Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

LBnD 42 Sekretne Życie Autorytetów

Miał bardzo mało czasu. Nie więcej niż dwadzieścia cztery godziny. Zawładnięty zapachem wybranki, obdarzony niezwykłą walecznością i determinacją, pędził w jej kierunku, nie zwracając uwagi na miliony równie zmotywowanych przeciwników. Czekało na niego piętnaście centymetrów morderczej walki o przetrwanie. W pocie czoła pokonywał milimetr za milimetrem pełny nadziei, że pierwszy dopadnie dojrzałą i gotową na romans życia gametę.

 

Udało się! Nasz bohater plemnik został zwycięzcą! Razem z komórką jajową stworzyli nowe życie!

 

To dzięki jego zawziętości i wytrwałości stałeś się człowiekiem. Czy wiesz, ile trudu musiał znieść, żebyś mógł dziś beztrosko narzekać na jakość swojego życia?

 

Zastanów się nad tym…

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • słone paluszki dwa lata temu
    Kapitalny pomysł!
    Tylko inaczej sformułowałabym pytanie, bo nie wszyscy rodzą się piękni, bogaci i mądrzy i mają prawo narzekać.
    Szczególnie, gdy są obciążeni genetycznie chorobami.

    Dobra, można polemizować.
    Tak czy siak 5.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Kłaniam się nisko i dziękuję pięknie za komentarz :)
  • Narrator dwa lata temu
    „Czekało na niego piętnaście centymetrów morderczej walki o przetrwanie.” — plemniki odbywają o wiele dłuższą wędrówkę: nasieniowodem z jąder do góry wokół pęcherza moczowego, potem w dół przez gruczoł krokowy, do cewki moczowej, plus ekstra dystans pochwą do macicy.

    Polecam w tym temacie książkę dla klasy VI „O dojrzewaniu dziewcząt i chłopców”, Alicji Długołęckiej-Lach i Grażyny Tworkiewicz-Bieniaś, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, ISBN 83-200-2332-7.

    Mało kto o tym wie, dlatego plamy na honorze nie ma. ?

    Ciekawe drabble, choć myślę, że takie myśli towarzyszą większości ludzi, przynajmniej mężczyzn. Życie zaczynamy od największej loterii: jedna szansa na dwieście pięćdziesiąt milionów, a nawet mniejsze prawdopodobieństwo jeśli policzyć wszystkie współżycia nie kończące się zapłodnieniem, masturbację, i tak dalej. Dla porównania szansa wygrania w lotto jest jeden na około czternaście milionów. Każde z nas urodziło się w czepku i pod szczęśliwą gwiazdą. Czego więcej chcieć?
    ☆☆☆☆☆
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Bardzo dziękuję za słuszną uwagę i zmianę perspektywy spojrzenia na drogę z kobiecej, na ogólnie ludzką :)
    Na naukę nigdy za późno...

    "Każde z nas urodziło się w czepku i pod szczęśliwą gwiazdą". Dlaczego tak szybko o tym zapominamy?

    Pozdrawiam serdecznie :)
  • Poncki dwa lata temu
    Skuter
  • Poncki dwa lata temu
    przepraszam - super
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska↔Szczególnie ludzki pomysł na tekst. Zmotywowany "bieg z przeszkodami"
    No i końcowe zdania. Cenię "takie inne pomysły" by coś przekazać ważnego↔Pozdrawiam?:)↔%
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Uwielbiam Twoje komentarze :)

    Pozdrawiam serdecznie
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    LOL, spoko tekst, bo skłania do dyskusji, jednak wyrażę swoje zdanie, bo patrzenie na życie z punktu widzenia wytrwałego Pana Plemnika to pomyłka! Jesteśmy duszami, istotami światła, które się wcielają w stworzone biologicznie roboty zwane ludzkim ciałem. plemniki i gamety, zygoty czy itp. nie mają świadomości - to są tylko nośniki DNA. Dlatego ja narzekam, że dostałem takie ciało, bo uwiera, nie działa i zawodzi mnie co rusz.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Ciała, które zawodzą, uwierają, bolą są przeznaczone dla wyjątkowo mocnych, twardych Istot. Tylko one mogą sobie poradzić z trudnościami dnia codziennego. To nie są ciała, w których może rozgościć się dusza słabeusza. Warto o tym pamiętać :)
  • słone paluszki dwa lata temu
    Pięknie napisane!
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska - sprawiłaś, że uśmiech pojawił się na mej twarzy na koniec dnia. dziękuję.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    D.E.M.O.N To ja dziękuję, że mogłam Ci przypomnieć o Twojej wyjątkowości ?
  • Anonim dwa lata temu
    Podoba mi sie pomysł. Fajny.
    Pod koniec drugiej linijki zorientowałem się, o co chodzi.

    A można powyższy akt ująć jeszcze inaczej: człowiek rodzi się od kilku sekund zadowolenie rodziców, a potem to sama udręka ;)

    Pozdrość.
  • D.E.M.O.N dwa lata temu
    słowa mojej matki gdy miała z nami udrękę patrząc na ojca w tej jedyny właściwy sobie sposób "Czy to naprawdę było warte tej chwili zapomnienia?" :D
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Zgadza się. Szklanka jest albo do połowy pusta, albo do połowy pełna.
    Dziękuję za komentarz ?
  • Anonim dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska
    Wciąż żyjemy ;)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Antoni Grycuk
    Ja wybieram lekkość :)
    A Ty?
  • Anonim dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska
    Gdyby to był zawsze tylko wybór, to nie byłoby problemu.
    Choć ja nie mam z tym problemu.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Antoni Grycuk
    Wybór to pierwszy krok :)
  • Anonim dwa lata temu
    Urszula Pieńkowska
    nie, w niektórych przypadkach to niemożliwość. Wiem, co mówię.
  • zsrrknight dwa lata temu
    tyle że wyścigi mają do siebie, że wygrać można dzięki tak zwanym fuksem. A drabble całkiem spoko, choć mam wrażenie, że tematyka jest jako tako wytarta z (pop) kulturze
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Zawsze mam nadzieję na taki fuks, kiedy gram w lotka ?

    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie ?
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Zawsze mam nadzieję na taki fuks, kiedy gram w lotka ?

    Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam serdecznie ?
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witamy w Bitwie i życzymy dużo dobrej zabawy.

    Lterkowa
  • 110101011 dwa lata temu
    O Pani! Urszulo, nie wiem, czy to celowo, czy przypadkiem, ale Twój drabbel ma wydźwięk silnie humorystyczny, co bardzo mi odpowiada - dziękuję i kłaniam się nisko!
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Cieszę się bardzo!

    Pozdrawiam serdecznie ?
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Zapraszam!
    Rzpoczynamy głosowanie. Dziewięć drabble i tylko 900 słówek do zaczytania.
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 31 maja /wtorek/ godz. 23.59
    Liczymy na Autorów i na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Niezły psychol dwa lata temu
    A ile tych plemników umiera w ustach kobiet, aż strach pomyśleć XD
  • Poncki dwa lata temu
    Mam kolegę, który na wszystkich świętych zapala tysiąc zniczy w kiblu XD
  • Pasja dwa lata temu
    Ciekawie ugryziony temat metamorfozy, który trwa do końca naszych dni. Czas tylko się nie zmienia dla drogi do mety.

    Pozdrawiam
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Dziękuję ?
  • Ocalić Myśl dwa lata temu
    Nietuzinkowe ujęcie tematu oraz przypomnienie o tym, że warto doceniać cud życia.
    Pozdrawiam serdecznie. :)
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Dziękuję i również pozdrawiam ?
  • Poncki dwa lata temu
    Uważam, że podjęłaś temat, który sam w sobie jest niesamowicie radosny, w sposób całkowicie odarty z tej radości. Kawa na ławę.
    Nie zrozum mnie źle, uważam, że tekst jest świetny, ale troszkę brakuje mi w nim, tej radości.
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz. Fakt, skupiłam się na cudzie stworzenia, pomijając niezaprzeczalną radość z nim związaną. Pozdrawiam serdecznie ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania