LBnD 45 Wcielenia

– Usiądź. – Istota wskazała szklany fotel stojący pośrodku pomieszczenia.

Wykonałam polecenie. Mebel podświetlił się na pomarańczowo.

– Spokojnie, rozluźnij się. Nic ci nie grozi. – Uśmiechnęła się i położyła rękę na moim ramieniu.

Spięłam się jeszcze bardziej, aby nie drgnąć nawet odrobinę.

– Przepraszam. – Zabrała dłoń. – Zapomniałam, że zawsze jesteś taka nieufna.

– Zawsze?! – Przeszyłam ją wzrokiem. – Jak to zawsze?!

– Zawsze, kiedy twój koniec staje się twoim początkiem – wyjaśniła.

„Koniec, początkiem? To pomyłka. Nigdy tutaj nie byłam – zaprotestowałam w głowie.”

– Byłaś – odpowiedziała na głos, jakby znała moje myśli. – Wielokrotnie. Setki, tysiące razy. Jak chcesz, to ci pokażę.

– Nie! – Stchórzyłam.

– Rozumiem, może odważysz się następnym razem…

Następne częściLBnD 46 Przepraszam

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witamy w Bitwie! Dobrej zabawy ze stusłówkami!

    Literkowa
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Dzięki :)
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Jeszcze olinkij na Forum
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Ok
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ja tam był chciał przejrzeć wszystkie swoje poprzednie istnienia, żeby zrozumieć obecne i czym sobie nagrabiłem na obciążenie karmiczne. Jest mały dreszcz.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Ciekawy temat. Ekscytacja i niepokój zarazem.

    Dziękuję za komentarz.

    Pozdrawiam :)
  • Margerita dwa lata temu
    Fajne
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Dziękuję i pozdrawiam :)
  • Margerita dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska również pozdrawiam i gratuluję książki
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Margerita
    Dziękuję :)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Nie odpowiedziałaś na mój komentarz pod poprzednim textem.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Przepraszam, wczoraj miałam mocno wypełniony wieczór, a dzisiaj przeczytałam tyle komentarzy, że nie wiedziałam do którego się odnieść. Już się poprawiam :)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska spoko, dziękuję ?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Pobóg Welebor
    Odpowiedziałam, ale komentarz nie podpiął się bezpośrednio pod Twoim pytaniem. Przewiń sobie w dół.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Cóż... nie na darmo do piątego roku życia niektóre dzieci pamiętają poprzednie cielenie (podobno). A później kasujemy pamięć i nie ma problemu. Jeżeli jesteśmy tu wiele razy, to zastanawiam się, czy optymistami są ludzie z duszami, które są po raz pierwszy na ziemi, czy też te, które były tu wiele razy.
    Pozdr.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Dobre pytanie. Nie mam pojęcia ?

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Osiem drabble i tylko 700 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego? Komentujemy i zostawiamy ślad - Autorze obowiązkowo!
    Głosujemy do 21 pażdziernika /piątek/ godz. 23.59
    Dziękuję Wszystkim za dobrą zabawę
    Literkowa
  • Magda1906 dwa lata temu
    Podoba mi się
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Bardzo się cieszę.

    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska↔Hmm... byłem święcie przekonany, że zostawiłem tu komet:)↔Może w poprzednim?
    Ciekawy klimat i dialog. Faktycznie, gdybyśmy nie pamiętali↔poprzednich wcieleń i wszelkich okoliczności wokół,
    które też by nie pamiętały,to by można być przekonanym, że tylko tu i teraz.
    Co do zakończenia... to może się obawiała zobaczyć, kim i jaką była,
    gdyż nie wiadomo, co by się okazać mogło.
    No ale, może następnym razem, weźmie "lęk za rogi"
    i spojrzy odważnie, cokolwiek będzie. I to ją wbrew pozorom, wzmocni:)
    A niech to. Ale się rozpisałem:)
    Pozdrawiam?:)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Życie w tu i teraz to najlepszy wybór...

    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam ?
  • Pasja dwa lata temu
    Często mamy takie wrażenie, że już tutaj byliśmy lub nie pamiętamy czy byliśmy? Nasz mózg do końca jest nieodkryty w tej kwestii. Zawsze piętnaście sekund jesteśmy spóźnieni. Nie ma wczoraj i nie ma jutra, jest tylko chwila.

    Pozdrawiam
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Tak, jest tylko teraz, bo tylko w teraz możemy działać. W przyszłości, albo w przeszłości marnujemy tylko energię ?

    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Ciekawy temat, reinkarnacja i ogólnie tego typu sprawy, czy żyliśmy wcześniej, czy będziemy żyć później, co jest po drugiej stronie. Zgrabnie napisane 5/5
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Mam nadzieję, że istnienie to niekończąca się pętla.

    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie ?
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Wyobrażam sobie, że tytułowymi wcieleniami mogą być, na przykład, ciągle powtarzające się sny o takiej samej, lub za każdym razem bardzo podobnej treści. Wydaje mi się, że można ten utwór interpretować na więcej niż jeden sposób.

    ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ za "Wcielenia" i ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ za "Czy mamy wybór". Pozdrawiam ?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Wierzenie, że wcielamy się w nowe życie po śmierci łagodzi strach powiązany z odejściem. Śmierć już tak nie przeraża, a życie można przeżyć z większym dystansem. Nie tak poważnie. A brak spiny uwalnia nasz potencjał...
    Dzięki za komentarz i gwiazdeczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Wierzenie, że wcielamy się w nowe życie po śmierci łagodzi strach powiązany z odejściem. Śmierć już tak nie przeraża, a życie można przeżyć z większym dystansem. Nie tak poważnie. A brak spiny uwalnia nasz potencjał...
    Dzięki za komentarz i gwiazdeczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania