Pokaż listęUkryj listę

LBnR nr 52_ słońce i deszcz

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (27)

  • betti 23.07.2018
    MOIM ZDANIEM nudne to jak flaki z olejem, takie jojczenie. Widać, że tekst pisany na siłę, bez weny i polotu, ale to wszystko MOIM ZDANIEM.
  • Pasja 23.07.2018
    A moim zdaniem ty jesteś nudna jak flaki z olejem. Kiedyś mówiłam ci żebyś nie przychodziła do mnie. Ponawiam.
  • MarBe 23.07.2018
    Zawsze miałem problemy z nazwaniem kolorów, nie tylko jak patrzyłem do góry, tym razem jednak oglądałem kobiecym wzrokiem i dostrzegłem niebo o barwach, którego nie widziałem.
    Pozdrawiam serdecznie stojąc w porannych promieniach słońca.
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj
    Cieszę się, że mogłam pokolorować ci niebo jakiego dotąd nie znałeś.
    Pozdrawiam i miłego dzionka
  • Dla mnie bardzo ciekawe spojrzenie na jeden z tematów rzeka. Mozna pisać o miłości, cierpieniu... i innych takich niewyczerpalnych rzeczach, można rownież, miedzy innymi napisać o wschodzie Słońca, przejściu nocy w dzień, wszystko zależy jak to się zrobi.
    Jak dla mnie ten tekst ma klimat, jest barwnie rozrysowany i przemawia do odbiorcy przynajmniej do jednego, do mnie :) Więc cóż, jak dla mnie bardzo pięknie :)
    Pozdrawiam
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj ze słońcem
    Dzięki za ciekawą interpretację. Można Maurycy pisać o wszystkim i to jest ważne. Nikt nam tego nie zabierze. A kreatorzy sztywnych ram niech idą na wybieg, by lsnić wśród sztucznych gwiazd.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Dekaos Dondi 23.07.2018
    Mnie się podoba. Na tle właściwej muzyki i obrazów deklamować by można. Jedynie co mi ciutkę nie pasi to:''szarpią się w kłaki różowej chmury'' Chodzi o formę zapisu. Ale to ino szczegół. Nawet nikt nie zauważy :~)) Pozdrawiam→5
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj DD
    Dziękuję za zmysł z muzyką. Wiesz, że ten jeden szczegół też był w mojej głowie i poprawiłam.
    Cieszy mnie, że ci się podoba. Wytłumaczenie to, że tobie w duszy gra.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Justyska 23.07.2018
    To taki tekst z którym się płynie na fali tych wszystkich barw. Piękny obraz stworzyłaś.
    "Słońca jeszcze nie widać walają się wczorajsze chmury

    kryją je złowrogą frędzlą i żyją na kredyt

    pożyczają kolory najbardziej indygowe i fioletowe od nocy" ten fragment chyba najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj Just
    Miło bardzo, że widzisz ten obraz, bo to tylko nieliczni potrafią tak patrzeć.
    Pozdrawiam cieplutko
  • Enchanteuse 23.07.2018
    Cóż mogę rzec? Czarujesz Pasjo, i czarodziejka Ci zazdrości :)
    Piękne, naprawdę. Choć nie jestem zwolenniczką poezji krajobrazu, ten wiersz mnie ujął.
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj Czarodziejko
    My kobiety z duszą umiemy oczarować. Ty też to pięknie robisz. Są też czarodziejki bez duszy.
    Pozdrawiam i miłego dzionka
  • Enchanteuse 23.07.2018
    Dziękuję za tak miłe słowa i pozdrawiam gdzieś spod Warszawy :))
  • nimfetka 23.07.2018
    "wschód budzi życie do życia" - coż za nietuzinkowe podsumowanie. Podoba mi się ta klamra zamykająca, jest ubrana urodziwy kołnierzyk, ale taki bez zbędnej nienaturalności. Ucztujesz słowami, jednoczysz w niezjęczałe metafory, uplastyczniasz obraz i prowadzisz pasją, Pasjo.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj nimfo
    Ładnie ubrałaś w kołnierzyk zakończenie. Cieszę że czytasz i zostawisz ciekawe myśli.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Keraj 23.07.2018
    Pięknie bawisz się barwami
  • Keraj 23.07.2018
    Ode mnie 5
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj
    Dzięki że obawiasz się że mną
    Pozdrawiam serdecznie
  • Aisak 23.07.2018
    Ten fragment najbardziej, bo przynosi nadzieję:

    tymczasem chmury rozwłóczą światło słoneczne na strunach promieni

    wschód budzi życie do życia


    Dobre!
    :)
  • Pasja 23.07.2018
    Witaj Aisak
    Bardzo dziękuję za nadzieję. :))
    Pozdrawiam
  • Canulas 24.07.2018
    Ostatnio szukam właśnie kolorów. Pod tym względem strasznie mi się widzi.
    Czytając jednak musiałem kilkukrotnie przystawać i myśleć, co samo w sobie nie jest złe.
    Chyba nie do końca się odnalazłem przez pryzmat niezastosowania interpunkcji.
    No i jestem trochę nieświeży umysłowo. To też.

    Świetny ostatni wers, ale jeszcze się wstrzymam.
    Na razie akcentuję, że byłem.
    Pozdrowionka
  • Pasja 24.07.2018
    Witaj
    Dużo jest w takim wydaniu tekstów bez interpunkcji i to nie jest błąd. Ale ja się nie znam. Piszę co mi w duszy gra. Dobrze, że ostatni wers ci się podoba:))
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Canulas 24.07.2018
    pasja, wiem, że nie błąd :) I nie tylko ostatni. Ot, akurat ten utwór wymaga ode mnie mocno wzmożonej uwagi ;)
  • Pasja 24.07.2018
    Canulas :)
  • Zapraszamy Autorkę na Forum do zagłosowania.
  • Margerita 01.08.2018
    bardzo piękny wiosenny wiersz pięć
  • Pasja 02.08.2018
    Witaj Mar i dziękuję z odwiedziny
    Pozdrawiam cieplutko

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania