Nienawiść + list Do tatusia

Drogi ojcze,

 

pragnę Ci podziękować za to, że mogłem odkryć to, co czasem bywa piękne, a czasem jest jak zwykła prostytutka. Dziękuje za życie, które lubi się pierdolić, aby potem powstać z kolan. Dziś piszę ten list, byś wiedział, że istnieję.

 

Tato to siedzi we mnie. Wszystko to, co bezwzględne. Jestem tak samo, jak Ty, jednym z bystrych węży. Na szczęście nie każdy to grzechotnik, walczę nadal do ostatniej kropli. Iskrę w oczach mam po Tobie, tak jak mój zniosły ton. Nienawidzę tak jak Ty, chciałbym, żebyś się zalał krwią. I, mimo że nie mam gołębia w dłoniach, to wszystko leci mi z rąk.

 

Mam kły jak brzytwy i krok nieuchwytny. Strzeż się złego, to spada na bogatego i biednego. Nie zawsze warto się modlić, czasem siedem razy pomyśl. Czy warto było pobić, czy warto utwierdzać ostatnią myśl? Czuję Twoją obecność, pragnę być niewidzialny. Wkrótce ujrzysz moje barwy.

 

Czarno biała prawda lubi brudzić szkło na oczach. Stałeś już nie raz na granicach, klifach, zboczach. Dziś stoję ja, na krawędzi światów dwóch. I choć słabnie mój balans, przyjdę do Ciebie jako duch.

 

Dałeś zło, obłęd i nienawiść. Oddam ból, krzywdę i zawiść.

Nie dałeś troski, bliskości i miłości. Nie dam połamać swoich kości.

Dałeś rozpacz i cierpienie. Oddam śmierć i więzienie.

Nie dałeś żyć mi w mym pokoju. Nie dam spoczywać Ci w spokoju.

 

Zapomniałem już o ludzkich łzach. Zapomniałem już, co to ludzki strach.

Pamiętam nadal, Twoją twarz. Pragnę oddać Ci to, co jeszcze masz.

Zapomniałem już o żalu i stracie. Zapomniałem jak wyglądam, kiedy płacze.

Pamiętam, że życzyłem śmierci uparcie. Pamiętam jeszcze o tacie.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Shiroi Ōkami 10.05.2016
    I tutaj również nie potrafię do nikogo przypasować do stylu, słaba w tych zgadywankach jestem :(
  • Specific_girl 10.05.2016
    60secondstoDie
  • 60secondsToDie 10.05.2016
    Tylko ktoś, kto mnie nie zna, mógłby pomyśleć, że napiszę nienawistny list do swojego ojca, więc wybaczam tę pomyłkę :) Tekst ładny, ale nie mam pojęcia, kto mógł go napisać :(
  • Neurotyk 10.05.2016
    Słuchajcie, coś mi świta, że w poprzedniej edycji był tekst również przedstawiający ojca w złym świetle, z żalem do niego, za to jaki był, a raczej jaki " nie był". Chyba gdzie w spisie na forum jest ten tekst.
  • Neuro, słowa tekstu nie przeczytałem, ale po Tym komentarzu obstawiam Ciebie :D
  • Akwus 10.05.2016
    aaaaaa! Przez to przelogowywanie pomiędzy trzema kontami, kiedyś wstąpię niechcący do Światków Jehowy :(
  • Neurotyk 10.05.2016
    Niepowtarzalny Styl haha, nie, nie, mam dobrego ojca, z takich rzeczy teraz nie będę żartował :)
  • Neurotyk 10.05.2016
    Akwus, to Ty?:D
  • Akwus 10.05.2016
    Nie do opanowania dla mnie, kiedy jestem na koncie NP, kiedy na trybunale, a kiedy na własnym :(
  • Shiroi Ōkami 10.05.2016
    A właśnie się zastanawiałam, kto tym razem zapomniał się przelogować :D
  • Vasto Lorde 10.05.2016
    Najbliżej mi jakoś pasuje do 60seconds :)
  • Nazareth 11.05.2016
    To pomieszanie prozy z poezją... Wydaje mi się, że to Niebieska.
  • KarolaKorman 12.05.2016
    Naz, możesz mieć rację :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania