Nienawiść + list Znienawidzony Ukochany

Kochany (Znienawidzony). Ni cholery nie wiem po co piszę ten list. Ba! Mam prawo sądzić, że po przeczytaniu mojego imienia na kopercie od razu to wyrzucisz. Ale źródło mojej nadzieji jest nieskończone. Więc (wiem że od więc nie zaczyna się zdania, a ty tego nienawidzisz) się nie poddaje i piszę ten list.

Opowiem Ci o moich uczuciach do Ciebie. Po tym co mi zrobiłeś... Kiedy zobaczyłam Cię z Nią... Wchodziłeś w Nią, gdy mnie zauważyłeś. Patrzyłeś mi prosto w oczy, ale nie widziałam w nich bólu czy skruchy. Twoje oczodoły były pełne pogardy...

To było za wiele dla mnie. Znienawidziłam Cię w tamtej chwili najbardziej na świecie. Miałam ochotę zawiązać te twoje jaja na szyi i udusić Cię wraz z Nią. Niestety za bardzo mnie to załamało. Jedyne co mogłam zrobić to rozpłakać się i uciec... Uciec jak najdalej. I uciekam do tej pory. Dlaczego - spytasz. Bo Cię kocham idioto!!! Kochałam... Kocham... I będę kochać i nienawidzić już zawsze. Taka już jestem... Nie zmienię się chociaż bardzo bym chciała.

Twoja nienawidząca Cię i kochająca nadal BYŁA

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • xxECxx 10.05.2016
    ... za te jaja :) 5 :)
  • KarolaKorman 10.05.2016
    To też mi pasuje do nagisy :)
  • Akwus 10.05.2016
    No to teraz Was zastrzelę :) nie kojarzę, by się zgłaszała do udziału, ale tekst mi bardzo pasuje na Natalię O.
  • NataliaO 10.05.2016
    A czemu do mnie?
  • Akwus 10.05.2016
    Dawno, dawno temu miałaś taki ładny krotki tekst o tym jak bohaterka chciała wykrzyczeć imię swojego mężczyzny, ale orgazm jej przeszkodził :) jakiś mi to się przypomniało czytając powyższe :)
  • Shiroi Ōkami 10.05.2016
    Akwus, to na pewno nie Nat, zupełnie nie jej styl ;D
    Nie kojarzę autora, niestety :(
    Nadzieji - nadziei
    Widzę też kilka braków w przecinkach :c
  • NataliaO 10.05.2016
    To było za wiele dla mnie. Znienawidziłam Cię w tamtej chwili najbardziej na świecie. Miałam ochotę zawiązać te twoje jaja na szyi i udusić Cię wraz z Nią - DOBRE. Miałam ubaw przez maleńką chwilkę. 5:) I nie mam zielonego pojęcia kto to.
  • TeodorMaj 10.05.2016
    Może się mylę, ale myślę, że to może być Kociara :)
  • Kociara 10.05.2016
    A gdzie niby mnie tu odnalazłeś?? bo to jakoś do mnie nie pasuje :D
  • TeodorMaj 10.05.2016
    Kociara Mam swoje podejrzenia :D I coś w tekście, co przemawia za Tobą :D
  • Kociara 10.05.2016
    TeodorMaj hmmm no nie wiem. polemizowałabym :D
  • TeodorMaj 10.05.2016
    Kociara A ja nie :D K... O... T... :D
  • Kociara 10.05.2016
    TeodorMaj tak wiem bardzo kocham koty i co z tego? :D
  • Nazareth 11.05.2016
    Tu ciężko mi powiedzieć, albo nagisa, albo Kociara (przez tego KOTa)
  • KarolaKorman 12.05.2016
    Nie wiem czy Natalka się z nami bawi, ale to chyba nie jej tekst :( Może to być jeszcze Emilia, choć Koteczek sam się nasuwa :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania