Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (143)

  • Piotrek71 dwa lata temu
    He, nawet na czasie :)
  • Na czasie i po bandzie. Nie heheszkuj tylko zgaduj!
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM?
  • Piotrek patrz w obserwowanych! Tam znajdziesz Autora. Martyny tam brak
    Strzelaj celnie hahaha
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Aaa to taki myk. Luzik, dzięki
  • Piotrek71 taki luzik O!
  • Piotrek71 dwa lata temu
    To może Szpilka?
  • Możliw, że Szpileczka nasza kochana. Z tym, że nie na pewno. O!
  • Szpilka dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi

    szpileczka kochana,
    dać jej banana,
    niech zapchnie pysia,
    bo już wyłysiał...

    niejeden user ?

    Bingo! To ja, często bywam w Częstochowie, w dechę jest, że tak powiem...

    swojsko ?
  • Szpilka oj, tam często chowa hihihi
  • Poncki dwa lata temu
    Też Szpilkę obstawiam ?
  • Poncki ano niechaj będzie Szpilka w środku tarczy O!
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Lubisz bsnsny, Szpilko?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    *banany ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukasz Jasiński

    Umiarkowanie ?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    A mnie lubisz, wbrew opinii, którą mi tutaj stworzono - wykorzystując moje imię i nazwisko? ?
  • Szpilka grzesznico jedna! Na kolanach do Częstochowy!
  • Łukasz Jasiński nie jęcz tutaj tak hojnie O!
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukasz Jasiński

    Nie mam powodów, by nie lubić. Do znielubionych się nie odzywam. O! ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi

    Ale za co? Dyć grzeczna byłam ?
  • Szpilka ale piszesz częstochową hihihi
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    A to dziękuję, Szpilko, jednakże: "lubisz" lub "nie lubisz" - jest dla mnie dziecinne, wyżej stawiam zaufanie, współpracę i szacunek, jeśli trzeba, to: niektórym ludziom należy dosadnie odpowiadać - ich językiem, bo: wtedy do nich coś w ogóle dociera, tak przy okazji: noszę okulary - one z kolei są symbolem mądrości, szczerości i spokoju, więc: zawsze we własnym mieszkaniu chodzę sobie nago - teraz myję kaloryfer w łazience (jest żółty od palenia papierosów) i piję herbatę, miłego dnia.

    Łukasz
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Czy jak matoł zakłada okulary to z automatu staje się mądry?
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukasz Jasiński

    Dopóki w człeku dzieciak tkwi, dopóty radość życia w nim ?

    Oj, miękiszony palą, dają się prowadzić na sznurku nałogu, ja nie palę i sobie chwalę ? Mój psor gadał, że zdrowiej dygnąć kielonka, niż się sztachnąć, miał chłopina rację, dożył pięknego wieku i nie kaszlał ani ani.
    No ja nie muszę myć kaloryfera, bo nie jest żółty, skoro nie jest żółty, to i na golaska nie chodzę ?

    Tobie też miłego ?

    Szpilka
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Twoja sprawa, Szpilko, każdy ma prawo do własnego życia: dzięki nagości jestem sobą, a papierosy działają na mnie pozytywnie - łagodzą wrażliwe nerwy intelektualne i działają przeciw otyłości, jako były pracownik Archiwum Akt Nowych zrobiłem zakład z kierownikiem Działu Gospodarczego - Bogdanem Latarskim (nomen omen: emigrantem znad wielkiej wody, podobnie jak do tej nowej) - strażakiem, że przez trzy lata nie będę palił i pił i co? Zakład wygrałem i dotąd nie otrzymałem pół litra czystej, jednak: przytyłem - ważyłem ponad sto kilogramów, zachorowałem na tarczycę i ciśnienie - byłem dwa tygodnie w szpitalu Czerniakowskim, walcząc o własne zdrowie: złożyłem wymówienie - wniosek o rozwiązanie umowy (miałem umowę o pracę na czas nieokreślony - stały), wróciłem do palenia, picia i uprawiania seksu - wyzdrowiałem, aktualnie ważę 73 kg przy wzroście 176 cm (mam 41 lat) - sprawdź BMI, żyj jak chcesz, pamiętaj: raz już zostałem bezprawnie wyrzucony na warszawską kostkę brukową i przeżyłem prawdziwe piekło - na moim miejscu umarałbyś już po trzech dniach (nic nie wiesz o prawdziwym życiu), do picia alkoholu namawiaj frajerów, poza tym: czekam na umowę o przedłużenie najmu lokalu socjalnego - to jest dla mnie najważniejsze, także: higiena osobista - w listopadzie idę do prywatnej dentysty - 170 zł, nie, Szpilko, jest na opak: cały czas mam wolne mieszkanie i każdy/da - może do mnie przyjechać na hulankę - drzwi dla uczciwych, miłych i normalnych ludzi zawsze są otwarte, przypominam: jestem pogańskim racjonalistą - libertynem i intelektualnym biseksualistą - nic nie mam do ukrycia, wiem: chciałabyś, abym wychodził na miasto i dawał zarobić agencji towarzyskiej, restauracjom, kinom i kupował prezenty jakimś nierobom (a co w zamian dostanę)? Weź pod uwagę to, że robię następujące opłaty: czynsz, śmiecie, prąd, kredyt bankowy, abonament i subskrypcję filmów na CDA, także: kupuję jedzenie, robię śniadania, obiady i kolację, sprzątam własne mieszkanie - 24 mkw, gdybym ciebie posłuchał - przez ciebie zostałbym wyrzucony na bruk i co dalej? Pomogłabyś mi? Nie, nic z tych rzeczy: miałabyś frajdę: po co mnie posłuchałeś? To nic innego jak przewrotność i hipokryzja - życie cudzym kosztem, jasne: hulał będę dopiero w grudniu - 300 zł wydam na 6 Żubrowek - trzy czwarte, kończąc: dziękuję za miłą rozmowę.

    Z pozdrowieniem
    Łukasz Jasiński
  • Łukasz Jasiński hahahaha okulary i mądrość hahaha
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Też miałem z tego ubaw, dodam że tęgi
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko gosciu jest przezabawny, taki gołodupiec
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Ale powinien mieć prawo jak każdy do swobody wypowiedzi ;)
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko czy ktos mu je odbiera?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Akwadar Nie twierdzę że odbiera, tylko zaznaczam że fajnie ;)
  • Akwadar dwa lata temu
    Łukaszenko też tak uważam, rzadko można czytać takich... okazy smiesznoszności
  • Łukaszenko pewnie ma też zęby żółte hihihi
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi i żółte paluchy
  • Łukaszenko dwa lata temu
    "Dzięki nagości jestem sobą" ja prld
  • Łukaszenko dwa lata temu
    szpilko nie zmarnuj tej okazji, bierz póki ciebie pragnie XD
  • Łukaszenko Adam z raju, tylko Ewy brak hahaha
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Myślę że on sobie w pojedynkę z tym radzi świetnie ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Patrzy przy tym w lustro mniemam XD
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ostatnio mnie zdziwił, taki inteligent a napisał żę "nasra na mój grób" XD
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Tak, proszę łaskawego pana, łysina też świadczy o silnym charakterze człowieka, a poza tym: posiadam nabytą niepełnosprawność, a nie wrodzoną - proszę samemu sprawdzić różnicę, oczywiście: jestem za aborcją, karą śmierci i eutanazją, słuch straciłem po operacji na nosie jak miałem siedem lat, kilka lat wcześniej temu spadła na mnie szyba od drzwi i byłem cały pokaleczony: głowa, dłonie, twarz i nos, który najmocniej dostał - niemal pękł na pół, najdziwniejsze jest to - nie straciłem przytomność i doskonale to pamiętam i najprawdopodobniej słuch straciłem przez źle użytą narkozę, podobnie jest ze wzrokiem - widziałem doskonale i nie nosiłem okularów, dodam jeszcze: przechodząc przez życie - stres i presję - dostałem wady wzroku - nie widzę z daleka, pierwsze okulary kupiłem jako pracownik Zakładu Pracy Chronionej, może łaskawy pan sobie myśleć o mnie co chce - nic mi do tego, jednak: powiem coś, wczoraj czytałem artykuł w Onecie o bardzo wykształconym człowieku, który dzięki studiom finansowym pracuje w banku i zarabia 21 000 zł, prawda to czy fałsz? Fałsz: z tych 21 000 zł zarabia jakieś 25% - reszta to pieniądze jego klientów i jeśli jego klienci stracą pracę - wtedy będzie zarabiał, ile? Taki mądry jesteś, gówniarzu? Dziękuję za rozmowę.

    Z poważaniem
    Łukasz Jasiński
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukasz Jasiński

    Proponowałam kasę yankowi wojownikowi, bo tak pragnie na Kubę wyjechać, dlaczegóż nie wspomóc ziomala? Ziomal jednak na życie jeszcze sobie zażyczył, no cóż, miałam na myśli bilet w jedną stronę, no resztę trzeba samemu wykombinować, nie ma lekko ?

    Wiesz co? Zadeklarowałeś własną mądrość, a potem postąpiłeś bardzo niemądrze, jak się rzuca palenie, to trzeba koniecznie zacząć sport uprawiać, żeby nie przytyć i menu zmienić, czyli się nie OBŻERAĆ, to się nie przytyje. Wiadomo, że dym papierosowy oszukuje żolądek i je się dużo mniej do potrzeb organizmu, gdy zabraknie dymu papierosowego zaczyna się ŻREĆ, ale na to jest rada i to skuteczna.

    No cóż, cywilizacja opiera się na zaspokajaniu wzajemnych potrzeb, każdy chce zarabiać, żeby żyć, zatem trzeba wyjść do kina i do knajpy, no co to będzie, gdy każdy będzie w domu siedział?
    Mieliśmy próbkę /COVID/, ile firm splajtowało. No nie można tak egoistycznie do wszystkiego podchodzić. O!

    Też pozdrawiam ?
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Tak, sam o to prosiłeś, durniu! Zacznij wreszcie czytać, czytać i czytać z pełnym rozumowaniem! Sam obrażasz ludzi, a na riposty: "mam to gdzieś" i tu, durniu, trafiłem w czuły punkt - zabolało, co!? Sprawdź, co ta nowa dziewczyna o tobie napisała, zanim tutaj zaczęła publikować - zrobiła obserwację i dobrze trafiła - w cel pal! A teraz żegnam!

    Łukasz Jasiński
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Czy ty jesteś sztuczną inteligencją, portalowym BOTem?
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Ja już wyrosłam z łapania okazji, mam własne auto ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Łukasz Jasiński W nic nie trafiłeś, no może w swoją głupotę
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka Łukasz Jasiński moze się drugi raz nie trafić, serio będziesz żałować ;)
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Może sam skorzystaj z okazji, a? Przeca on biseks ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka To że sam ze sobą to robi nie znaczy że jest biseks. Szanuję odmienności, ale zostanę przy starym dobrym hetero ;)
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Przeca to Opowi, a nie Tinder, tu się par nie kojarzy, tylko się kłóci do upadłego o duperele albo hejtuje, albo trolluje. No! ? ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka Miłość pasuje do każdego portalu ;)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Szpilka Napisz Łukaszowi po niemiecku, od razu się odczepi myśląc, że jesteś brzydka Helga :)
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    Hahahahahah, aleś wymyślił, a jak on brzydkie też lubi? Brzydka też baba ??
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka Myślę że bierze jak leci byle serce biło ;)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Szpilka Ja to wiem, chodziło mi o wyśmianie pewnego stereotypu.
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Fakt, lepsza miłość niż niemiłość ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka No właśnie...
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    Niemki mniej ładne od Polek, ale za to zgrabne laski, mniej ładne w sensie statystycznym, Polek więcej ładnych na ulicach, Niemek mniej, ale piękne można częściej spotkać ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Tym bardziej, że z ładnej miski jeszcze się nikt nie najadł ?
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Szpilka Co do Polek, to dużo przyjechało dziewczyn z Ukrainy:) Wiem, jestem trochę złośliwy.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka Wyobraziłaś sobie jak na golasa czyści grzejnik? Tak romantycznie to opisał
  • Szpilka dwa lata temu
    Abbie Faria

    Ukrainki też ładne kobitki, Słowianki w ogóle urodziwe ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Hihihihih, no nie wyobraziłam, bo mam myjkę elektryczną, załączam i się myje, kto by się zginał i wyginał do kaloryfera ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka Też na golasa ją obsługujesz ?XD
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Dlaczemu na golasa? Na golasa to się na stole operacyjnym leży np.

    Mykam w real, ciao ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka Chcę w koledze żar rozpalić, że niby macie podobne zainteresowania ;)
  • Szpilka dwa lata temu
    Łukaszenko

    Ty mnie nie swataj, garba nie mam, sama SE radę dam. No!

    Ciao ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Szpilka hej ;)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Do Ekwadoru!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Tam życie tanie, a Ty bogata, przez rok bym se ustawił, najpierw trza ogarnąć.
  • Akwadar dwa lata temu
    yanko wojownik 997 byłem w Ekwadorze ze trzy razy w roku!
  • Akwadar dwa lata temu
    W klubie jexdzieckim za Olsztynem :))
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka "Przeca to Opowi, a nie Tinder, tu się par nie kojarzy," - aaa kotki dwa...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Akwadar, Kuźwa, piechotą dojdę w tydzień!
  • Akwadar dwa lata temu
    yanko wojownik 997 no widzisz! po co Kuba :)
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Bogaty to jest Robek Lewandowski, mnie starcza do pierwszego, i tyle, a może aż tyle ?
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Aha, to ja nie w temacie, wolałabym, żeby userzy skupiali się na pisaniu, miast randkowaniu. O! ?
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Bieda, która nie zabija radości życia

    Aż 70 % Ekwadorczyków żyje poniżej poziomu nędzy! Pozostali są po prostu biedni. Tylko nieliczni mogą cieszyć się dostatnim życiem. Jednak, mimo tych trudnych warunków, jest w nich wielka radość z życia. Cechuje ich również ogromna gościnność i uprzejmość. Mieszkańców Ekwadoru można podzielić na dwie zasadnicze grupy.

    http://phontour.pl/a/gvjv,poznajemy-mieszkancow-ekwadoru

    Bardzo budujący opis, bieda dla wszystkich!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Ale tam jest moc Europejskiego pieniądza, choć bardziej (dulara) i tanio, można żyć full wypas - jak dla yanka, czyli minimalistycznie, jak dla Cię.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Sama się zadeklarowałaś na Kubę, to ja już bym wydłużył trasę i na druga stronę kontynentu, pisałaś żeś bogata.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Czeba pójść po kotka - Marka, żeby kotek - Szpilka, nie płakał.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, anat Cię chwaliła, chciała zapewne, żebyś obrywała za nią, naprawdę przyszła mścić się na każdym.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    *przyszło, bo u niego zachwiania tożsamości płciowej
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Ja mam full wypas, tu gdzie jestem - starcza mi na życie bez chłodu, głodu i bicia ?
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Oj, coś pokręciłeś, pisałam, że chciałabym być bogata, a kto by nie chciał? Bieda jest niewygodna, gdy człek młody, to go skrzydła młodości nad biedą unoszą, ale z czasem, gdy lat przybywa i kilogramów, to skrzydła nie poradzą i się spada w tę biedę jak grucha w kocie łajno ?
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    To miło, że chwaliła, ale nie jestem z nią w zmowie. Widocznie jakś kilka jej dokuczyła, stąd odwet ?
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Łojtam, łojtam, to tylko przyjacielskie pogwarki, Marek fajny jest, sympatyczny i kulturalny, miło z nim pogwarzyć. O! ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Coś zmieniacie linię obywatelko. Najpierw sponsoring na Kubę, ale jak Ekwador, to już nie, poza tym wypisyliście, jak to Wam się wiedzie. Wy tu władzy nie ściemniajcie, bo władza ma sposoby, żeby wam rozjaśnić.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka,

    "gdy lat przybywa i kilogramów"

    O, i tu, widzicie też nieścisłość, byliście skłonni twierdzić, że brzuch macie płaski, co wam nie utrudnia pożycia. Mówicie że padacie, a podawaliście, że wy płyniecie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, My wiemy, że nie jesteście, byście byli, to już byśmy tu was doprowadzali z celi.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Przyjaciela tośmy już wam sprawdzili, władza wam konkubinatu nie zakaże (przeciwwskazań innych nie ma), ale sugestia jest, byście stworzyli podstawową komórkę społeczną na drodze sformalizowanego związku.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Teraz ultor was chwali - musieliście podpaść w środowisko, skoro tak na was dintojrę chcą ściągać.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    No i? Powyzywa i przestanie, w końcu wszystko się nudzi ?
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Hahahaha, no dobre, dobre, nie wiedziałam, że masz satyryczny potencjał ?
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    No ba, płaski, a kilogramy to koniecznie muszą się na brzuchu odkładać, a? U kobitek nie tylko brzusio się otłuszcza, ale cycuś, uda, dupina. No, panie z MO ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Nie próbujcie tu wdziękami zwodzić, bo władza jest odporna.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    No na władzę nie poradzę ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, O i widzicie, macie rację i o tym wiecie. Władza też ma rację i wiecie, że to są racje niepodważalne i takie jest sedno tarczy.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    No ktoś tu rządzić musi, zobacz, co się wyprawia, wolałam już naszych lokalnych łobuzów, przynajmniej wiadomo było, czego się po nich spodziewać. A teraz? Sodomia i Gomoria ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, Tu macie całkowitą rację, bo - czy wy wiecie, co by było, jakby nikt nie rządził? - Wy sobie nie zdajecie nawet z tego sprawy, nie potraficie skonstruować tego w wyobraźni! Na szczęście my jesteśmy. Widzicie narzekaliście a teraz wam tęskno, a my jesteśmy od tego, żeby było wam mniej, lubicie wadzę - słusznie, po władzy zawsze wiecie czego się spodziewać, to jest właściwa linia. Sodomia i Gomoria - tak, tak chcą nas przedstawiać, wytykać palcami, ale oni jeszcze nie wiedzą, że bez posiadania rąk, to im się uda, nikt lepiej od władzy, ręki na władzę podniesionej, nie obcina. Wy wiecie co oni nam mogą? - może i wiecie, ale nie przeklinajcie, bo nie przystoi.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    Ja wiem, ja wiem, kto to powiedział - Cyrankiewicz:

    Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę przeciw władzy ludowej, niech będzie pewny, że mu tę rękę władza ludowa odrąbie.

    Panie władzo, do dzieła! Połam im klawiatury, a po ryjach też możesz nastrzelać. O! ( ͡◭ ͜ʖ ͡◭)
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szpilka, I słusznie, dobrze wiedzieć pewne rzeczy, wówczas jesteście wyedukowana. Po ryjach, to oni już tak wzięli, że jeszcze nie wiedzą, że z posadzki skomlą. My moglibyśmy ich od razu, ale poco? Czy nam się śpieszy? Czy oni jeszcze coś mogą? Niech oni sobie poleżą, zgniją! - Niech inni na nich popatrzą - tak kończy wróg narodu! Niech to będzie przykład! A przykład skłania do wyciągania wniosków, więcej wniosków, to lepsze wyedukowanie, a jaki ma być obywatel? - Taki jak wy - wyedukowany. U nas wszystko jest proste i na chłoporobotniczy rozum.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ktoś ma duże poczucie humoru, też częstochowsko, ale - takie jaja to mógł Antoni Grycuk.
  • Mogą to być jaja Antosia. Hihihi
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Akwadar?
  • Albo rybka, albo karaś hahaha
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Ten taki na S. (zwyczajny katolik, który uważa, że zjadł wszystkie rozumy): używał niezaradnych rymów częstochowskich i nagle zniknął - to ten? I podwójny szpieg, który używa cudzej tożsamości - Aleksander Łukaszenko?

    Łukasz Jasiński
  • Łukaszu! A po stole nie brzękaj! Spójrz w obserwowanych i strzelaj! XDD
  • Łukaszu! A po stole nie brzękaj! Spójrz w obserwowanych i strzelaj! XDD
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    A ja serdecznie zapraszam na merytoryczną polemikę wiersza "Znikt", który dzięki mnie wszedł na listę rankingową.

    Łukasz Jasiński
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Łukasz Jasiński Chwała tobie za to o wszechmogący....
  • Łukasz Jasiński fajna reklama na Niepowtarzalnym O!
  • Łukaszenko zapraszamy do zabawy! Można nawet aż dwa teksty zafundować dla swojej osoby> O!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Ostatniom jestem trochę skonfundowany Motylami w brzuchu ;)
  • Łukaszenko każda wymówka ma sens O! xDD
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Zapomniałem już że miłość jest tak wyczerpująca...
  • Łukaszenko obyś przeżył hihihi
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    ?
  • Łukasz Jasiński trudno w tym tłoku o merytoryczną polemikę O!
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    Łatwo, bardzo łatwo, tylko trzeba mieć racjonalny zmysł obserwacyjny i kark na głowie - nie ulegać emocjom.
  • Łukasz Jasiński racja, ale po co sobie szarpać kręgosłup moralny? O!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    O właśnie. Zniknęły w odbycie, niebytu:)
    Jeno im rosochate piety wystają, by bezsilność, miała po czym deptać?:)
  • Zniknęły, a strzelec pozostał i nie strzela XDD
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    To jest tekst Łukaszenki.
    Tylko on robi taką literówkę, jak jest w tym wersie:

    Wściekłość, ból, bezśilność im depcze po piętach

    bezśilność ---> zśi ---> bezsilność

    Identyczna jest w tym wierszu:

    https://www.opowi.pl/--a79343/

    pewne rzeczy nigdy śię nie zmienią ---> śię

    Nikt więcej takiej literówki tutaj nie robi, odkąd pamiętam. Ja takie rzeczy widzę:)
    A ponieważ Łukaszenko nie ma konta wśród NSzO, obstawiam, że napisał to ktoś z jego "rodzinki":)

    Styl pisania i błąd w dwóch pierwszych wersach przypomina styl Margerity. Lecz wśród NSzO jej nie ma... No to strzelam:

    Magda1906!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    pudło
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Na czym polega styl Margerity, jeśli chodzi o wiersze?

    1. Wiersz pisany jest jak najprostszym, wręcz naiwnym językiem.
    2. W wierszach są błędy.
    3. Każdy wers zaczyna się dużą literą.
    4. Na końcu wiersza nie ma kropki.

    W wierszu "Dwa gnomy z miasta" obecne są wszystkie cechy jej stylu.

    Odnośnie do 2., błąd polega na pomyleniu rodzajów:

    Weszły na portal dwa trolle
    Myśleli że są silni

    Trolle to rodzaj nijaki. Powinno być:

    Weszły na portal dwa trolle
    Myślały że są silne
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Przykładowy wiersz Margerity:

    Moje słoneczko

    Jesteś moim słoneczkiem
    Co codziennie rano
    Na niebie wschodzi
    Promieniem niczym palcem
    Głaszczesz mnie po ramieniu

    Szepcząc że pora wstać
    Bo szkoda dni
    Gdy cię nie widzę
    To się smucę
    Proszę więcej nie znikaj

    Tu są cechy tej poezji:

    1. Wiersz pisany jest jak najprostszym, wręcz naiwnym językiem.
    2. W wierszach są błędy.
    3. Każdy wers zaczyna się dużą literą.
    4. Na końcu wiersza nie ma kropki.

    Odnośnie do 2. - oczywiście, był błąd, który został poprawiony:

    https://www.opowi.pl/moje-sloneczko-a77430/
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Łukaszenko, a Ty w kogo strzelasz?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Może to być także yanko wojownik 997.

    yanko wojownik 997 często używa szyku przestawnego, który tu mamy:

    Tylko po wyzwisk i wulgaryzmów szli linii

    Ale yanko wojownik 997 to chyba też krewny Łukaszenki, więc wszystko zostaje w rodzinie.

    Magda1906 czy yanko?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Trzy Cztery nie mam pojęcia
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Łukaszenko, ja też tylko dedukuję.

    Np. podobieństwo między Tobą a yanko widzę w tym, że nie używacie tzw. "kropki nienawiści". Nie stawiacie kropek na końcu zdań. Ani tu (jak wyżej) ani na Forum.

    Więc nie wiem, czy to wierszyk yanko, czy Magdy1906 (czyli Margerity).
  • Toć to ta sama Marggrita hihihi
  • Łukaszenko pudło to, ty hihihi
  • Trzy Cztery rozbrajasz pięknie strzelnicę O!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Toć jo ;)
  • Łukaszenko napisz coś i wyślij na Berdyczów O!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Niby Szpilkowe, ale może to być zmyłka, no ale... no niech będzie Szpilka?:)
  • Możliw, że zmyłka, ale możliw, że nie O!
  • Zaczynamy polowanie na Mistrza!!!
    Strzelamy i odgadujemy Autorów Stylu i Niepowtarzalności. Macie na to dwa dni: 28 i 29 wrzesień!
    30 września odkrywamy przyłbice i bawimy się dalej. O!

    Zapraszamy na strzelnicę!!!
  • Anonim dwa lata temu
    Stawiam na Tolka Banana.
    A poważniej to na Akwadara.
  • Możliw, że Wodniak! Z tym, ze nie na pewno hihihi
  • Pasja dwa lata temu
    Zawierucha weszła w Portal i takie gnomy. Piotrek, albo Dekaos
  • I znowu połówki kapiszonowe O!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania