styl /47/ W końcu jestem z miasta — drouble - Antoni Grycuk

Wyszedłem na ulicę w najmodniejszych ciuchach. Do tego z przystrzyżoną brodą, w nowiuśkich sneakersach i oblany najnowszym zapachem od Giorgio Armaniego, przeglądając swój profil na Tinderze, gdzie tryskam optymizmem, zarażam uśmiechem i mam do siebie dystans.

W końcu jestem z miasta.

Wszedłem do korporacji, w której spędzę następne dwanaście godzin, aby zarobić na wielki apartament, podróże, gdzie zrobię sobie zdjęcia z palmami, wielbłądami i wulkanem Fuji w tle.

W końcu jestem z miasta.

Pytam koleżankę, jak jej kinął dzień, na co słyszę, że jest w kiepskim humorze. Bardzo jej współczuję, ale odchodzę, aby mnie nie zaraziła tym humorem, bo ja muszę być zawsze uśmiechnięty.

W końcu jestem z miasta.

Tego dnia podpisuję umowę z klientem na dwa miliony miesięcznie. To się nazywa osiągnięcie! A nie byle co!

W końcu jestem z miasta.

Wracam do domu, spędzam godzinę na siłowni i dwie na jodze. Trzeba o siebie dbać.

W końcu jestem z miasta.

Kładę się spać głodny, gdyż późno nie jem, bo dbam o linię.

W końcu jestem z miasta.

Zasypiam, przypominając sobie, że odeszła ode mnie narzeczona, ponieważ stwierdziła, że nie potrafi żyć z manekinem. Uśmiecham się na tę myśl. Przecież to nic nie boli.

W końcu jestem z miasta.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Do zapoznawania się z miastowymi i zestrzelenia Dzienks XDD
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    No tak. Coś za coś. Gdy zyskujesz, jednocześnie tracisz. Ważne, by proporcje zachować, by w ostatecznym rozrachunku, nie wypaść z gry:)↔Dobrze napisane?:)
  • A kuk? Zgadnij kto to? O!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Niepowtarzalny, Ty mnie nie poganiaj, albowiem zestresowany ludź, może trafić gdziekolwiek, lecz nie w Autoratorkę. O!
  • Dekaos Dondi tutaj trzeba być silnym na umyśle, bo inaczej zginiesz w odmętach odbytu hihihi
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Świetny tekst. Szkoda, że nie mój... ?

    Gratuluję ?
  • Nie czaruj Ulko, nie czaruj. Tylko strzelaj O!
  • Poncki dwa lata temu
    Ula się podkłada? To może też napisała!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Tekst w guście mym, ale pojęcia nie mam, kto. Ponawiam Akwadara?:)
  • Możliw, że Akwadar hihihi
  • Pasja dwa lata temu
    Ciekawa recepta na życie w wielkim mieście. Takie obrazy coraz częściej wbijają się w ten betonowy pęd do wolności i do zaakceptowania tylko siebie w tym bezdusznym świecie.
    Kto jest Autorem? Cholera nie wiem? Pomyślę.
    Pozdrawiam
  • Myśl i zapodaj na strzelnicy kto to taki? Xddd
  • Pasja dwa lata temu
    Stawiam na Kocwiaczek/ Dekaos?
  • Pasja masz chyba jedno oko hahaha
  • Zaczynamy polowanie na Mistrza!!!
    Strzelamy i odgadujemy Autorów Stylu i Niepowtarzalności. Macie na to dwa dni: 28 i 29 wrzesień!
    30 września odkrywamy przyłbice i bawimy się dalej. O!

    Zapraszamy na strzelnicę!!!
  • Anonim dwa lata temu
    Stawiam na Tolka Banana.
    A poważniej to na ni chu chu.
  • Może być banan albo Tolek Xdd
  • etoja dwa lata temu
    Stawiam na Antoni Grycuk
  • Zamach na Antua hihihi
  • etoja dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, To on - donos.
  • etoja nie ma cię w obserwowanych, a donosami się brzydzimy O!
  • etoja dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, Utrafiłem, O!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania