Poprzednie częściNadprzyrodzona - Rozdział 1

Nadprzyrodzona - Rozdział 3

Z zadowoleniem wymalowanym na twarzy opuściłam męską łazienkę. "Chyba nie myślał, że dam się złapać na jego tanie chwyty. O nie, nie jestem taka jak inne. Nie będę z krzykiem i z drżącymi nogami biegać za nim do toalety tylko dlatego, żeby zobaczyć go w samym ręczniku".

Byłam już przed wejściem do sali, w której wszyscy oczekiwali przyjścia mnie i Maxa, kiedy nagle z oddali usłyszałam męski głos.

- Greta, czekaj!

Nie odwracałam się, bo wiedziałam, że to on — jasnowłosy chłopak, który sądził, że może robić, co mu się żywnie podoba. W pośpiechu wstukałam kod do drzwi i przekroczyłam próg dzielący salę i korytarz.

- Nareszcie jesteście — odrzekł, Joe patrząc na mnie i Maxa, który przed chwilą wszedł do sali.

- Taa, ja też się cieszę — burknął twardo i obojętnie chłopak.

- Nie ważne, pakujcie się i wyruszamy poza mury — oznajmił dowódca.

Szybko włożyłam do plecaka najpotrzebniejsze rzeczy, ale najważniejszy był łuk i strzały, bo to dzięki nim udało mi się zdobyć szansę na wyjście z tego ponurego "więzienia". Wzięłam je i kilka innych narzędzi ze stojaka z bronią, a zaraz potem skierowałam się w stronę wyjścia z budynku. Po kilkunastu minutach stałam już na betonowym podjeździe, wpatrując się w wysokie mury oddzielające nas od prawdziwego, pełnego tajemnic i okrucieństwa świata. Dookoła mnie nie było niczego, prócz dwóch parkingów i ogromnej wieży, w której siedział uzbrojony strażnik. Rozejrzałam się po tym szarym i przytłaczającym miejscu, ale dopiero po chwili zauważyłam Joe rozmawiającego z jakimś facetem. Był to dowódca sektoru dwunastego. Poprawiłam kołczan ze strzałami i ruszyłam w stronę mojej grupy, stojącej na jednym z dwóch parkingów.

- Greta, podejdź tu — nagle usłyszałam stanowczy głos Joe.

- Coś się stało? - zapytałam, podchodząc w jego stronę.

- Tak jakby - warknął, patrząc raz na mnie, raz na mężczyznę stojącego tuż obok niego.

- Jestem Gerald, dowódca sektoru dwunastego. Rozmawiałem z Joe w sprawie zapożyczenia jednego z członków waszej grupy. Potrzebujemy łucznika, ponieważ jeden z naszych został ranny podczas ćwiczeń w terenie, a że właśnie ty przechodziłaś obok, to przeniesiesz się do nas — wtrącił się.

- Dlaczego ja?

- Ponieważ jesteś łucznikiem — oznajmił Joe.

- Ale.. - burknęłam.

- To rozkaz — odparł twardo Gerald, patrząc w moją stronę.

"A już myślałam, że ten dzień nie będzie taki zły. Mam tylko nadzieję, że nie będę musiała mieć kontaktu z tym egoistą Maxem." Pełna złości zawróciłam w tył, w stronę sektoru dwunastego. Szłam wolnym krokiem, aż po chwili zauważyłam cztery samochody terenowe nadjeżdżające w stronę parkingów, na których stały podzielone grupy. Przez kilka następnych godzin nie wydarzyło się nic, co mogłoby być warte uwagi. Grupy liczące po kilkanaście osób zostały załadowane do pojazdów, które potem przekroczyły mury budynku. Przez cały czas jazdy rozmyślałam nad sposobami pozbycia się Maxa, który jechał tym samym samochodem, co ja. Próbowałam unikać jego, wgapiającego się we mnie wzroku, co było niemożliwe.

Nagle poczułam wstrząsy, jakby coś waliło w nasz pojazd. Z początku myślałam, że to wina dziurawych i pełnych kamieni dróg, ale siła, która w nas uderzała, stawała się coraz większa. Postanowiłam wyjrzeć przez okno, ale to, co tam zobaczyłam, było okropne. Nie był to człowiek ani zwierzę, to było coś, co trzeba było zabić.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Emi Ayo 08.03.2017
    Ciekawe :) nie wiedzieć czemu trochę mi sie kojarzy z igrzyskami smierci, ktore lubie :) ale twój pomysł jest ciekawy więc dam5 i czekam na następną cześć: )
  • Mrocznaa 08.03.2017
    Dzięki wielkie ;) Mam nadzieję, że następne części też będą ci się podobały :).
  • Emi Ayo 08.03.2017
    Mrocznaa Zapowiadają się świtetnie :D
  • katharina182 08.03.2017
    "...ale siła, która w nas uderzała stawała się, co raz większa"
    Powinno być: coraz większa. Bez przecinka po "się"

    Rozdział krótki ale fajnie napisany. Ciekawe co w nich uderzyło.
    Zostawiam 5 i proszę o dłuższe teksty:D
  • Mrocznaa 08.03.2017
    Już poprawiłam ;) Postaram się żeby kolejne częśći były dłuższe, a tymczasem dziękuje za opinię, ocenę i wypisanie błędów :D
  • athame 09.03.2017
    Lubię fantasy. Przeczytałem wszystkie części. Zapowiada się interesująco. Mam nadzieję, że dowiemy się co jest grane. Cpojest za murem. Czekam :) Nic nie stawiam co nie znaczy, że nie jest dobre. Na razie jest i mam nadzieję, że się rozwinie.
  • Mrocznaa 10.03.2017
    Cieszę się, że się podobało :). W następnych częściach na pewno wszystko się wyjaśni, a tymczasem dziękuje za opinię.
  • athame 09.03.2017
    Przepraszam powinno być : co jest za murem.
  • Mrocznaa 10.03.2017
    Domyśliłam się :).
  • Tanaris 15.03.2017
    I kolejna wspaniała część :=) Uwielbiam taką tematykę, mam nadzieję, że nie rozczaruję się i w jakiś sposób mnie zaskoczysz :) 5
  • Mrocznaa 17.03.2017
    Mam nadzieje, że uda mi się zachować poziom :). Dziękuje za ocenkę!
  • blaackangel 19.03.2017
    Świetne 5 :) Moim zdaniem nie musisz aż tak bardzo wydłużać kolejnych części. Wystarczy tylko troszkę. Mnie ta długość jak najbardziej odpowiada i myślę że jest bardziej odpowiednia niż ewentualne przytłoczenie czytelnika ścianą tekstu. Jednak zrobisz co zechcesz :)
  • Mrocznaa 19.03.2017
    Też, tak myślę. Sama gdy czytam opowiadania nie lubie, jak ciągną się i dłużą w nieskończoność, dlatego staram się pisać je krótsze. Dzięki za opinię! :)
  • Paradise 04.04.2017
    Mnie też trochę się skojarzyło z igrzyskami śmierci :D i jak dla mnie za krótki ten rozdział, im więcej tym lepiej :D 5
  • Mrocznaa 05.04.2017
    Może jest jakieś podobieństwo, ponieważ bardzo podobały mi się igrzyska śmierci, ale nie myślałam o nich w czasie pisania rozdziału. Oj postaram się pisać dłużej :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania