Średnia ocena: 1.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • Sandra 5 miesięcy temu
    W końcu święto godne celebrowania. Upiekę ciasto znajomej wiedźmie...
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Jak najbardziej popieram :)
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu, znowu od rzecz pyerdolisz xD
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Oo, nie wiedziałem, że masz na imię Zdzichu. Ale dobrze, że coś o sobie napisałeś.
    PS. Zwrócę tobie delikatnie uwagę, że z zasady pisze się o sobie nie w trzeciej osobie. Przyda się ci na przyszłość.
  • Sandra 5 miesięcy temu
    jak Gollum xd
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Stary ohapowcu ty ;)
  • befana_di_campi 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Pisze, pisze, specu od tzw. sredniowiecza czy innej epoki wiktorianskiej. Poczytaj sobie np. memuary Juliusza Cezara.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Praca w OHP to była trudna praca z młodzieżą, ale wielu z nich wyciągnąłem z problemów życiowych i tarapatów; wyszli na ludzi. Tak że - zostały wspomnienia i satysfakcja. Czasem spotykam moich dawnych wychowanków.
    Takie organizacje istnieją w wielu państwach, gdyż wszędzie jest też ta trochę "gorsza" młodzież, której trzeba próbować pomóc.
    Coś jeszcze?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Jak ich wychowałeś na swą modłę, to mogę im tylko współczuć
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Sobie współczuj, gdyż kompletnie się nie znasz, ale "swoje musisz powiedzieć". Zapomniałeś, że czasem milczenie jest złotem. A tak się obnażyłeś. Na szczęście - to tylko twój problem, jak się pokazałeś innym.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu, Grudziądz to chore miasto, skoro takim zjebom nagrody daje literackie. Kujawy zawsze były zaściankiem Gdańska
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Po pierwsze, nie przeszliśmy na "ty", więc pisz tak, jak mam nick i jak ja do ciebie piszę. Po drugie - jak widzisz - są ludzie w Polsce znający się na kulturze i literaturze, co umieją docenić dorobek. Mnie doceniają, co robię i jak piszę :) Po trzecie - Gdańsk to też moje miasto i z tym się nie kryję. W przeciwieństwie do ciebie, anonimie.
    Podsumowując - zazdrość dalej. Mnie ona nie rusza. Byle cię nie zżarło od wewnątrz. Ale, jak rzekłem - to twój problem.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu, dlaczego ty musisz być tak kurewsko żałosny
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    I powiem ci Zdzichu, twoją twórczość szalety wykorzystają w trudnych czasach.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Coraz "piękniej" piszesz :) Jaka wyrafinowana polszczyzna! Wiesz, o czym to świadczy? Nie, nie podpowiem, ale pisz, pisz dalej. Niech inni też ciebie poczytają.
    PS. Nick mój proszę wpisywać.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu Zostawiłeś sobie książeczkę partyjną na pamiatkę?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Wolisz Zdzisiu?
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Nick, rzekłem.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu B. Tak lepiej?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    To nie rób z siebie takiego hop do przodu Zdzichu B.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Prawidłowy nick, Łukaszenkow.. Naucz się, to nie wymaga wielkiego wysiłku nawet od ciebie.
    PS. Zdrobnienia? Masz preferencje, które ma ok., 5% ludzi? Ale to nie do mnie, musisz dalej szukać.To nie powód do sromoty, nie jesteś taki jedyny.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu, nie licz na nic, jestem hetero, ale miło, że ciebie pociągam
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Prawidłowy nick, przypominam.
    To nie ja zmiękczyłem imię, tylko ty, więc... inni, co poczytają, będą wiedzieli, kim zacz jesteś. Ale, jak rzekłem- nie płacz z tego powodu. Z tym się żyje, to prywatna sprawa i mnie nic do tego.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu, ile my się już lat znamy co? Coś chyba koło 8. Weź mi nie wciskaj głodnych bajek, za głupiś na to...
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    I powiem ci Zdzichu od serca, boję się o to w jaką stronę idzie Grudziądz...
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Ps
    Nie szukaj mojego widma, tam gdzie go nie ma pmx ;)
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Nick prawidłowy, przypominam.
    Chciałem coś poczytać twojego, zaglądnąłem. A tam "wielkie pustki". Napiszesz coś wreszcie swojego i wstawisz? Jakąś prozę, wiersz, miniaturkę? Chętnie bym poczytał, lubię analizować charaktery ludzkie.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Ja to jestem Zdzichu widmo, nie uradzisz mojej natury.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    A co ty się tak pieklisz o tego Zdzicha powiedz?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Ja tak nie potrafię się odnosić zasadniczo i z dystansem do twórczości takiego gościa jak ty Zdzichu, wiesz?
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Jesteś mi jak brat i mam wrażenie, jakbyśmy razem wannę bimbru wychlali
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Przepraszam Zdzisiu jeśli się za bardzo rozczulam, ale jesteś dobry chłop
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Nick, Łukaszenkow, nick.
    Już więcej mi nie trzeba, wystarczyło mnie trochę "pogaworzyć" z takim jak ty, co dziś wieczorem właśnie zrobiłem. Miałem trochę wolnego czasu. Już wiem, nie potrzeba mi więcej do oceny rysu psychologicznego i charakteriologicznego postaci. Wieloletnia praktyka mnie się przydaje, Łukaszenkow.
    To by było na tyle. Więcej nie marnuję czasu. Skończyłem z tobą pogaduchy.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu jasne, lepiej skończyć, jak masz mi buty pastować publicznie xD
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, I Zdzichu zgasił w Tobie geniusz i rozpracował psychologicznie, oraz dokonał innych, które dyskwalifikują, ale przede wszystkim są obnażające ze wsjem naturę, oraz fizis, niemniej jego ku temu szkolili. Geniusz doceniają w zasadzie na zasadzie układów.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    stereo_dream-dolby-C Brat Kaszpirowskiego xD ?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Brat, jak brat, ale na pewno razem pili.
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Ideologicznie zaś - jak najbardziej.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Zdzichu sobie ujebał że jest wieszczem
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Uwierzył w to, co jemu powiedzieli po znajomości.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Jak tak można skrzywdzić człowieka?
  • stereo_dream-dolby-C 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow, Są bezwzględni.
  • Łukaszenkow 5 miesięcy temu
    Jest takie brzydkie słowo, niepełnosprytny
  • ZielonoMi 5 miesięcy temu
    Łukaszenkow Piękna lektura przed snem. No brawo, panowie!🤣🤣🤣
  • Aleks99 5 miesięcy temu
    Wiedźmy można rozpoznać po tym, że dobrze palą się na stosie, dopóki nie spali się nie-wiedźmy na stosie i okażę się, że pali się tak samo dobrze :)
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Etymologicznie "wiedźma" oznaczała kobietę, która "wie", czyli mądrą. Często były to kobiety uczone, z wiedzą, zielarki, akuszerki, umiejące zrobić lekarstwo. Przeciwieństwem była "niewiasta", która "nie wie".
    Przez wieki kościół zwalczał te mądre kobiety - podburzał przeciwko nim motłoch, torturował, wysyłał na męczeńską śmierć na stosie, gdyż "przeszkadzały" w utrzymywaniu tłumu w ciemnocie. Dorobił im gębę, która i dzisiaj jeszcze funkcjonuje.
    PS. Poczytaj o jednej z najmądrzejszych kobiet w znanej historii ludzkości - Hypatii z Aleksandrii (V wiek) - co z nią zrobił biskup chrześcijański, kiedy tylko kościół zawarł sojusz z tronem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania