Poprzednie częściDrabble - moje ja

Drabble - Kac morderca, nie ma serca

Na taki to temat miałem napisać drabbla, a oto co mi wyszło:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Obywatel Alfons Katz, był szanowanym i podziwianym przez lokalną społeczność alkoholikiem. Chlubił się on tym, że nieważne ile by nie wypił, nigdy nie miał kaca. Oprócz tego, udzielał się na zebraniach AA; głosił tam teorię, że białe myszki, to nie objaw delirium, a tylko wrogie działania hodowców tych gryzoni; natomiast różowe słonie to spisek lokalnych ogrodów zoologicznych.

Tak czy owak, Alfons Katz tak był wysoko w hierarchii społecznej, że brano już nawet miarę na jego przyszły pomnik w spiżu.

Jednak miał też swoją ciemną stronę:

on to bowiem był bezlitosnym pogromcą much, mordował je z zimną krwią i ze szczególnym okrucieństwem!

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Szudracz 31.08.2017
    Nie podoba mi się wyjątkowo ten drabbel. Zabrakło mi Twojego pazura. Nie oceniam.
  • Nuncjusz 31.08.2017
    No cusz :)
  • Pan Buczybór 31.08.2017
    Znaczy, fajne nawet. Może bez "pazura", ale nadal niezłe. Kurczę, jak ja lubię słowo "obywatel". Potrafisz nim idealnie dysponować + jak zwykle niezwykły bohater, a raczej jego imię - miodzio. Już kiedyś to pisałem, ale uwielbiam takie małe szczególiki.
    Gratki i pozdro.
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Dzięki ;)
  • Violet 31.08.2017
    Też się wypowiem! ;)
    Wszystko fajne... do ostatniego wersu - jest do dupy.
    Pozdrawiam.
  • Violet 31.08.2017
    O, matko! Tak brzydko napisałam?!
    Cholera!
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Violet a co takiego fatalnego jest w ostatnim zdaniu?
  • Violet 31.08.2017
    Nuncjusz Spodziewałam się czegoś mocnego, a tu... muchy! Zawiodły mnie, Ty zawiodłeś! Takie napięcie i muchy... Do dupy!
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Violet ok. Przemyślę to jeszcze :)
  • Violet 31.08.2017
    Nuncjusz i bardzo dobrze! ;)
  • Canulas 31.08.2017
    Violet teoretycznie drabble powinno nadrabiać puentą, ale ja go "nie ocenilem" nie przez pryzmat jej braku. Tylko ogólnie jakoś tak. Ten utwór padł chyba więźniem oczekiwań. Gdyby to było pierwsze, co przeczytałem señor Nuncjusz, wydźwięk byłby inny.
    Ot, zapracowało się na sławę legendy w "groteska i dziwnym humorze" - trza to dźwigać.
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Violet w sumie, rozmyślałem nad kilkkoma wariantami i każdy z nich wydawał mi się zbyt mocny i drastyczny a tego nie chciałem. Myślałem nad małżonką Alfonsa, nad kociętami, nad dziećmi nawet, i sama chyba rozumiesz..
    Ewentualnie zastosuję zamiast much białe myszki :)
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Canulas w drabblach jest ten kłopot,że trzeba wszystko ukazać w stu słowach, to jest problem. Muchy by lepiej wyglądały w scenerii zarzyganego mieszkania Alfonsa np, ale brakło mi już na to miejsca :)
  • Canulas 31.08.2017
    Nuncjusz znam kryteria drabbli, rozwijam swoją ocenę. Przez sekundę nawet myślałem, że padłeś ofiarą zaszufladkowana, jako przebiegły, ironiczny, łamiący wszelkie standardy komediant. Nie wiem do końca. Nie mniej, mnie nie urzekło. Póki jednak nie jestem pewien przyczyn, nie oceniam, bo może po prostu padłem w sidła zbyt (nie tyle, wygórowanych, co innych) oczekiwań
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Canulas ok ok, tak trochę się tłumaczyłem, bo pomysł wydał mi się okej, ale przekuć go w drabbla to już gorsza sprawa. Ten pomysł jest raczej na tysiąc słów XD
  • Violet 31.08.2017
    Nuncjusz i masz rację, ale tak jak Canulas zwrócił uwagę, jesteś niewolnikiem "mocnego pierdnięcia". Oczekuję tego od Ciebie, tak jak i wielu innych. Przyzwyczaiłeś, to staraj się teraz. ;)
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Violet tiaaaa no to mam przechlapane ;_;
  • Violet 31.08.2017
    Nuncjusz I to jak! ;)
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Violet w sumie w tej krytyce są same komplementy :)
  • Violet 31.08.2017
    Nuncjusz Oczywiście, co nie zmienia, że końcówkę spieprzyłeś ;)
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Violet i zsoliłem :) ok pa już uciekam
  • Canulas 31.08.2017
    Też przeczytałem. Brakuje tu "Ciebie". Błyskotliwość wydaje się być siłowa. Puenta słaba. Ostatnie zdanie nie razi, ale całość nie powala
    Bez oceny tym razem
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Ok dzięki ;)
  • Tina12 31.08.2017
    Moim skromnym zdaniem najlepszym punktem drablle był nie skacowany alkoholik, spisek z myszami i słoniami. Ale po takim wstępie spodziewałam się efektu łał. Ja tam ocenie dam 4 bo mnie nie spadłam z fotela :)
  • Nuncjusz 31.08.2017
    dzięki Tinka :) Ale to chyba dobrze, że nie spadłaś z fotela! XD
  • Tina12 31.08.2017
    Nuncjusz
    Jeszcze bym na rozpoczęcie szkoły szłam z gipsem.
  • Nuncjusz 31.08.2017
    Tina12 no właśnie! A tego byśmy nie chcieli :)
  • Krystian244 31.08.2017
    Fajne, ale trochę nie rozumiem :/
  • KarolaKorman 31.08.2017
    I ja przeczytałam i nie powiem, był moment, że się zaśmiałam :)
  • maga 01.09.2017
    Piąteczka! Tylko najlepsi są wstanie dobrze wypić i nie mieć kaca na drugi dzień. U mnie w mieście jest taki jeden. Polacy zwą go Prezydent. Pozdrawiam.
  • fanthomas 01.09.2017
    Ode mnie piątka, zainspirowałeś mnie do napisania drabbla.
  • Ritha 06.08.2018
    Tu mi coś brakuje... Wyszedł opis, nie drabble. Końcówka bardziej absurdalna niż zaskakująca, chyba zabrakło miejsca na rozwinięcie , dodanie czegoś, drabble ogranicza, aj noł, no szczerze - tu słabiej.
  • Nuncjusz 06.08.2018
    Nawet nie pamiętam, jak to pisałem, pewnie na siłę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania