Tajemniczy Chłopak- Prolog

Cześć! Nazywam się Chloe. Mamsiedemnąscie lat i obecnie mieszkam w miejscowości Dillingham na Alasce. Jest to mała miejscowość, gdzie tak naprawdę wszyscy się znają. Moi rodzice zginęli w wypadku samochodowym, gdy miałam dziesięć lat, ale na całe szczęście zostałam adoptowana i jakoś specjalnie nie narzekam na swój los. Czasami mam gorszy dzień i jest mi smutno, bo brakuje mi moich prawdziwych rodziców, ale dzięki moim adopcyjnym rodzicom mam szczęśliwy dom i niczego mi nie brakuje. Moja mama, Matilda, jest wspaniałą kucharką z niekończącymi się pomysłami, a ojciec, Ben, ma własną firmę, w której wytwarzają różne sprzęty elektroniczne, więc na brak pieniędzy nikt z nas nie narzeka. Mimo tego, że oboje pracują i spełniają się zawodowo, zawsze znajdują dla mnie czas. Mieszkaliśmy w Nowym Jorku przez kilka lat, miałam tam kilku przyjaciół, z którymi fantastycznie się bawiłam, ale Matildzie przestało się tam podobać. Nie lubi gigantycznych miast, dusiła się tam. Dlatego oboje z ojcem stwierdzili, że przeprowadzimy się gdzieś, gdzie jest spokojniej i gdzie Matilda będzie mogła otworzyć wspaniałą restaurację. Byłam na nich wściekła, nie chciałam wyjeżdżać, ale nie miałam wyboru. W Nowym Jorku czułam, że żyję. Codziennie chodziłam z przyjaciółmi na zakupy, imprezy i dzięki temu nie myślałam zbyt wiele o tym, co było kiedyś. Gdy się tu wprowadziliśmy, byłam bardzo przybita przez długi czas. Tutaj jest zimno, nie ma za bardzo gdzie pochodzić, no chyba, że do lasu albo nad rzekę, gdzie mogę posiedzieć i pomyśleć. Liceum jest zwyczajne, gdzie są zwyczajni ludzie, tak jak wszędzie. Uczniowie dość serdecznie mnie powitali. Zaprzyjaźniłam się z Ellie, która jest zabawna, sympatyczna, służy pomocą, ale czasami za dużo gada i jest upierdliwa. I tak była dla mnie najbliższą osobą tutaj dopóki nie spotkałam jego... Od momentu gdy go poznałam wszystko się zmieniło, mój świat przewrócił się o 180 stopni. Wszystko zaczęłam postrzegać inaczej i moje życie nabrało większego sensu, poczułam, że żyję. Poznajcie moją historię...

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • elenawest 26.03.2016
    Fajnie, ale nie wrzucaj całego opowiadania za jednym razem, bo gwarantuję ci, że bardzo szybko zniknie
  • Siostra Jude 26.03.2016
    Jestem na tak;))) Alaska jest cudowna , a Newyork City przereklamowany. PS.Oglądałam kiedyś taki serial o Alasce.
  • Vampircia 26.03.2016
    Przystanek Alaska?
  • Neli 26.03.2016
    Jego i Go jest z wielkich liter, dlaczego?
    Liczby pisz słownie. Zachęciłas mnie do przeczytania kolejnych rozdziałów, tutaj dałam 4 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania