Poprzednie częściNa Międzynarodowy Dzień Seksu

Na 7 Czerwca - Dzień Seksu

Z opóźnieniem, dopiero po tygodniu przypomniałem sobie o tym ważnym święcie... ;) A wszystko przez to, że nie ogłaszano go uroczyście, a przecież chodzi o przyszłość naszego narodu! :)

 

Seks ucieszy z rańca, miły też wieczorem,

czego chce natura, nie jest już folklorem.

Nie czekaj do święta, na jeden dzień w roku…

seks sił rano doda, doda też po zmroku.

 

Bierzmy przykład z dziadka, który zamiast gderać:

– Ja to z moją babką jeszcze co niedziela –

rzecze lekarzowi, gdy ten o to spytał. –

Nie mogę narzekać, wciąż dziarska ma pyta.

 

– O, to chwalić trzeba. Dopisuje zdrowie.

– Tak, panie doktorze. W Palmową to robię.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • zsrrknight 10 miesięcy temu
    tak ważny dzień, a nie wiedziałem... Dobrze że napisałeś wiersz, by uświadamiać ludzi :)
  • Zdzisław B. 10 miesięcy temu
    Współcześnie najważniejsza i... najcenniejsza jest wiedza :)
  • Fantasmagoria 10 miesięcy temu
    Główny seksuolog Polski , Lew Starowicz, zachęca do tego sportu . Mówi , że przedłuża życie i odstresowuje . Wiersz na miejscu . Fajny rym . Przyjemnej zabawy .
  • Zdzisław B. 10 miesięcy temu
    Oczywiście, że przynosi bardzo pozytywne efekty.
    ...i nawzajem - przyjemnej :)
  • sekator 10 miesięcy temu
    czy to pisał mikołaj rej z nagłowic?
  • Zdzisław B. 10 miesięcy temu
    Skąd ta myśl?
    Nie. Ten Mikołaj nie żyje od pół tysiąclecia. To mój tekst.
  • Poncki 10 miesięcy temu
    Na naukach przedmałżeńskich jeden przyszły Pan Młody żartował ze swoją lubą, że sobie za wszystkie czasy poużywają po ślubie.
    Zirytowało to prowadząca więc zaczęła ich opierniczać, że seks to nie zabawa tylko dar i trzeba rozsądnie z niego korzystać, a nie trwonić gdzie popadnie.
    Na to chłopak odpowiedział, że sobie będą trwonić na każdym sprzęcie w domu jak im się będzie podobać i zaczął opowiadać szczegóły dotyczące różnych wymyślnych pozycji, a na koniec dodał, że to ich sprawa, co w sypialni robią i żeby im tam nie wtykała nosa.
    Prowadząca na to, że ona nie zamieża, ale Bóg wszystko widzi.
    O ziarnko dosłownie przesądził chłopak dodając: "No, ten to się gołych dup w życiu naogląda...", bo kipiąc już od tych bezeceństw prowadząca, wyprosiła parkę.

    A przecież to w rzeczy samej dar.
  • Zdzisław B. 10 miesięcy temu
    :)))
    Dobrze, że na mnie nie trafiła. Tyle że to ja bym ją wyprosił jako kompletnie nieprzygotowaną do zajęć :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania