Oni, zapomnieni - Mogę zapalić?

– Co o tym myślisz? – spytała wypuszczając dym przez nozdrza i przymykając lekko oczy.

 

Chłopak siedział nieruchomo wpatrzony w ścianę. Wydawać by się mogło, że nic do niego nie dociera. Był cały blady i przerażony.

– Nie mam pojęcia... nie wiem – zamilkł.

 

Obracając zwinnie, między palcami papierosa, również utkwiła lodowate spojrzenie w ścianie.

– Nie podobało mi się to. Wredna, stara baba. Sobą się powinna zająć – powiedziała zdenerwowana kręcąc głową.

– No... tak. Czy... mogę zapalić? – zapytał z drżącymi ustami.

Dziewczyna miała nawet ochotę się roześmiać, gdy dostrzegła błagalny wzrok chłopaka. Na swój sposób wydało jej się to urocze.

– Przecież nigdy tego nie robiłeś – zauważyła, zerkając na niego podejrzanie.

– Owszem – zgodził się – ale teraz, chcę spróbować – zbliżył się nieco. – Mogę?

 

Nie odpowiedziała od razu. Nadal patrzyła zaskoczona, i oblizywała zęby. Nagle, zaciągnęła się dymem w dużej ilości i podsunęła się do niego. Chłopak odsunął się lekko zdezorientowany. Nie wiedział co zamierza...

Swoje dłonie położyła na jego policzkach i pocałowała go, uwydatniając przy tym namiętność, czułość i oddanie. Wypuściła dym, wkładając mu język do ust.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kocwiaczek 19.10.2020
    Ekhem... do gardła? Jak długi ona ma ten język? Może jednak lepiej do ust? Trochę brakuje przecinków przed imiesłowami, ale to szczegóły;) Historia się rozkręca, tylko dlaczego to takie krótkie? :(
  • Raven18 20.10.2020
    Masz rację, poprawiłem ??
    Ano krótko, taka forma od początku hah :D
  • kigja 19.10.2020
    Do gardła, bo ona była Alien'em.

    Trudno wyrobić sobie zdanie po mini, w którym nie ma konkretnego oparcia.
    Jeśli to fragment, to ma pewien urok.
  • Raven18 20.10.2020
    Jest to fragment większej części - zerknij na mój profil
  • Shogun 19.10.2020
    No proszę proszę, dzieje się, dzieje. Jestem bardzo ciekawy reakcji chłopaka, zwłaszcza, że w porównaniu do dziewczyny jest on cichy i taki jakby bardziej delikatny.
    No no, obaczym :)
  • Raven18 20.10.2020
    Ano, obaczym :D
  • Narrator 20.10.2020
    Dała mu czadu, ale sam o to się prosił. Wyciąć 70 słów i byłoby WDECHOWE drabble.
  • Tjeri 20.10.2020
    Podpisuję się pod Narratorem.
    Teraz doczytałam, że to część większej całości - to już insza inszość...
    "– Nie mam pojęcia... nie wiem – zamilkł" - Po "nie wiem" kropka, "zamilkł" wielką literą.
    "– Owszem – zgodził się – ale teraz, chcę spróbować – zbliżył się nieco. – Mogę?" - po "spróbować' kropka, "zbliżył" z wielkiej.
  • Pan Buczybór 20.10.2020
    Ech, nie dane już mi przeczytać o języku w gardle...
    Świstek, ale dosyć ciekawe. Owszem, część całości, ale nie zmienia to dużo.
  • Simia 12.11.2020
    Krótkie coś, a szkoda ;)
  • Onyx 19.11.2020
    Noooo, romansik, romansik, dziewczyna coś czuję, lecz czy chłopak też?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania