Średnia ocena: 3.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (101)

  • Noico1 rok temu
    Raz sierpem, raz młotem w unijną hołotę,
    aż się z truchła nowego sowieta
    pozostanie muzealny detal.
  • Zdzisław B. rok temu
    To ma być merytorycznie?
    Wykazałeś pełen "kunszt" prostactwa, ksenofobii i prymitywizmu. Ale i dobrze - inni też o tobie będą wiedzieli.
    Bez odbioru, nie marnuję więcej czasu.
  • Noico1 rok temu
    Ta europejska, zapewne w domyśle autora kochająca się rodzina tak pasuje do biało - czerwonej w tym wierszu jak pięść do nosa. Zalatuje tanią prowokacją i profanacją na kilometr, jak już chcesz merytorycznie. A reparacji za wymordowanie kilku milionów Polaków i gigantyczne zniszczenia dokonane przez braciszków zza Odry to chyba się nie doczekamy.
  • Popieram wpis Noico, zatem prostactwo, xenofobię i prymitywizm biorę do siebie. Jeśli ktoś tu pokazał, to autor wiersza tą odpowiedzią, i dobrze – wiadomo z kim do czynienia.
  • Noico1 rok temu
    😀
  • Zdzisław B. rok temu
    Pobóg Welebor Popierasz, hmm... przedmówcę? To i do ciebie to samo.
    Również bez kontynuacji.
  • Zdzisław B., oczywiście, że to samo, przecież piszę, nie powtarzaj po mnie. Nawet nie próbuj przepraszać.
  • kamińe rok temu
    kim był autor wiersza w przeszłości?
    poszperajcie w sieci .........bardzo ciekawe...........
  • Zdzisław B. rok temu
    Nie trzeba szperać, aby mnie znaleźć, sam o tym piszę. A w szczegółach to poniżej napisała moja osobista, od lat przyboczna trollica befana vel... vel... vel.. Biega za mną i szuka wszędzie, wierna jak pewne zwierzątko :)
  • Moje dawne współczucie już się dla autora skończyło, zatem grafomaństwo grafomanem pogania. Lub vice versa.
  • Zdzisław B. rok temu
    Oo, dawno u mnie niewidziana grafomańska befana...vel...vel...vel... się pojawiła. Nie współczuję.
  • Zdzisław B. Befana nigdy nie robi tajemnicy ze swoich pseudonimów, POczytaj se jej wizytówki magazynierze-"pedagogu" ze specjalizacją wyługowywania mózgów naparzonych niczym marcowe mruczki półanalfabetów - junaków z OHP twoich POdopiecznych ) :p
    Patriota, qźva. Zaopatrzeniowiec z doby stanu wojennego, później wielgi pisorz typu palec w d... i PO ścianie w miejskim wychodku bez barier.
  • Świętoszkowata, a w mózgu wata...
  • Zdzisław B. rok temu
    befana_di_campi Dawno nie widziałem tyle wściekłej zazdrości w jednym komentarzu, co w twoim, befano...vel...vel...vel...

    Jak widać - nie kryję się ze swoimi zawodami i pracą. Przeciwnie, jestem z nich dumny, gdyż wychowankowie zawsze mnie wspominają. Nie kryję się też, że opisuję swoje wspomnienia w książkach... też przeciwnie, gdyż ludzie mnie czytają i ponaglają co do kolejnych książek z mojego wspomnieniowego cyklu. Abyś mogła jeszcze bardziej mnie znienawidzić - moje książki kupują już Polonusi nie tylko w krajach Europy, ale i z USA, Kanady, Australii... Dziwne, prawda? ;)

    A ty możesz dalej wściekle zazdrościć i opluwać się sama przy próbie opluwania. Do roboty, befano...vel...vel...vel...

    Teraz już bez kontrynuacji. I tak dość czasu straciłem.
  • Zdzisław B. rok temu
    paluszki z paczuszki Taa... befane vel jest bardzo świętoszkowata. Wprost wzorzec świętoszkowatości... i wszystkiego, co kryje się w tym określeniu.
  • Zdzisław B.
    Ta staruszka pisze niestosowne komentarze, za które powinna się wstydzić.
    Albo specjalnie je pisze.
    Dla PR-u...
    Wszystko ma dwie strony.
    Która jest prawdziwa?🤔
  • Zdzisław B. Brałkowski, kiedy dotknęła cię osobista tragedia, to broniłam człowieka dotkniętego nieszczęściem z całą determinacją. Więc gdzie tu widzisz "świętoszkowatość" skromnej abireckiej?
    Kto cię tak namiętnie czyta, stary komuchu? Niedawno pytałam o twoje dzieła w dwu naprawdę liczących się bibliotekach, i usłyszałam: "A kto to jest"?
    "Czasu mu szkoda"! Hi, hi, hi. Tak, "szkoda", kiedy ma go - mówiąc po wielicku - "w sroc".
  • Zdzisław B. rok temu
    paluszki z paczuszki
    Znana jest ona na wielu portalach, z niektórych wyleciała za takie "komentarze" z hukiem lub była zawieszana. Taki charakterek.
    Poczytaj moją odpowiedź powyżej - za mną chodzi wszędzie, od ponad 10 lat.. To moja osobista trollica. Nie każdego stać na taką "przyboczną hejterkę ;)
  • paluszki z paczuszki Sklonowana młodzianka. Owa "staruszka" ma więcej wigoru niż zapleśniałe "paluszki z paczuszki", których nawet nie ruszają szczuromyszy.
  • Zdzisław B.
    Ja też mam swoją osobistą trollicę.
    I obie są do siebie przerażająco podobne...
    Może to jedna i ta sama osoba?😧
  • befana_di_campi
    Różaniec odmów, bo diabeł już widły ostrzy na ciebie xd
  • paluszki z paczuszki Dokładnie, tak :-)))
  • Zdzisław B. rok temu
    paluszki z paczuszki
    To bardzo możliwe. Nicków befany vel...vel - tej trollicy można liczyć na pęczki. Jeżeli była gdzieś wyrzucana, to później wracała ukryta już pod innym nickiem. Jak to powiadają - styl z daleka "pachnie znajomo". Sam znam kilka jej nicków, pod którymi się pojawiała pod moimi postami na portalach.
  • paluszki z paczuszki Od różańca się odpimpaj, "klonico" z wgniecionym od urodzenia ciemieniem i stale oraz wciąż pisząca na tę samą modłę dylu-dylu, dyngu-dyngu,...
  • Zdzisław B.
    Dobrze, że to tylko internety i dobrze, że to tylko trollica a nie "zakochana" psychofanka🤣
    Zatem jest powód do radości😉
  • befana_di_campi

    Te campi nie udawaj bambi🤣
    Ić ode mnie. A sio!
  • Zdzisław B. Z głupim się grafoman widział. Befana ma klasę, nie to co ty komuszy wyciorze, który udaje teraz strasznego Europejczyka.
    Znasz ty aby, w mowie oraz piśmie, jakiś zachodnioeuropejski język? Bo akurat "grafomanka" Befana zna ich trzy! *I jeszcze z nich tłumaczy.
  • befana_di_campi
    Rosyjski. Ukraiński. Niemiecki.
    😐
  • Zdzisław B. rok temu
    paluszki z paczuszki
    :))) Uśmiałem się z tej "zakochanej psychofanki" :))) Coś w tym jest, ale na szczęście to stara babuszka, wyżywająca się "za swoje życie" tylko w internecie.
    Tak, to jest powód do radości ;)
  • Zdzisław B.
    No widzisz!
    Prześlijmy sobie znak uśmiechu🙂
  • paluszki z paczuszki A gówno, jeszcze czego. Pójdę sklonowana z tym twoim wgniecionym do pęcherza moczowego ciemieniem wtedy, kiedy będę uważała za stosowne, pomarszczona młodzianko 65 plus. W przypadku skromnej befany, to wiek nie gra roli. Pisz o niej nawet "prababka Ewa" :-)))
  • Zdzisław B. rok temu
    paluszki z paczuszki :)
    ...a to zawsze, kiedy tylko się należy i chce :)
  • Zdzisław B. Nie wypadła ci aby przypadkiem twoja górna i dolna szczęka? Na zdrowie, komuszku z OHP! I konbiecznie, rycynus, bo inaczej będziesz sobie dłubał tam, gdzie słońce - czasami - dochodzi.
    Fizjoterapeutka aba, czyli... etc. ... etc...
  • befana_di_campi
    Oj, befana, befana.
    Ja już się z tobą nawojowałam i już mi się nie chce.
    Może innym razem😁
  • paluszki z paczuszki Buziaki :)))
  • Zdzisław B. Że się dziadunio wysikał bez cewnika :-)))
  • Zdzisław B. Nie kłam, Brałkowski, i nie przypisuj mi tego, czego nigdy nie napisałam. W przeciwieństwie do ciebie, komuszy ścinku, wiem doskonale gdzie się pojawiałam i pod jakim pseudonimem występuję / występowałam. Od 2001 roku posiadam status niezależnego twórcy; za nikim nigdzie nie ganiałam i nikogo - chyba o sobie myślisz, par.: PubliXo? - nie hejterowam! Jesteś podłym, komuszym, zardzewiałousto- piórym reliktem, który teraz udaje tego, kim nigdy nie był. Oraz nie będzie, bo... PESEL, dziaduniu, PESEL :p
  • paluszki z paczuszki A ty co, Brałkowski? Przecież posiada facio własną jadaczkę; na dodatek nie na urlopie???
  • befana_di_campi 40 min. temu
    paluszki z paczuszki Buziaki :)))

    Minęło 40 minut, a ciebie wzięło na atak?
    Szkoda mi czasu na wojowanie ze starymi ludźmi.
    Wolałabym się pośmieć z kimś młodym. Znasz kogoś fajnego? To daj namiary.
  • paluszki z paczuszki, Bogumił ma około sześćdziesiąt, jeszcze jurny.
  • yanko wojownik 997
    To bierz. Sam do ciebie nie przyjdzie xd
  • paluszki z paczuszki, A chwała niebiosom za to jego zapalenie stawów. Bo ja śluby czystości składałem.
  • yanko wojownik 997
    Musicie być w bardzo bliskich stosunkach, jeśli znasz najdrobniejsze szczegóły z życia zdrowotnego.
    Amen.
  • paluszki z paczuszki, "Jeszcze jeden krok już żegnasz swoje ciało. Jeszcze jeden krok to twój ostatni sen - amen...
    Jeszcze jeden krok i przydział swój dostaniesz.
    Jeszcze jeden krok nadchodzi twoja klęska.
    Jeszcze jeden krok i tam już pozostaniesz - amen"

    "Koniec, leżę blada samotnie Koniec, a nade mną krzyż. Koniec, w tym roku jest okropnie... - Jabolowe ofiary!"

    Szykuj się młoda.
  • yanko wojownik 997
    Każdy umrze. Czego się bać? Wiecznej nicości?
    Jestem przygotowana.
  • paluszki z paczuszki, To wysyłam oddział, szatańskie spec komando, oni po dusze, śmierć będzie lekko spóźniona, więc ugościj ich wedle ostatniej seksualnej fantazji, na cztery i pół godziny mogą być cieleśni.
  • yanko wojownik 997
    Przestań już z tym seksem! Kurde!
    I nie pisz do mnie!!!!!!!!
  • Zdzisław B. Mitoman!
  • paluszki z paczuszki, Teraz Ty piszesz do mnie! O seksie!
  • Wdowców też zabrać?
  • yanko wojownik 997
    Piszesz na ogólnej stronie! Przestań już!
    To mój ostatni komentarz.
  • MartynaM rok temu
    Yanko, nie zawstydzaj naszej cnotki... co Ty robisz? Takie rzeczy niesłychane... hahahaha
  • paluszki z paczuszki, Wiem, jutro się spotkamy przy kotłach.
  • MartynaM, Ona się nie rumieni, ma tak od trunków.
  • MartynaM rok temu
    yanko wojownik 997 miałam już się odłączyć od laptopa, ale jak przeczytałam Twój komentarz i jeszcze pytanie o wdowców, to taki mnie śmiech ogarnął... hahaha
  • Idiota.
  • MartynaM, ;)
  • Porno to twoja branża przemysłowa, to se popisz z kolegą.
  • paluszki z paczuszki, Kolega nie może pisać, bo nie odbiera telefonu, bo jest chory.
  • befana_di_campi "półanalfabetów - junaków z OHP twoich POdopiecznych ) :p"

    Byłem w OHP, schemat nie oddaje realiów, pomykali tam, fakt, totalni debile, pogranicze kryminału, ale także; geniusze, marzyciele, poszukiwacze, sportowcy, dyslektycy... Zadziwiająco tak zróżnicowane tryby tworzyły sprawnie działającą maszynę - materię wyzyskiwaną, acz musieli się z nią liczyć (wyzyskujący), żeby się nie przeliczyć, był to jednak ochotniczy ściek dla odpadu społeczeństwa.
  • W pewnych sprawach zgadzam się nawet z nacjonalistami, jedną z tych spraw jest UE.
  • Choć w zasadzie chrzanię wsje sztandary.
  • "Wszystkie Sztandary Tak Mocno Już Zostały Splamione Krwią I Gównem, Że Najwyższy Czas Byłoby Nie Mieć Żadnego."

    Guernica Y Luno
  • Noico1 rok temu
    Chociaż jest w nowej wspólnocie,
    wśród innych równo łopocze.

    A stara wspólnota to co to była za jedna? Czy aby nie ZSRR i spółka, wtedy też sobie śmiało łopotała obok utytłanej we krwi narodów największego więzienia świata flagi sowieckiej:))) Komuchy to muszą mieć zawsze jakieś czapy nad sobą, w wolności nie mogą nie żyć, nie znają słowa suwerenność.
  • Szkoda klepania w klawiaturę... Zaraz sobie pójdę, tylko jeszcze komu trzeba - mówiąc językiem Autora cyklu o Kościach Wielkich - nakopię do - dosłownie - dupy!
  • Noico1 rok temu
    ;)))
  • MartynaM rok temu
    Widzę, Zdzisławie, że dzisiaj Ciebie nawiedziła ta ''wykształcona'' kobieta i pokazała klasę, kulturę, obycie, słowem cały wachlarz możliwości... hahahaha
  • Hahahaha!!! I co dalej, młodzianko 65 plus???
  • MartynaM rok temu
    befana_di_campi nie dopisuj mi swoich latek... i zachowuj się jak na twoje przystało, bo wstyd przynosisz swojej parafii. Hahahaha
  • MartynaM rok temu
    Twój proboszcz czytając to, co piszesz, włosy rwałby z głowy... katoliczka pełną gębą, a taki rynsztok. Hahaha
  • Zdzisław B. rok temu
    MartynaM
    Już wyżej pisałem - befana&wiele innych nicków - to moja osobista trollica, przyboczna od ponad 10 lat. "Gdzie ty, Zdzisławie, tam i ja, twoja wierna służka" :)
    "Klasę i obycie" zawsze u niej widać,. Kto nie znał, to ją w komentarzach poczyta i już wie.
    Już się obawiałem, czy mojej trollicy coś się nie stało, gdyż długo jej u mnie nie było. Ale jest, mogę odetchnąć z ulgą ;)
  • Zdzisław B. "Wierna służka"? Imbecylowi coś się w tej jego łojotokowej pale poprzestawiała. I "oddychaj se, pooddychaj", ale nie zabieraj nikomu samolubnie respiratora.
    "Trollica", gnypaku, jest na niektórych portalach od sprzed 2010 roku.
  • MartynaM rok temu
    ZdzisławIE, a może to miłość? Poczuła maj, to się uaktywniła... hahaha
  • MartynaM Niebawem pełnia, więc i psychole się uaktywniają. Dwoją oraz troją, nawet rozdrabniają, np. w "paluszki z paczuszki"...
  • MartynaM rok temu
    befana_di_campi... hahahaha
  • Zdzisław B. rok temu
    MartynaM Miłość majowa? Niee. Moja trollica to po prostu wierna służka, niezależnie od miesiąca w kalendarzu. Chociaż faktycznie, może mieć napady wściekłej zazdrości, związane z wiosną. Ona zaś to bardzo późna jesień, więc ją ponosi... ;)
  • MartynaM rok temu
    Zdzisław, jesień średniowiecza... hahaha
  • Zdzisław B. rok temu
    MartynaM O właśnie - jesień średniowiecza ;)
  • Zdzisław B. Embrionie intelektualny, czy ty w ogóle wiesz, co tak oznacza słowo "troll" / "trollica"? Kto ci tak wiernie służy, dziadu niedouczony? Czy ty w ogóle również wiesz, skąd pochodzi wyrażenie "minister"? Od służby, wodogłowy, od służby, z języka łacińskiego, niedouku postkacapski. Tak samo jak z ową "Jesienią średniowiecza", bardzo mądrym i błyskotliwym esejem J. Huizingi.
    Ale u ciebie wszystko i to samo nader ubogie werbalne międlenie: średniowiecze, Anglia wiktoriańska, "bez odbioru", "odpowiedzi nie będzie", "trollica", "wściekła zazdrość" etc.
    Niby czego ci zazdrościć, niechluju? Twoich cegieł publikowanych sumptem własnym, a później uniżonej żebraniny po rzekomo kulturalnych ośrodkach i próbie ich opchnięcia wraz z innym badziewiem typu garnki lub bielizna przeciwreumatyczna z anilany.
  • Przyganiał kocioł garowi🤣🤣🤣
  • MartynaM rok temu
    W pusty dzban nikt nie naleje, paluszki. Hahahaha
  • O sobie piszesz? Ostatnie wzięło cię na szczerość, to chyba pożegnanie ze światem doczesnym xd
  • MartynaM rok temu
    O tobie właśnie... na chwilę przed odlotem. Hahahaha
  • Dzisiaj Zdzisław mnie uświadomił, a później ka jego, że oboje jesteśmy promieniujący radością, że mamy osobiste trollice, które nie są psychofankami.
    Trolluj dalej.
    Do u..... ś...... 🙂
  • MartynaM rok temu
    To ty trollujesz, widać po ''dorobku'', chociaż i pod innymi nickami, pomimo że coś niby jest, to wartość zerowa. Hahaha
  • Ziew.
  • Babiszcze się rozdwoiło jak dżdżownica. Martyna --->Paluszki z... Wysłać toto do pokoju bez klamek i na pół doby może będzie spokój?
    Nawet nie do zobaczenia, bo mdli jak po włożonym do papierosowego filtra ścinku paznokcia ;)
  • Jestem tylko paluszkami! Zapamiętaj to sobie!
    Bo zarwiesz w dziób😠
  • paluszki z paczuszki W twoich czterech literach. Nieźle, mnie ekskrementy nie obchodzą :-)))
  • Ziew.
  • MartynaM rok temu
    Coraz lepiej befana myśli, że myśli... hahaha hahaha
  • Putinie przybywaj! Łby trollicom pourywaj!
  • Wcześniej Cię Ukrainiec weźmnie za zasuszony winiec.
  • MartynaM rok temu
    Aleś mądrze napisała... na Ukrainie ludzie giną przez Putina, a ty pustaku tutaj go wołasz. Myśl czasami, to nie boli...
  • Chyba ciebie.
  • Ziew.
  • paluszki z paczuszki, Mnie prędzej cholera.
  • Brałkowski-mitomanie! Przestań "łgać", pókim dobra!. Twoja "osobista trollica" jest na portalach dużo dłużej od ciebie. To ty węszysz każdą szczelinę [nawet ogłoszenia na słupie] gdzie tylko można w nich zamieścić swoje wierszozakalce i nie "trollica", która czytając twoje wypociny już przez monitor wyczuwa twój komuszy smrodek bijący jak od bolszewickich latryn, co ci zresztą niebawem na paru przykładach udowodnię.
  • Lotos rok temu
    Zdzisławie też tak uważam, w europejskiej rodzinie, flaga narodu nie ginie.
  • Zdzisław B. rok temu
    Lotosie, i to jest właściwe patrzenie w przyszłość narodu i państwa, nie zapominając o przeszłości. Nowe czasy wymagaja świeżego spojrzenia i przewidywania. W dzisiejszym świecie liczą się tylko silni i wspólnie działający, mimo róznic - zgodnie z dewizą UE: "Zjednoczona w różnorodności".
  • Lotos rok temu
    Zdzisław B. Dokładnie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania