohaterowie ujrzeli grupkę satanistów , którzy byli zajęci rytuałem . Byli ubrani an czarno w czerwonych maskach . Stali w okręgu , w którym wpisany był płonący pentagram . Jeden z satanistów był ubrany na czerwono z czarną maską . Kapłan zbliżył się do ołtarza ofiarnego , do którego była przywiązana blondynka . Była to Alicja Syrena . Kapłan miał rytualny nóż . Powiedział :

-Oto krew nierządnicy . Krew da życie temu co kiedyś umarło . Bądź złożona w ofierze w imię Lucyfera .

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Akwadar dwa lata temu
    Ło matko!
  • adi89 dwa lata temu
    Akwadar . Witam serdecznie . Jeśli jesteś pod wrażeniem poziomu okrucieństwa Bractwo Cieni - część 4 to polecam Tobie Bractwo Cieni - część 3 jeśli jeszcze tej części nie czytałeś . To jest dopiero ostre . Ale takie opowiadania lubię pisać . Pozdrawiam i życzę "miłej" lektury , jeśli można ją tak nazwać .
  • Akwadar dwa lata temu
    adi89 ostre powiadasz...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania