Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Oni, zapomnieni - Przeniosą mnie

– Trzeba to zrobić, nie mamy przecież wyjścia. Powiedzieli mi wyraźnie, że przeniosą mnie do innego ośrodka, bo cię demoralizuję. Idioci... – mówiła, pakując z pośpiechem ubrania do torby. – Nie ma czasu się zastanawiać – powiedziała, ostro wbijając wzrok w nieruchomego chłopaka, siedzącego przy ścianie.

– Słuchaj, ja ... – zaczął niepewnym głosem i nawet na moment nie spojrzał w stronę dziewczyny – Ja nie wiem czy to dobry pomysł. Będziemy mieli ogromne kłopoty.

Dziewczyna rzuciła gniewnie plecakiem na podłogę.

– To może naprawdę mam na ciebie zły wpływ? – po raz pierwszy chłopak mógł zauważyć łzy w jej oczach.

– Nie, nie, nie, to nie jest prawda – starał się tłumaczyć i podejść do niej. Zrobiła. mały krok w tył.

– Kurwa, Aiden. Jesteś jedyną osobą, która mi została, nie licząc pijącej matki. Nie możesz mi tego zrobić... nie możesz – dławił ją płacz, który starała się powstrzymać.

Aiden stał nieruchomo.

Następne częściOni, zapomnieni... (Koniec)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Kocwiaczek 14.11.2020
    Powiedzieli mi/ mi niepotrzebne, można usunąć
    Słuchaj, ja ... / trzykropek bliżej ja
    dziewczyny – Ja / po dziewczyny kropka lub mała litera jeśli kontynuujesz wypowiedź
    wpływ? – po/ z dużej Po
    Zrobiła. mały/ bez kropki
    możesz – dławił/ chyba z dużej dławił i kropka po możesz.
    Nieruchomo już było, dałabym na przykład "stał bez ruchu, z rękami po bokach."

    Dobre, ale za krótkie:( Dlaczego nie ma rozwinięcia poprzedniej części? I tak czekam na więcej, mam niedosyt.
  • Raven18 14.11.2020
    Dzięki Kocwi :D
    Taka forma tej seryjki, krótkie fragmenty. O rozwinięciu poprzedniej części nie chcę teraz za dużo mówić ;)
  • Shogun 14.11.2020
    Dobre, ale racja przydałoby się więcej i chce się więcej, dlatego będę czekał :)
  • Raven18 14.11.2020
    Dzięki Sho!
  • kigja 14.11.2020
    Przez chwilę myślałam, że chłopak jest martwy, a później czar prysł i się odezwał. Byłby zarąbisty klimat.?
  • Raven18 14.11.2020
    Żyje i ma się dobrze... :D
  • Onyx 19.11.2020
    Szkoda mi dziewczyny. Oby chlopak zdecydował dobrze, dla ich obojgu, nie zważając na kłopoty ;)
  • Raven18 20.11.2020
    Dziękuję za wszystkie komentarze :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania