TW – Dzień Ozara! – "Odmieniec"

TW2

Gwałciciel z dwoma członkami

Zaginiony peron

Rude włosy w odpływie

Euforia

 

Odmieniec

Tekst wzorowany na Metro 2033.

 

Nazywali go rożnie: sadystą, odmieńcem, dargiem, dziwakiem, monstrum, albo gwałcicielem z dwoma członkami. Czy to była prawda, nikt nie wiedział, bo sprawdzić nie było jak. Nazgaj był rzeczywiście inny. Miał ponad dwa metry, szerokie bary jak u niedźwiedzia, długie łapy pokryte potężnymi mięśniami, a do tego zęby, a właściwie kły jak u prawdziwego drapieżnika. Nikt nie wiedział, skąd się wziął. Po prostu był i wszystko. Czasami tylko po cichu mówiono, że urodził się w zaginionym peronie, tam, gdzie już nikt nie chodził, od kiedy zasiedliły go demony. On sam tylko się śmiał, kiedy pytano, czy był tam kiedyś, ale nikt nie wierzył, żeby to był prawdziwy uśmiech, bo ten odgłos przypominał raczej rechot niż jakiś normalny ludzki odgłos.

Dla wielu był czymś w rodzaju herosa, niemal pół boga jak Herkules. Kiedy zombie atakowały stację, wchodząc przez otwarte wrota, on tylko łapał za swój wielki dwuręczny miecz i wołał „Czas na żniwa”. Po tym okrzyku ruszał do walki i niczym pradawny heros siał śmierć. Jego ostrze przecinało zarażonych na połowę. Kiedy machał tym swoim ostrzem inni tylko stali i patrzyli, jak fala zombich niknie w oczach. Nazgaj czuł euforie, kiedy jego miecz odcinał głowy, tułowia, nogi czy co tam się trafiło. Walka nigdy nie trwała zbyt długo. Nawet zarażeni po tym co widzieli, wycofywali się przerażeni.

Mieszkańcy stacji, widząc to stali jak urzeczeni, podziwiając jego siłę i odwagę.

Jednak przyszedł dzień, kiedy odszedł. Dlaczego, nikt nie wiedział, ale jakiś smutek ogarnął wszystkich. Poczuli się, jakby coś stracili, coś, co było dla nich święte. Zombie jakby to wyczuli, bo zaatakowali w takiej sile, że po trzech dniach przedarli się przez linie obrony ludzi i zabili wszystkich, po czym jeszcze ciepłe ciała zjedli. Jednak mały chłopiec, który ukrył się w kanale ściekowym, przeżył. Jego długie rude włosy oblewała woda w odpływie, którym mały strumień płynął pod tunelem. Miał tylko 12 lat, ale postanowił być takim samym rycerzem jak Nazgaj. Ruszył w tunele, aby go znaleźć i uczyć się od niego sztuki walki i przetrwania. Ta myśl trzymała go przy życiu. Był jakby naznaczony, podobnie jak stary wojownik.

 

_____________________________________

 

Linki:

– oryginał – http://www.opowi.pl/tw-2-odmieniec-a42929/

– idea TW 3.0 – http://www.opowi.pl/tw-30-a-czy-ty-posiadasz-wyobraznie-a44044/

– wątek na forum TW 3.0 – http://www.opowi.pl/forum/tw-30-w1079/

– najlepsze teksty TW – http://www.opowi.pl/trening-wyobrazni-najlepsze-teksty-a44045/

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania