styl /47/ Narodziny gwiazdy - Pasja

Olśnieni niezwykłością języka mieszkanki pewnej wyspy,

mieszkańcy tego miasta otwierają szeroko oczy.

Czyżby jesienna melancholia zaburzyła jej myśli?

Przecież tam wiatr, też rozwiewa mgły znad zagubionych kobiet.

 

Ona nie śpi, wciąż gra najjaśniejszą i zrzuca odważniki na wagę uwagi.

Przyswaja sobie świat jej własnej prawdy i znosi jego przedmiotowy charakter,

obcy jej i urzeczowiony.

Podszyta wciąż strachem, szuka pojednania świadomości i bytu.

Lecz nie tędy droga.

Pewnie kocha, modli się i pracuje.

Jednak powoli zjada siebie w tej skorupie alienacji.

 

Dlaczego, tyle złości pomiędzy? Gdy malwy kwitną wszędzie tak samo.

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (53)

  • anat dwa lata temu
    Pomysłowy, zgrabny wiersz z wątkiem. Puenta jest retoryczna. Werset są zd długie, przez co wiersz gubi rytm.
  • A słyszałaś o wierszach nieregularnych?
    Wersy są zamierzone i w porządku. O!
  • anat dwa lata temu
    Czytałaś kiedykolwiek, cokolwiek o budowie wiersza? Nie sądzę. Nawet nie masz bladego pojęcia o pisaniu wierszy. Intuicja ci tak podopowiada.
  • Weź się puknij gwiazdeczko w swoje zwoje. Hihihi
  • Po co się produkujesz nadaremnie. Sam zamysł Niepowtarzalnych jest swobodnym stylem. Nie nakręcają się Malwo
  • anat dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi. To nie argumenty. Wykręty typowe dla nieuków-grafomanów. Każdy grafoman myśli (a powtarzam to po raz chyba setny!) że jak napisze bełkotliwie, górnolotnie to jest to poezja. To są kwiatki wrzucone w szambo i wymieszane. Krytyka mnie i obrażanie nie pomoże. W szkole też się obrażałeś za złą ocenę? Wydoroślej wreszcie!
  • anat dwa lata temu
    PS. Nawet nick masz głupi.
  • anat Żałosne skomlenie i nic poza tym. Tak, ty masz tylko niepodważalne argumenty. Tak naprawdę nie wiem o co ci chodzi i tak naprawdę szkoda mi takich sfrustrowanych kobiet. Baj gwiazdeczko i poluzuj majty.
  • Grain dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi,
    Wg mnie chodzi o świnkę Piggy z Muppet Show, która dla zmyłki przyjęła login anat.
    I rzuca klątwy - literackie anatemy na grafomanów i grafomanki.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    anat, Myślisz, że ten w kapturze, to by sam to napisał? Ja myślę, że on komuś zajumał i jeszcze się wykłóca. Się znajdzie autor właściwy jeszcze i, jemu pojedzie, Tobie bardziej.
  • Grain ot taki myk z loginem. Jeśli bogini, powinna być z dużej litery, a z małej tylko nic nie znacząca osobowość.
  • yanko wojownik 997 Niepowtarzalny jest i czuwa nad poddanymi.
  • anat dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Dowartościowujesz się, a to i tak nic nie pomoże.
  • anat tobie na pewno, ale próbuj.
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Ja uważam, że grafomani są jak bliźniacy, wszyscy po jednej matce syfilisce, jednakowo piszą bo, jednakowo rozumują, mają pogmatwane zwoje, nie w tę stronę zakręcone.
  • anat Fiu, fiu - Opowijski Konsultant Medyczny. Mózg do tej pory nie odkryty do końca, a tu taki ekspert. Może jakiś przełom w tej materii?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Czy to aby nie Grzegory Peck?
  • Bingo! Możliw, że Grzegory?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Ostatnia zabawa , to wytypowałem Cię jako Targówka. Oburzyłeś się niemożebnie. Więc tym razem się poprawiłem.
  • Abbie Faria tylko w obserwowanych możesz znaleźć sprawców. A tam Targówka niet.
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Tak, póżniej załapałem o co biega w tej familiadzie:)
  • Abbie Faria Weź. Jaka familiada?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi No konkurs ze strzelaniem czy odgadłem. Familiada na tej zasadzie - adidasy- buty sportowe, rower - rower, itd.
  • Abbie Faria hihihi toż to konkurs wysokich lotów, a nie jakiś zgaduj zgadula XDDD
  • anat dwa lata temu
    Nie ważne kto pisze - ważne: jak pisze?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    O, zaczynasz dwukropkować, chyba wiem kim jesteś:)
  • Abbie Faria Ja już od dawna wiem, kim jest ta pani? Ma duży dorobek literacki, i zna się na wszystkich gatunkach literackich. Taki ekspert od wszystkiego i od niczego. Nawet z medycyny też błyska. Chyba dostanie Nobla.
  • anat dwa lata temu
    Abbie Faria zechcesz to dostaniesz mego @-maila i zasypię fotkami...
  • anat dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi i w takie tonacji trzymaj ! Widzisz, już się uczysz prawidłowo postrzegać.A to dopiero kilka dni.
  • anat tylko broń boże z profilu hihihi
  • anat dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi czego rżysz... baranie?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    anat Fotki z wirusami? Nie, dziękuję Ci bardzo. Wolę mieć sprawny komputer.
  • anat z twojego trolowego nosa hihihi
  • anat dwa lata temu
    Jeszcze będą z was ludzie, tylko mnie się słuchajcie i powtarzajcie to, co ja napiszę. Rozumiecie dzieci specjalnej troski?
  • Tak jest pani feldmarszałek hihihi
  • Niepowtarzalni bawmy się dalej. Niech smutni ludzie się uczą od nas życia na luzie. O!
  • Agnes07 dwa lata temu
    "Przecież tam wiatr, też rozwiewa mgły znad zagubionych kobiet."

    "Dlaczego, tyle złości pomiędzy? Gdy malwy kwitną wszędzie tak samo."

    To są perełki, godne zapamiętania. Na tych perłach można zbudować piękny dobry z "dobre" wiersz, bo wiersze budujące są zawsze najlepsze.
  • Agnes07 co ty tam wiesz o poezji? Ekspertka jest jedna.
    Może odgadniesz sprawcę tego słowa? O!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Strzelam, że to: 110101011
  • Strzelaj, strzelaj XD
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Jeden wielki gniot: do kosza!
  • Miał być gniot! Zgadłeś hahaha
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Alienacja niszczy, fakt...
  • Fakt, ale odgadnij kto taki ma Styl. O!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Bardzo taki... elegancki, aczkolwiek z lekka stonowany wiersz, bez przepychu poezji w wersach:)
    Tak wstępnie strzelę w Pasje?:)
  • W Pasją strzelasz i możliw, że celnie albo pudło! hihihi
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Podtrzymuję Pasję i trafię lub nie?::)
  • A, co ona pada? hahaha
  • Zaczynamy polowanie na Mistrza!!!
    Strzelamy i odgadujemy Autorów Stylu i Niepowtarzalności. Macie na to dwa dni: 28 i 29 wrzesień!
    30 września odkrywamy przyłbice i bawimy się dalej. O!

    Zapraszamy na strzelnicę!!!
  • Anonim dwa lata temu
    Stawiam na Tolka Banana.
    A poważniej to na ni chu chu.
  • Trzeba zaryzykować i strzelić O!
  • Pasja dwa lata temu
    Jakiś smutek się wkrada i niedomówienia. Jest w tym jakiś paradoks nieakceptacji siebie. Ładne niektóre wersy. Może Wodniak?/Szpilka
  • Lubisz strzelać w połówki xDD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania