W pogoni za cieniem — Prolog

Skryła się w krzakach, bezszelestnie napinając cięciwę.

Żyła po to, by zabijać.

Między nią, a tymi, którzy zaspokajali w podobny sposób swoje prymitywne potrzeby, różnica była zasadnicza.

Taka sama, jak w przypadku dzikich psów i wilków.

Te drugie uśmiercały, żeby zniwelować głód, żeby przeżyć, żeby wykarmić siebie i szczenięta.

Dzikie psy mordowały dla rozrywki.

Avery również pozbawiała życia pod wpływem takich pobudek.

Nie istniały dla niej jakkolwiek pojęte granice moralności, takowe zostały dawno zatarte przez okrutne realia świata, do którego wepchnięto ją tak brutalnie i nagle, automatycznie pozbawiając prawa wyboru.

Żyła po to, by zabijać.

Wypuściła strzałę, a ta ze świstem przecięła powietrze.

Zamiast w skalp śpiącego człowieka, grot wbił się w grunt nieopodal. Rudowłosa zaklęła i padła na ziemię.

- Stamtąd - kobieta z obozowiska wskazała palcem krzewy, za którymi kryła się Avery. W tamtej chwili dziewczyna miała ochotę oderżnąć jej tę rękę, a potem łeb i nasrać do szyi.

Powstrzymała się jednak przed ostateczną zdradą swojego położenia, naciągnęła na głowę czarny kaptur obszyty króliczym futrem i przygotowała się do sprintu przez las. Plan spalił jednak na panewce, nim zdążyła cokolwiek zrobić. Ku przerażeniu Avery, ktoś doskoczył do niej i uderzył w głowę czymś ciężkim. Poczuła, że ciepła krew spływa po jej skroni, po czym zemdlała.

Tak zaczyna się cała ta historia.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Tina12 11.04.2016
    Jak dla mnie ciekawy początek. Z chęcią przeczytam dalsze części.
  • Khartus 11.04.2016
    "Taka sama, jak w przypadku dzikich psów i wilków.
    Te drugie uśmiercały, żeby zniwelować głód, żeby przeżyć, żeby wykarmić siebie i szczenięta.
    Dzikie psy mordowały dla rozrywki."

    A tak zajrzałem i widzę nawiązanie do wiedźmina. Identyczne porównanie pada w książce i, o ile się nie mylę, również w grze Wiedźmin 3 Dziki Gon. No zobaczymy co będzie później.
  • Grubas 11.04.2016
    Zgodzę się z Tiną początek zachęca do dalszego czytania. Na pewno zajrzę dalej :D
  • nagisa-chan 11.04.2016
    snobciu no zachwycasz po prostu **

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania