Poprzednie częściKlątwa (list pierwszy)

Klątwa (list siódmy + notatka prasowa)

Giza, 20 grudnia 1920 roku

 

Najdroższa Natalie,

Postanowiłem całkowicie zmienić swoją strategię. Nie mam zamiaru dłużej czekać, aż oprawca zaatakuje. O nie! Mam dla niego niespodziankę. Z pewnością będzie zaskoczony tym, co dla niego przygotowałem. Co prawda, długo wahałem się, czy właśnie tak powinienem postąpić, jednak ostatecznie doszedłem do wniosku, że w zaistniałej sytuacji po prostu nie ma innego wyjścia.

Ponawiam przeto swój wcześniejszy apel - bądź spokojna. Zaufaj mi, a wszystko będzie dobrze. Jeśli uda mi się wcielić w życie precyzyjnie nakreślony plan, nie będę musiał więcej drzeć o własne życie i tym samym już wkrótce zobaczę Cię ponownie. To właśnie mój cel, do którego zamierzam dążyć przy użyciu wszelkich dostępnych środków.

Łączę wyrazy najszczerszej miłości.

Na zawsze Twój,

Walter

 

26 grudnia 1920 roku

Wycinek z gazety "Egipskie Wieści"

 

Krwawe Święta w Gizie

Podczas wieczoru wigilijnego w Gizie doszło do makabrycznej zbrodni. Światowej sławy archeolog Andrew Smith, studentka Kate Davies oraz student Jonathan Moore zostali brutalnie zamordowani przez 23-letniego Waltera P., który współpracował z nimi w trakcie wykopalisk. Sprawca sam wezwał na miejsce stróżów prawa, tłumacząc im, że wspomniana trójka czyhała na jego życie. Co ciekawe, wpadł w prawdziwy szał, kiedy funkcjonariusze próbowali zdjąć mu z szyi zawłaszczony przezeń amulet z podobizną Ozyrysa. Ostatecznie został obezwładniony i odprowadzony do celi, w której będzie oczekiwać na proces sądowy. O dalszym przebiegu sprawy będziemy informować na bieżąco.

 

Od autora

Na tym kończy się ten cykl. Dziękuję wszystkim czytelnikom, a zwłaszcza tym, którzy mieli okazję zaznajomić się ze wszystkimi listami. Pozdrawiam!

 

J. T.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Wrotycz dwa lata temu
    Klątwa Ozyrysa? :)
    Finał zachęca do lektury całości.
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    Zapraszam zatem do lektury?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Szkoda że tak szybko kończysz. Za całość 5
    Pozdr
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    Dzięki bardzo, być może stworzę wkrótce coś nowego i zarazem nieco dłuższego. Pozdrawiam ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Zakończenie makabryczne, ale cóż, klątwa to klątwa, nie mogło stać się inaczej ?

    Fajnie się czytało, tylko dlaczemu takie krótkie? ?
  • Jordan Tomczyk dwa lata temu
    Chwilowo pomysł się wyczerpał, natomiast w najbliższych dniach pomyślę nad kolejnymi opowiadaniami, a być może nawet o jakiejś dłuższej serii. W każdym razie dzięki bardzo za przeczytanie??

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania