Bitwa literacka - Interpretacja obrazka - Samsara

Temat główny od 60secondsToDie: Interpretacja tegoż obrazka − http://pics.tinypic.pl/i/00784/ur7vbdqupyaq.jpg (Podgląd pliku jest obecnie niemożliwy. Obrazek przedstawiał chłopca około siedmiu, ośmiu lat i kucającego przed nim diabła. Diabeł trzymał w dłoni zapalonego papierosa i podtykał go chłopcu.)

Temat dodatkowy: Przedmieścia czyśćca (do interpretacji dowolnej)

 

Opowiadanie to jest ostatnią, czwartą częścią serii Wakacje. Zapraszam do przeczytania poprzednich części.

 

~*~

Od zawsze słyszałam głosy w moim wnętrzu. W zależności od sytuacji słuchałam podpowiedzi jednego z nich. W dzieciństwie był to najczęściej głos mojego diabełka, którego dziadek nazywał chochlikiem, a ja po prostu duszkiem. Z jego radami życie było weselsze. Nie raz kończyło się rozbitym kolanem, obdartymi łokciami lub burą od rodziców, ale było się z czego pośmiać i powspominać.

 

A jaki wpływ na młodzieńcze życie bohaterki miały rozum, serce i chochlik możesz przeczytać w Zeszycie pierwszym mojej książki: Opowiadania z zakładką :)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Angela 28.05.2016
    " Słychami w ciszy" - "słuchali" chyba powinno być.
    Historia jak zwykle bardzo mi się podobała, nawiązanie do dziadka i bliźniaków z wcześniejszego opowiadania rozgrzało
    mi serce, a kłótnie chochlika, serca i rozumu wywołały uśmiech na twarzy.
    Cudownie też było wrócić do lat młodości : ) 5
  • KarolaKorman 29.05.2016
    Nie pomyślałam, że aż tyle wrażeń, dziękuję :)
  • Bardzo urocza historia. Kłótnie głosów były cudowne. Mała uwaga, jeżeli chodzi o zespół Nirvany to przez "v" ;) 5
    Beznadzieja
  • Coś mi się popsuło i ocena nie chce się kliknąć :( Musisz , więc wyobrazić sobie, że piątka tam jest xD
  • 60secondsToDie 28.05.2016
    Możliwe też, że chodziło o nirwanę - całkowite wyzwolenie od cierpienia ; )
  • 60secondsToDie Owszem, ale jest napisane "(...) blondyna w koszulce Nirwany (...)". Więc wnoskuję, że chodzi o zespół :)
  • 60secondsToDie 28.05.2016
    blackcatwithbloodyrose, nie czytałam tekstu. W takim razie się zgadzam ; )
  • KarolaKorman 29.05.2016
    beznadzieja, masz rację w stu %, mój błąd, moja wina :) Dziękuję :)
  • KarolaKorman 29.05.2016
    Beznadzieja, masz rację w stu %, mój błąd, moja wina :) Sama nie wiem, jak to przeoczyłam, dziękuję :)
  • KarolaKorman 29.05.2016
    60secondsToDie, chciałabym znać Twoją opinię po przeczytaniu i wiedzieć czy choć w minimalnym stopniu dopatrzyłaś się obrazka w tekście :)
  • Kociara 28.05.2016
    Bardzo fajny tekst, ciekawa interpretacja obrazka :D 5
  • KarolaKorman 29.05.2016
    Dziękuję Koteczku :)
  • Ginny 29.05.2016
    Cudowna praca! Błędów nie widziałam, zostawiam to dla profesjonalistów :) 5 ^^
  • KarolaKorman 31.05.2016
    Dziękuję Ginny :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania