Poprzednie częściKarczma Szarlotka . 1

Karczma Szarlotka . 4

Po tej jakże treściwej wymianie zdań rozeszliśmy się w swoje strony. Do domu mam jakieś półgodziny drogi więc wam trochę opowiem. Ja i Alice znaliśmy od najmłodszych lat. Mój kontakt z nią zawsze był na świetnym poziomie jednakowoż, z biegiem lat coraz bardziej się kurczył. Oczywiście nadal byliśmy znajomymi lecz, przynajmniej ja, nie czułem tej iskry. Ciężko było znaleźć temat do rozmowy ale , nie będę Was tym zanudzał. W każdym razie. Mając talent do elektroniki, prowadziłem mały zakład naprawczy a ona w tym czasie kończyła medycynę. Zrobiła zawrotną karierę jako chirurg. Dało to jej powód do kolejnych działań i otwarcia własnej kliniki którą, swego czasu często odwiedzałem, nie aby wpaść w odwiedziny a tylko po to żeby mnie poskładała do kupy. Był to czas kiedy nie miałem takiej pozycji w mieście a bycie informatorem było dość nie opłacalne. Jest to tylko mały czubek mojej przeszłości. Jesteśmy na miejscu, teraz tylko wejść do środka a następnie do windy.

Tak mieszkam w dużym wieżowcu, na piątym piętrze. Czasami jak mi się chcę to wchodzę po schodach ale nie dzisiaj. Jeszcze tylko chwile poczekać i winda się zatrzyma. To już tutaj. Szczęście że mieszkam blisko wyjścia windy. Tak więc opuszczam was, idę się przespać i widzimy się na następny dzień. Życzę miłej nocy.

Nastąpił nowy dzień. Wstałem jak zawsze o ósmej. Standardowo poszedłem do łazienki się ogarniać, myć się, ogolić itp. Kiedy skończyłem udałem się do kuchni. Jak zwykle zrobiłem sobie kawę a do tego kanapki.

Podczas spożywania pysznej kanapki usłyszałem telefon. Postanowiłem go odebrać.

-Hallo kto mówi ?

-Zgadnij ?

-Nie mam czasu na takie zabawy , czego chcesz ?

-Bądź tak łaskaw i przyjdź na posterunek, na czas oczywiście. Nie muszę

chyba ci mówić jaka to godzina.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Szalokapel 07.07.2016
    Ohhoh, ciekawe kto zadzwonił. Nie rozpisuje się, bo musiałbym napisać to, co poprzednim razem. Zostawiam czworeczke.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania