Dziewczyna z pasją - 1 - Wspomnienia kontra rzeczywistość

Pierwsza wizyta u psychologa. W sumie, Leon mnie do tego namówił. Mieszkam u niego od dwóch dni. Stał się moją nową rodziną. Do starej nie chcę wracać. Nigdy do tego nie powrócę.

Gabinet był w ciepłych barwach. Od razu dodało mi to otuchy. Pani psycholog, po przywitaniu, zaczęła pytać co tak naprawdę się wydarzyło w ciągu ostatnich pięciu miesięcy.

 

- Widzę, że jesteś szczęśliwa. Wcześniej tak nie było ? - zapytała pani psycholog.

- Niestety, nie było. Wręcz przeciwnie, była to dla mnie udręka. Teraz, powoli dochodzę do siebie. Nie chcę o tym rozmawiać. Wystarczy, że w tamtym domu mnie wyzywali, bili, poniżali. - odpowiedziałam.

- Jesteś pewna, że nie chcesz o tym rozmawiać ? Może bym jakoś pomogła. - zadała kolejne pytanie pani psycholog.

- Nie.... - odparłam, patrząc na Leona, który siedział obok mnie.

- Dobrze. Kolejna wizyta za miesiąc. Może wtedy coś mi opowiesz - zakończyła pani psycholog.

Pożegnałam się i razem z Leonem, wyszłam z gabinetu. Przytulił mnie.

- Potrzebujesz jeszcze czasu, spokojnie. - powiedział.

Nie musiałam odpowiadać. Znał mnie na tyle dobrze, że wiedział co czuję.

- Chcesz iść jeszcze do szkoły ? Jest dopiero 9:30. - zapytał spokojnie.

- Nie, jeszcze nie. Jutro pójdę. Chociaż boję się spotkania z Wojtkiem. - odpowiedziałam.

- Pamiętaj, jeśli twój brat coś Ci zrobi, natychmiast zgłaszasz to Michałowi. - powiedział stanowczo Leon.

 

I tak, wróciliśmy do domu. Zabrałam się za obróbkę wczorajszych zdjęć autobusów. Trochę tego było, po pięciu godzinach latania z aparatem. Potem odpisałam lekcje. Nie było sensu robić nic więcej. Położyłam się spać. Rano miałam od rana jeździć na linii autobusowej z Leonem.

C.D.N.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • D4wid 25.12.2016
    Mogłabyś dokładniej opisać bohaterów. Mam nadzieję że później się czegos o nich dowiem
  • Setra 25.12.2016
    Oczywiście :) W drugiej części będzie o bohaterach :D
  • Dimitria 25.12.2016
    Tekst jak dla mnie jest za krótki, ale mam dwie uwagi:
    - nie stawiaj spacji przed znakiem zapytania
    - unikaj powtórzeń
    Narazie zostawiam bez oceny i czekam na dalsze części :)
  • Setra 26.12.2016
    Hej, jest druga część :) tylko nie bierz pod uwagę opowiadania z dopiskiem "NIEAKTUALNE" w tytule :) prawidłowe ma tytuł rozbudowany :)
  • katharina182 25.12.2016
    Zgadzam się z Dimitria jest zbyt mało tekstu by móc ocenić. Sam styl pisania całkiem przyjemny. Poczekam na kolejne części by napisać coś więcej.
  • Setra 26.12.2016
    Hej. Jest druga część :) tylko przyuważ sobie, tytuł jest długi. Tego z "NIEAKTUALNE" nie bierz pod uwagę :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania