Poprzednie częściDrabble - moje ja

Drabble - Z piekła rodem

"Z takim wzwodem, jestem chyba z piekła rodem" tak sobie pomyślałem podczas porannych ablucji. Myłem się i szorowałem, pucowałem i sprawnie operowałem dezodorantem. Założyłem ciemną opończę, ciemne okulary i czarne lakiery, mucha też była ciemnogranatowa. Wyrychtowawszy się należycie, spojrzałem w ogromne zwierciadło pokryte już patyną wieków i stwierdziłem, że wyglądam bosko.

Podkręciłem kruczego wąsa i pewnym krokiem, stukając podkutymi obcasami, wyszedłem na dwór.

Do jaskini rozkoszy miałem ledwie paręnaście metrów, więc niespiesznie, wymachując laseczką, cyzelowałem każdy krok. Już za chwileczkę, już za momencik, piątek z Pankracym zacznie się kręcić! I pełen werwy wszedłem do budynku z wielką tablicą "Bank spermy"

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Ozar 06.01.2018
    Hahahahahahaahahah kufa zakończenie bije jak wielki dzwon prosto w łepa. Dla mnie miodzio.
  • Nuncjusz 06.01.2018
    Dzięki ;)
  • Ozar 06.01.2018
    Nuncjusz Powaga, bo myślałem sobie, że gość idzie do burdelu, albo na spotkanie z jakąś lalą, a tu bank spermy !!!!!!!!!!!!! Kufa boskie !!!!!!
  • Nuncjusz 06.01.2018
    Ozar no chciałem zaskoczyć, czyli tak prowadziłem Cię za rękę, jak chciałem, by na koniec dać bombę w twarz :)
  • Ozar 06.01.2018
    Nuncjusz No i udało się na 100 % Gratulację, prowadziłeś mnie jak kobyłkę na pole hahahahahaha
  • Anonim 06.01.2018
    Drabble wymiata jak nic ! ;-) Można się uśmiać po pachy ;-D
  • Agnieszka Gu 07.01.2018
    Świetnie uchwycona i spisana (z użyciem luzackiego, kwiecistego słownictwa) opowiastka.
    PS. Nie wiem czemu, ale przez ułamek sekundy miałam wrażenie, iż bohater wkroczy do... no nie wiem, kościoła czy coś podobnego.
    A tu.... "Bank spermy". Czuję się zaskoczona. Pozytywnie. Pozdrawiam
  • Nuncjusz 07.01.2018
    O to lepszy koncept,,że do jakiejś świątyni, aczkolwiek, na chwilę obecną, nie wiedziałbym, jak taki krok uzasadnić, żeby nie było to z dupy :)
  • Szudracz 07.01.2018
    Miał w tym przybytku rozkoszy, pewne jak w banku przyjemności.
  • Nuncjusz 07.01.2018
    Tak :)
  • maciekzolnowski 20.04.2018
    Ode mnie piątka! A co! ;)
  • Nuncjusz 20.04.2018
    No dzięki Obywatelu ;)
  • Ritha 07.08.2018
    Dżizas :D No powiem Ci, że w tym drabblu zakończenie faktycznie mnie zaskoczyło :) Git.
  • Nuncjusz 07.08.2018
    To pierwszy drabbel z pewnego, określonego ciągu, później to zajarzysz. W każdym razie, następne już są gorsze od tego pierwszego

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania